Nic, udelas jedine dobre, pokud ti tam vlezemilanSK píše:co sa stane ked dam do dieslu 115ah baterku , mozem to tam dat ci nie?
Baterie / autobaterie / nabijecka
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
NemuzeHJD píše:A nemůže se stát, že jí alternátor nestihne dobíjet?
Dalo by se rict, ze silnejsi baterka ma jenom vyhody - krome ceny a mozna taky toho, ze pokud bude nedostatecne nabita nebo dobijena, tak ji treba budes provozovat na 50% nabiti misto napr. 75% u 75Ah, atd., coz uz muze zpusobovat jevy ktere nepriznive ovlivni stav/zivotnost baterie. Ale to bych moc neresil, pokud mas v poradku altik a jezdis autem pravidelne (ne 1x za tyden 2km do samosky
Predloni jsem do stareho auta koupil novou baterku, pak jsem jeste pokukoval po nabidkach a dival se na vetsi kapacity a zvlastni je to, ze baterky nad 100Ah (nevim presnou hodnotu) uz se vetsinou delaly rozmerove asi 4x vetsi (mame ji v multikare) nez ty co mame v osobacich, tech podobne velikych bylo jenom par vyjimek, takze buh vi jak to bude s jejich kvalitou a zivotnosti, pripadne jestli je vubec pravda ta kapacita. Navic tam byla o dost vyssi cena, takze bych si asi dobre rozmyslel, jestli mam tak velke naroky na baterku...
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Pri pouziti 115 Ah baterky misto 72 Ah baterky se navic stane to, ze vetsi baterka nebude dobijena normalovym proudem (cca 0,1*115=11,5A), a proto se bude chovat jako meksi zdroj - nebude dosahovat startovaciho proudu, ktery ma napsan na stitku. Protoze vsak jeji stitkovy startovaci proud je vyssi nez u 72 Ah baterky, tak vysledny efekt bude pravdepodobne ten, ze startovaci proud bude shodny jako u 75 Ah, ale bude mit vyssi kapacitu.
- ianik
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
baterka a štartér
Zdravím všetkých, možno to niekomu pomôže....
asi mesiac som pozoroval zhoršené štarty, fofo vždy naštartoval, niekedy v pohode, inokedy so strašnými otrasmi motora, nezáležalo či bol motor teplý, studený, či mrzlo, alebo bolo +10C, proste raz bez problémov, raz na tretie otočenie klúča, občas len také prázdne cvakanie. Najskôr som myslel baterka, tak som ju podrobil viacerým testom, má temer šesť rokov (originál Motorcraft 70Ah, 680A štart), všetko - napätia vo všetkých možných režimoch (i pod záťažou) v normálnych rozsahoch, elektrolyt OK, dobíjanie OK, proste v baterke to nebolo, myslel som na žhaviče, no nakoniec som narazil na štartér. Myslel som poškodený el. magnetický spínač, čo to cvakanie naznačovalo, alebo vydraté uhlíky, tak som sa ho dal demontovať, že ho odnesiem elektrikárovi na repas a ..., demontoval som ukostrenie od baterky - zaolejované, zasrané, kostru na štartéry - taký krátky asi 6 cm medený pletenec spájajúci kostru štartéra a mínus pól. Rozobral som, celá dosadacia podložka bola oprskaná, zoxidovaná. Po diskusii so svokrom - elektrikárom - som to "slepé črevo" očistil, ošmirgloval, vymenil podložky a matku, celé ostriekal kontaktsprayom, zložil. Zatiaľ všetko šlape, na jeden ťuk, uvidím v dlhšom časovom rozpetí, ale skúšal som štartovať asi 10-15 krát v priebehu zhruba dvoch hodín, pokaždé... ťuk a ide... Moja rada: ak je akýkoľvek problém zo štartovaním a baterka je akotak v poriadku, chybu hladajte v ukostrení štartéra, ak je ukostrenie v poriadku, chyba bude v niečom inom. Eto vsjo, želám veľa šťastných kilometrov...
asi mesiac som pozoroval zhoršené štarty, fofo vždy naštartoval, niekedy v pohode, inokedy so strašnými otrasmi motora, nezáležalo či bol motor teplý, studený, či mrzlo, alebo bolo +10C, proste raz bez problémov, raz na tretie otočenie klúča, občas len také prázdne cvakanie. Najskôr som myslel baterka, tak som ju podrobil viacerým testom, má temer šesť rokov (originál Motorcraft 70Ah, 680A štart), všetko - napätia vo všetkých možných režimoch (i pod záťažou) v normálnych rozsahoch, elektrolyt OK, dobíjanie OK, proste v baterke to nebolo, myslel som na žhaviče, no nakoniec som narazil na štartér. Myslel som poškodený el. magnetický spínač, čo to cvakanie naznačovalo, alebo vydraté uhlíky, tak som sa ho dal demontovať, že ho odnesiem elektrikárovi na repas a ..., demontoval som ukostrenie od baterky - zaolejované, zasrané, kostru na štartéry - taký krátky asi 6 cm medený pletenec spájajúci kostru štartéra a mínus pól. Rozobral som, celá dosadacia podložka bola oprskaná, zoxidovaná. Po diskusii so svokrom - elektrikárom - som to "slepé črevo" očistil, ošmirgloval, vymenil podložky a matku, celé ostriekal kontaktsprayom, zložil. Zatiaľ všetko šlape, na jeden ťuk, uvidím v dlhšom časovom rozpetí, ale skúšal som štartovať asi 10-15 krát v priebehu zhruba dvoch hodín, pokaždé... ťuk a ide... Moja rada: ak je akýkoľvek problém zo štartovaním a baterka je akotak v poriadku, chybu hladajte v ukostrení štartéra, ak je ukostrenie v poriadku, chyba bude v niečom inom. Eto vsjo, želám veľa šťastných kilometrov...
Ford Focus Combi 1,8 TDCi, 85 kW, 2002
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No mne pomohlo vycistenie kontaktov na zhaviacich svieckach , vsetky boli v poriadku a po vycisteni dosadacich ploch a prestriekani kontoxom problemy so zlym startovanim v zime zmyzli, cize skusit aj toto.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Damon
- Test driver

- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Baterie
Přesun:
katulka.hl píše:Prosím poraďte mi jakou koupit baterku do Focuse 1,8 TDDI RV:99, v servisu mi poradili alespoň 62Ah bezúdržbovou, ale těch je mraky..Podělte se ze zkušeností
Díky Katka
zirafak píše:katulka..pouzi funkciu "hledat"je tu o tom popisane az-az
![]()
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
-
Hadzim
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 26.03.2008 11:37
Re: Baterie
Zdravím pánové, jsem na tomto fóru nový ale docela jsem se pobavil touto diskusí. Zaprvé nechápu proč někdo chce rvát do Forda 115 Ah baterii. Ale co, ať ji tam narve, ale mám takové tušení, že může oddělat alternátor. Tak velká baterie vyžaduje úplně jiné nabíjecí proudy, než které je schopen alternátor ve Focusu vyrobit. Pamatuji si, jak nějaký člověk nacpak do malého benzíňáku snad 80 Ah baterku a pak se divil, že se mu alternátor strašně přehřívá. Prostě altík to nezvládá a hřeje se. Zadruhé, co si pamatuji, tak Fordy jsou atipické tím, že mají úplně jiné dobíjecí prody než ostatní vozidla. Myslel jsem že tu najdu rady nějakého odborně znalého forďáka který to tu uvede na pravou míru. Všechna vozidla mají dobíjecí napětí cca 13,4 až 13,8 V, neberte to jako jediný údaj. Fordy ale mají dobíjecí napětí o volt vyšší a proto také kladou na baterii jiné nároky. Sám si tuto problematiku už moc nepamatuji, ale vím jistě, že jsou tam rozdíly a proto, abych si to oživil tak jsem narazil na toto fórum. Co si pamatuji, tak Focusy (možná ne všechny) měly dokonce i snímače teploty vzduchu v okolí AKU aby řídící jednotka korigovala dobíjecí napětí. Určitě ale ve Focusech nemůžete používat jakoukoli baterku, kterou si koupíte. Důležité je dodržet jak kapacitu (počet Ah) tak i účel užití baterie. Tak a teď mne můžete bičovat 
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Baterie
niej nič jednoduchšie než kupit predpísany motocraft pre tvoju motorizaciu a problem máš vyriešený...čo viem tak čidlo teploty vzduchu je v prívodnej hadici za vzduchovým filtrom a nemá absolutne nič čo s bateriou
-
Hadzim
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 26.03.2008 11:37
Re: Baterie
To máš pravdu, ale vím že jsou Focusy s dvěma snímači, jeden je pro chod motoru a to je ten který popisuješ, a druhý je u baterky a ten je pro potřeby dobíjení. Já myslel že spíš najdu nějakou levnější eventualitu. A vůbec se mi nechce chodit do značkového servisu a kupovat si tam baterku.
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Nemusis si kupovat znackovu baterku , od fordu , staci , ked si kupis hocijaku baterku , ktora bude mat rovnake parametreHadzim píše:To máš pravdu, ale vím že jsou Focusy s dvěma snímači, jeden je pro chod motoru a to je ten který popisuješ, a druhý je u baterky a ten je pro potřeby dobíjení. Já myslel že spíš najdu nějakou levnější eventualitu. A vůbec se mi nechce chodit do značkového servisu a kupovat si tam baterku.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Baterie
To nieje az celkom tak pravda
dovody su tu uz dost zname.
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
No nechce sa mi citat cele vlakno , ale nevidim ziaden dovod , preco by baterka ineho vyrobcu s rovnakymi parametrami mala robit nejaku sarapatu.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti






