Stránka 26 z 70

Napsal: 20.12.2007 23:49
od MobyDick
Boban píše:Jestli myslíš průměr na váze vzduchu do air boxu tak já mám 85,5mm, Jinak já sem slyšel o těch filtrech totéž a prý absolutní špička je BMC, ale jde asi to jen vyzkoušet.
Taky po BMC pokukuji http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... d-ghia.htm , snad v lednu.

z cimbu.cz

Napsal: 05.01.2008 22:18
od davidk
jen tak pro info...myslim že lidem od mr.cimbu se dá věřit:

14. Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?

Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.

Napsal: 07.01.2008 18:52
od driver
jj a vy si pořád myslíte že tam dostanete bůh ví kolik výkonu
Cimbu má pravdu a ví o čem mluví

Napsal: 07.01.2008 19:02
od Boban
No nevím jak ostatní, ale já nehoním výkon, ale je mi daleko příjemnější když mi motor tahá víc od spoda, teď mám papír v origo vzduchkrabici a oproti filtru je to fakt znát.

Napsal: 07.01.2008 19:15
od canndale
Myslim ze "Cimbu" hovoril o zlom cisteni filtra a problemy s tym.. myslim ze ked je na to bezny clovek upozorneny, ze to treba spravne dodrziavat, tak ked kazdy tyzden prelesti svoje auticko, dokaze ustriehnut aj filter ;)

Napsal: 07.01.2008 19:29
od Boban
Jj je mi to jasný, třeba mě se stalo, že chlapík co prodává sportovní filtry mi říkal, stačí to stříknout obyč silikonovým oleje a pak to prát v techničáku :lol: :lol: , tohle sem si nevymyslel :!: :!: :lol: no já sem ten filtr čistil zhruba po 3t. Samozřejmě spousta rádo sportovních filtrů je pro motor horší než lepší, je mi jasný, že nějaký no name mají jen třeba jednu nebo dvě vrstvy bavlněné tkaniny, nejlevnější green má tři K&N má myslím šest vrstev a BMC devět, ale třeba už nikde neuváděj velikost otvorů či pórů , nemyslím si, že je tak jednoznačné a jednoduché říct sportovní filtr ano či ne, všechno na světě má své plus a mínus. Nemyslím si, že by i ten nejlevnější filtr zkrátil životnost motoru na tolik aby to někdo z tohodle fora poznal, tedy alespoň dřív než nám to všem schnije na kaši.

Napsal: 08.01.2008 10:35
od Fuks
V prodeji jsou i "neznačkový" sportovní filtry bez nástřiku olejem - suchý, který se mají před instalací nastříkat ochranným olejem (k tomu určeným). To když někdo neudělá, tak to jistě motoru škodí, protože projdou částečky, který by se do motoru dostat neměly. Potom je to i o počtu vrstev a kvalitě tkaniny.
Jinak si myslím, že málokdo tady filtrem honí nějaký stádo koníků, jde spíš jak píše Boban o to, že motor líp tahne odspodu a nejvíc o příjemnější zvuk motoru. Alespoň tohle jsem čekal od filtru já. :wink:

Napsal: 08.01.2008 10:46
od Boban
No počkej čekal si a máš to s tím filtrem né :lol: :lol: teda u mne to tak je, až budu chtít silnější motor koupím si silnější auto a nebudu laborovat nad tímhle :lol: :wink: to je můj názor.

Napsal: 08.01.2008 11:10
od Fuks
jj mám, to se mi splnilo :lol: :lol:
To jenom, že jsem nečekal, že z 1,6-tky budu mít po montáži filtru 2,0 litr :lol: :lol:

Napsal: 08.01.2008 11:12
od Boban
Jj :lol: :lol: :lol: já taky nepředpokládám, že z 1.8 budu mít výkon a krouťák jako 2.8 V6 24V :lol: :lol:

Napsal: 08.01.2008 11:19
od canndale
nie? 8O 8O :D
Ja mam filter este v krabici na stole a nebol cas ho montovat, tak mi neberte iluzie :D :D
(je mi jasne ze nemozem cakat narast vykonu nebojte 8) )

Napsal: 08.01.2008 11:40
od driver
jo s filtrem to jde líp od spodu ale ve vyšších otáčkách je to zase mrtvé

Napsal: 08.01.2008 12:44
od Boban
No jenže my jezdíme na běžných komunikacích :lol: a já se snažím mít spotřebu v normálu né v nenormálu :wink: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 08.01.2008 14:39
od Fuks
driver píše: ale ve vyšších otáčkách je to zase mrtvé
Tak tuhle zkušenost nemám a nemůžu s tím souhlasit.

Napsal: 08.01.2008 15:14
od pepino
já taky takovou zkušenost nemám a zatim jsem s filterm spokojenej a co se týče zvýšení výkonu tak musim souhlasit s fuksem a bobanem.( o to mi fakt nešlo)