rom píše:Bez nejake dalsi diskuse behem pul minuty silnejsi 1.6 zavrhl ze se to neprodava, ze ji stejne nema a ze to nema cenu
toto vobec neber ako argument, on potrebuje predat skladove 1.6tky
rom píše:skoncil trapnym zarazenim se zpatky do pravyho, moturek nestacil.
ta 1.4 v ceede je dobra len na papieri. aj ked pozries priebeh krutiaku a max vykon ma tusim niekde na 7000 otackach, tak je jasne ako treba na nej jazdit aby vobec isla

stale na obmedzovaci
oni tam dali 1.4 77 kW hlavne kvoli marketingu, ten motor to dosiahne ale len uplne extremne hore
inac 1.6 ti-vct je pre focus2 ako tak slusna motorizacia, na papieri ma 85 kW ale vsetci co ju merali na brzde (mozno uz aj 5-6 merani bolo) tak namerali vykon cez 90 kW
1.8 ma podobny vykon 92 kW ale ma viac krutiaku v nizsich a strednych otackach, takze oproti 1.6 ti-vct sa zda byt o nieco agilnejsia
typicky ale setky tieto tri motory su si dost vykonom podobne, tie rozdiely v dynamike su minimalne. kazdy si musi zvazit ci ten priplatok za to stoji
ak mas rad predbiehanie, pouvazuj o tom priplatku 50t KC za 1.8

Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver

bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver
