nevím přesně v čem je problém, že se ti jedno netočí horizontálně a druhé vrtikálně - což je docela masakr.
Rozhodně ale vím, proč ti svítí dálkové blbě. Je to proto, že nemáš AFSy (horizontální natáčení) zkalibrované na střed. Pokud bys měl AFSy zkalibrované, budou ti svítit tam, jak dálkové. Třeba blbě, ale stejným směrem. To by se pak doštelovalo zezadu lampy (tlumené i dálkové najednou).
Takže lepší postup by byl naštelovat dálkové a pak podle toho upravit tlumené, jestli se ti to daří.
Kdybys to chtěl zkalibrovat, a to by bylo nejlepší, nevím jestli to někdo kalibruje na koleně, ale my na to máme v práci takovou elektronickou krabičku, která počítá tzv. half stepy krokového motorku a z toho najde střed.
bohužel jsem na dovolené, a nepamatuji si kolik je jeden half step, ale mám dojem, že ven od středu se AFS točí na doraz o 15° a dovnitř o 7° a to sakra taky nevím jistě

. ale většina aut - nevím jestli fofo

při nastartování vždy kalibrují AFS. Je to vidět, když startuješ s rožnutými světly, tak ony se "podívají" dolů a pak se vrátí do horizontu.
asi bych raději navštívil ten servis.
Takové věci jako zaskočení kuliček na hřídeli motorku do protikusu jsi asi kontroloval, že?
Snad někdo poradí více.