Stránka 27 z 70
Napsal: 08.01.2008 15:38
od MobyDick
Co mě čeká až dám filtr?

Skusenosti
Napsal: 08.01.2008 18:12
od Pasmo
Ja som na svojom 2.0L focuse vyskusal skoro vsetky typy. Takze moje skusenosti:
Short ram intake....ten filter co je na mieste terajsieho boxu (siska) pod kapotou je somarina....auto ma sice "krajsi" zvuk, ale v lete ked sa jazdi najme po meste alebo pomalsie tento filter nasava az privela tepleho vzduchu a potom ma auto problemy s tahom zospodu...taktiez je tato kombinacia podla mna nevhodna ak ma niekdo vacsiu skrtiacu klapku, napr. ja mam 65mm a pri plnom zosliapnuti plynu v nizkych otackach auto doslova zavaha na chvylu.
Studene sanie.....toto by aj slo,ale nakolko filter je polozeny dost nizko dokazal som cezen nasat trochu vody a teda mal som namale...oprava moze byt potom dost nakladna a myslim,ze v CR/SR prsi viac ako v Alberte. Nezabudnut, ze MAF senzor a TPS senzor (senzor polohy skrtiacej klapky) su velmi haklive na vodu
K&N vlozka... pri tej som skoncil oproti krtkemu/studenemu saniu ziadne viditelne straty...
Kdo chce fakt dobry system, nech si nahradi box kde sa vklada filter, plus privodnu hadicu s ST170 napr. alebo potom investovat viacej a mat Volant.
Napsal: 08.01.2008 19:59
od Boban
Pasmo, já měl do teď otevřený kužel RACELAND, teď mám zpátky origo papír od forda v air boxu a na léto přemýšlím nad tím BMC do boxu máš s tímto vírobcem nějaké zkušenosti ?
Napsal: 08.01.2008 20:09
od Luuker
Dala píše:Nazdárek, nechci Vás odrazovat od sportovního filtru, každého věc, ale já bych si ho určitě nenamontoval. Základní funkce vzduchového filtru spočívá v odfiltrování pevných, pilových a ostatních částic z nasávaného vzduchu. Sportovní filtr má větší rozměr mikropórů narozdíl od papírového (sériového filtru), tzn. že sice klade menší odpor při průchodu vzduchu, ale také propustí větší částice!!!. Ty samozřejmě způsobují větší opotřebení motoru (válec, píst, pístní kroužky), dostávají se do mot. oleje a také poškozují (zalepují-pilové částice) váhu vzduchu, která pak neměří skutečné množství nasávaného vzduchu. Výrobce se tak brání použitím papírových vložek těmto poruchám. Proto bych doporučoval pravidelnou kontrolu sériového filtru, podle potřeby výměnu.
Přeji hodně šťastných kilometrů.
Musíš koupit kvalitní třeba KN.Já už si auto bez sp.filtru nedokážu představit

Napsal: 08.01.2008 20:29
od Pasmo
Boban píše:Pasmo, já měl do teď otevřený kužel RACELAND, teď mám zpátky origo papír od forda v air boxu a na léto přemýšlím nad tím BMC do boxu máš s tímto vírobcem nějaké zkušenosti ?
Nemam, ako som pisal ja mam v origo boxe K&N.....podla mna najvacia vyhoda tohoto je,ze staci ocistit, nemusis menit stale za novy, na vykone bez inych uprav to neprida postrehnutelnu cast
Napsal: 08.01.2008 20:48
od Boban
OK díky.
Napsal: 08.01.2008 21:01
od driver
Pasmo má pravdu
já sem s tím taky laboroval vyzkoušel jsem snad tři filtry a došel jsem k názoru že nejlepší je origo filtr
v létě semi stalo že jsem se nemohl ani rozjet
Napsal: 08.01.2008 21:08
od Boban
Tak to se mi stalo při prvních mrazech s kuželovým uni, motor jako by neměl sílu sám na sebe, když se to pak ohřálo vše bylo ok, tak sem to dal do původního stavu od Fokiho koupil papírák a jezdím, jen mě štve, že ten motor fakt před tím bral dolejc a to mi nikdo nevymluví.

Napsal: 08.01.2008 21:08
od driver
hoši nikdo vám tady netvrdí že budete jezdit v max. otáčkách,ale pro něco jste si ten filtr tam dali
for fuks-neříkej že tvoje auto má stejný výkon jak za studena tak za tepla,za studena to auto jede jako z praku,jak je motor horký tak už saje horký vzduch a výkon upadá
u normální fitlr vložky nebo sportovní jeto přesně naopak
Napsal: 08.01.2008 21:12
od Boban
no, ale to bylo přeci vždy, že teplý vzduch je špatný pro motor, já měl odstínění ze strany od motoru a přiveden vzduch takřka na přímo ke kuželu, jelikož v Havl Brodě v kolonách nestávám, netrápilo mě to, ale jak sem psal, mě filtr zlobil právě když začli mrazíky, asi to váha vzduchu vyhodnocovala špatně či co.
Napsal: 08.01.2008 21:17
od Boban
2Driver já vím jak to myslíte

já ho mám z důvodu posunutí síli dolů, což oceňuju hlavně a pak to, že ho stačí vyprat a jít.

Napsal: 08.01.2008 21:19
od Pasmo
Este jednu vec som urobil,ale neviem ci to ma vplyv na nieco...US verzia focusu ma z boku originalneho air-boxu taku somarinku na tlmenie zvuku ci co...tu som dal prec takze tam je este aj diera naviac z boku cez ktoru si moze motor nasat trochu vzduchu...inak ak chces naozaj upravu pri ktorej pocitis ze auto taha kedykolveksa dotknes pedala, tak si daj 65mm skrtiacu klapku,alebo aspon skus portovat originalnu...na vykone to neprida skoro nic,ale plynovy pedal sa stane sakramentsky citlivy a je radost s tym potom jazdit...myslim,ze 1.8cka a 2.0L by mali mat tie iste klapky
Napsal: 08.01.2008 21:26
od Boban
vím jak vypadá ten air box pro US je tam jako takový šnorchl viď, nad klapkou sem už přemýšlel, ale sehnat jí tady za rozumný peníze hm problema a návod jak upravit tu stávající taky zatím nemůžu najít, četl sem, že se odbrousí nějaký vějířky, ale to je jediný co vím a to je pro mě dost málo, nemáš něco konkrétního, vím, že dávaj klapku i z mustanga, ale to mi nepříjde až tak bez dalších úprav, chtěl bych i svody, ale nevím kde v ČR k tomu přijít a když sem zháněl dopravu z USA cenovka za dopravu byla větší jako za díl.

Nech sa paci
Napsal: 08.01.2008 23:16
od Pasmo
Napsal: 09.01.2008 06:54
od Boban
Super díky moc.