Stránka 25 z 41

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 21:25
od misoo
georgi69 píše:Pocuj Misoka - vsakze 1:27 nespieva iba Lenny :)
p.s. I'm confused...
chlapi to ste nevedeli ? misoka dost dobre spieva, par krat som ho pocul ked sa pripil pod Dubom co chodime sem tam popit... tak hodil zopar songov a parada ! ved uvidite sami ! dufam ze mozem, ale prezradim jedno tajomstvo. misoka ide tento rok do cesko-slovenskej superstar, bol dost uspesny na bratislavskom kastingu. mame sa na co tesit !! 8) :wink:

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 21:29
od Stehnak
Stehnak píše: ...ochutnat smes z ostrikovace...
Co jinyho s nima kdyz jedou za mnou ani ne jednu dylku auta. Co je moc to je moc.

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 22:18
od madbugie
misoka na hrad a dostane od nas kopec SMS :D :D :D

yuray

no bavit sa o vyhodach pruzneho zrychlenia turbomotora a hladkeho asi nema moc zmysel to je jasne... len rozdiel s benzinakom bude v tom ze zrychlenie z 50 na 100 sa ide v pohode na 3ke, a ako som na babe zistil tak cervena sipka ma zastavi na 2ke pri 6500 ot a 100 km na tachometri :D

ale ten zvuk motora a najme ked pustis plyn a nechas brzdit motorom z cerveneho,... ten feeling stoji zato (este by to chcelo KN filter pre vyraznejsi zvuk) ... (ale zasa tu dizlacku spotrebu by som bral raz dva... )

sogi

neviem ake mas gumy, ale tie moje 16ky "tovarenske" michelinky premacy, normalne som bol prekvapeny ako dlho drzia stopu aj na mokre... zapiskali, resp. cukalo ma von zo zakruty len raz a to som sa snazil s "blaznami" celkom slusne drzat tempo... takze hodnotim velmi pozitivne, limit maju hodne daleko...


PS1 pre ostatnych a do buducna budeme musiet upravit vjazd do obce... nakolko vlacik sa roztiahne a pokial ide veduci 50 tak ti vzadu musia ist rychlejsie aby ho dobehli, cize by som navrhoval aby SEF vzdy pred obcou spomalil a pockame sa pripadne prve metre pojde 40kou a ked sa hadik stretne tak sa zrychli :D :D :D aby aj rypaci mali ucinene za dost...

PS2 nespomenie si niekto kolko aut sme zhruba predbiehali na tych cca 30 km od Perneku do Jablonice... mne sa tak mari ze viac ako 5-10 ich nebolo... (to len pre predstavu tej "bezhlavej" a "nebezpecnej" jazdy)

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 22:19
od mehturt
yuray píše:ale dynamickych 50 -100kmh spravim naopak ja o necelu sekundu rychlejsie (na 4-tom precvodovom stupni).
kto uz by na benzine daval 50-100 na stvorke :twisted:

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 22:59
od miggell
ja som si dnes dal sukromnu polovičnu Karpaty race.
k rýchlosti sa radšej nevyjadrujem, lebo by to zase vyvolalo burlivú diskusiu o ničom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 23:36
od yuray
mehturt píše:kto uz by na benzine daval 50-100 na stvorke :twisted:
ja nie, to oficialne ford technicke data:) ale aj tak 50-100 budem mierne lepsi nez benzin 74kw, v mojom pripade pri pouziti 3 -> 4. Aj ked bude to stale dost podobne - nema vyznam dalej riesit.

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 29.06.2009 23:58
od sogi456
madbugie pozrel som si fotky auta a mam GoodYear Eagle NC...teda viac som nevycital, na webe som nasiel iba model s oznacenim GoodYear Eagle NCT 5 co je ekonomicka pneu...to vela vysvetluje ak je to tento model :o Maju tam slogan "Hospodárná a ekologicky uvědomělá" LOL
....dost bolo OT...ked ich zjazdim (kupene s autom), potom budem riesit

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 07:33
od killerhammer
yuray píše:
mehturt píše:kto uz by na benzine daval 50-100 na stvorke :twisted:
ja nie, to oficialne ford technicke data:) ale aj tak 50-100 budem mierne lepsi nez benzin 74kw, v mojom pripade pri pouziti 3 -> 4. Aj ked bude to stale dost podobne - nema vyznam dalej riesit.
v zivote nebudes mat lepsie zrychlenie 50-100 ako 74 kW benzin ked to benzin pojde na dvojke, pretoze dvojka na benzine ide do 100 a je velmi silna, navyse pojde na tych najvyssich otackach kde bude davat prakticky 100% vykonu na kolesa :idea:
chyba ti vykon kamarat, exaktne povedane, 8 kW a toto na stopkach urcite odmerias :idea: 8)

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 07:54
od Dzefer
madbugie píše: PS2 nespomenie si niekto kolko aut sme zhruba predbiehali na tych cca 30 km od Perneku do Jablonice... mne sa tak mari ze viac ako 5-10 ich nebolo... (to len pre predstavu tej "bezhlavej" a "nebezpecnej" jazdy)
no ked boli tri, tak to bolo vela. Jedine zeby si pocital aj nejake focusy :-)

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 07:57
od madbugie
killer to je sice pravda, ale ta spotreba bude presne podla tvojho byvaleho hesla: Zere ale Nejede... :D

aj ked pocitovo je to velmi krasne, pocuvat ten vytoceny benzin docervena... vruuuuuuuaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuummmmmm proste nadhera...

a uz to neho nerypte,... ja som to videl tak ze tie auta su skoro rovnake,... mozno v tych hranicnych situaciach mam 10 k navyse ale to sa pri tych 1300 kg a prudkych zakrutach tak nejak strati v soferovych zrucnostiach... a na kratkej trase ako je baba sa to podla mna zmesti tak maximalne do par sekund rozdielu... cize v realnom zivote nula cela nula nist...

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 08:11
od zirafak
Uprimne si vsak povedzme a prizńajme,ze to co sa benzinu najvac paci a kde sa citi najlepsie/vysoke otacky,menej setrne zaobchadzanie/,na to primarne diesel absolutne konstruovany nebol a nerobi mu to vobec dobre.On potrebuje proste jemne a ohladuplne zaobchadzanie/pokial samozrejme nieje podnikovy,lebo tam sa situacia potom vyrazne meni/ :wink:

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 08:21
od Culex42
madbugie píše:aj ked pocitovo je to velmi krasne, pocuvat ten vytoceny benzin docervena... vruuuuuuuaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuummmmmm proste nadhera...
je viac ako zjavne, ze uz si po zabehu a konecne si sa na svojom milacikovi prvy krat poriadne odviezol :o)

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 08:32
od Culex42
killerhammer píše:
yuray píše:
mehturt píše:kto uz by na benzine daval 50-100 na stvorke :twisted:
ja nie, to oficialne ford technicke data:) ale aj tak 50-100 budem mierne lepsi nez benzin 74kw, v mojom pripade pri pouziti 3 -> 4. Aj ked bude to stale dost podobne - nema vyznam dalej riesit.
v zivote nebudes mat lepsie zrychlenie 50-100 ako 74 kW benzin ked to benzin pojde na dvojke, pretoze dvojka na benzine ide do 100 a je velmi silna, navyse pojde na tych najvyssich otackach kde bude davat prakticky 100% vykonu na kolesa :idea:
chyba ti vykon kamarat, exaktne povedane, 8 kW a toto na stopkach urcite odmerias :idea: 8)
do tohoto fora to asi nepatri, ale uz ked sme zacali...

kamarat si minule kupoval auto a obratil sa mna, aby som poradil, vysvetlil a podobne (och kolka chyba :o) a mimo ineho sa ma opytal nieco taketo: "A aky je vlastne rozdiel medzi krutiacim momentom a vykonom ? Viem, ze obidvoje cim vyssie tym lespie, ale na co sa pri aute pozerat skor? Na vyssi krutiaci moment alebo na vykon? Co ovplyvnuje co a kde to je vidiet?"

a tu som sa musel hlboko zamysliet a priznat si, ze si musim doplnit vedomosti. a pokial sa nemylim, tak spravna odpoved by mala byt nejako takto: vykon hovori o tom, kam sa az rucicka na tachometri moze dostat. zatial co krutiaci moment hovori o tom, ako rychlo sa tam dostane. (pokial si odmyslime dalsie faktory ako prevody a neviem co vsetko a berieme idelany pripad, kedy je vsetko ostatne rovnake)

lebo pokial dve auta maju rovnaky vykon, vyhra to s vyssim krutiacim monetom, lebo sa na plny vykon dostane skor.

pokial ale hovorime benzin vs. nafta, tam su dolezite prave tie grafy. vodic ich musi poznat a podla toho si drzat svoje otacky. pokial by vodic dizla vedel, kde ma svoj vrchol krutiaceho momentu, resp. poznal krivku jeho priebehu a hlavne sa dokazal v nej udrzat, je velmi pravdepodobne, ze by mal nad benzinom vyhrat prave kvoli vyssiemu krutiacemu momentu. lebo ten turbodizle maju :o(

realita je ale taka, ze toto pozna maloktory vodic dizla a preto vzdy prehra :o) pretoze zatial co pri benzine je s malymi odchylkami priebeh krutiaceho momentu stabilny a staci proste stupit na plyn a velmi neriesit, pri turbo nafte tomu tak nie je.

prosim opravte ma, ak sa mylim.

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 09:02
od madbugie
no ja by som to este spriahol minimalne s prevodovkou... lebo mozes mat super vykon aj krutak ale ked bude porevodovka dopomala tak nist... (jednak prevodove pomery, a jednak staly prevod...) ostatne ako podvozkove skupiny, kola, karoseria, odpor a pod mozme zanedbat ak porovnavame rovnake auta...

ja by som mozno krutiaci moment vztiahol k prevodovke a k tomu ako motor dokaze svoj vykon pretransformovat na taznu silu do krutaku na kolesa... cize krutiak skor hovori o tom kolko toho dokaze ten motor utiahnut za sebou,...

si zober taky autobus (nakladiaky a pod.) ktory ma vykon velmi maly voci objemu motoru, ale zato krutiaci moment je brutalny a to preto aby utiahol tazky naklad, relativne malou rychlostou

naopak taka motorka nepotrebuje za sebou vlacit tonu materialu tak potrebuje brutalny vykon a kludne s mensim krutiakom nato aby vystrelila ako raketa...

ale tu urcite automobilky pri navrhu motora, prevodovky, priebehu vykonu a krutiaku a ine riesia milion parametrov aby to vsetko tak nejak spolu ladilo...

Re: Karpaty Race - nedela 28.6.2009 odchod 7:30 z BA

Napsal: 30.06.2009 09:07
od mehturt