Stránka 24 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.06.2009 20:14
od zirafak
Konecne ides spravnym smerom :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.06.2009 20:27
od Anndy
Hehehehe :-d :-d :-d


555...555: toto tu nie je chat. Nič v zlom. Je tu vlakno, a nie jedno, kde sa porovnávajú benzíny a dieselove motory, má to sice veľa prispevkov, vsetky vsak k veci a dozvies sa všetko o tom.
A vo všeobecnosti, dynamiku motora ovplyvňuje vykon a nič iné. Celé je to vsak zložitejšie a písať to x krát nemá zmysel a nechce sa nikomu. Preto sa tu tak dbá na poriadok, aby sa všetko dalo ľahko nájsť.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.06.2009 21:09
od vcedula
ja len doplnim, ze sme porovnavali dva motory - 1.6 TiVCT a 1.8 TDCI s rovnakym vykonom a vysledky si mozes najst cez Hladat (to ako domaca uloha) :wink: :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.06.2009 07:58
od killerhammer
555peter5555 píše:len som chcel vediet proste to že ak mas 1,6TDCI z vykonom 85KW a benzin 1,6 ti-vct z vykonom 85KW tak ktore je zivšie ktore je lepsie na odpich a tak a ešte takto je rozdiel ak mas 2.0 motor 85KW a 1,6 85KW..??
dost tu strielas cisla od veci co je na fore moja parketa :mrgreen:
takze motory su:
benzinove 1.6 - 74 kW, 1.6 ti-vct - 85 kW, 2.0 - 107 kW
dizlove 1.6 tdci - 66 kW, 1.6 tdci - 80 kW, 1.8 tdci - 85 kW, 2.0 tdci - 100 kW
co sa tyka pruznosti, tak je to presne zavisle od ich vykonu, teda porovnately motor k 1.6 ti-vct je 1.8 tdci. tieto su vykonovo rovnake a aj na ceste su s nimi auta rovnako rychle :idea:

k tvojej otazke, ci benzin alebo nafta

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.07.2009 16:03
od MK2
V magazínu Rally jsem četl článek o nové Fiestě R2. Je tam použit náš motor 1,6 Ti-VCT :idea: A na jaký výkon naladili technici od Fordu motor? Dočtete se na fotce... :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.07.2009 16:30
od TripleJay
A tu je k nej velmi pekne videjko :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.07.2009 17:53
od PetrAT
MK2: ale musíš to "motat" :?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.07.2009 17:55
od MK2
motat? nerozumím, co si tím myslel?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.07.2009 22:35
od Dzefer
tocit -> 7500ot/min

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.07.2009 18:22
od MK2
Mě by nevadilo točit víc, jen kdyby nebyl omezovač tak uzkostlivý :lol:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.07.2009 23:19
od KERF
Taky bych bral 163 koní. Pro Focus i pro mě by to bylo akorát.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.07.2009 06:09
od madbugie
ale zasa kolko taky "honič" vydrží... :D :D :D ja by som radšej zobral "priškrtenú" verziu 150 k... vidno ze to ide aj bez turba...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.07.2009 11:26
od KERF
Záleží na tom, jestli si auto kupuješ na celý život, nebo na 5 let. Na celý život potřebuješ předimenzovaný nízkootáčkový motor, ale na těchpár let ti klidně vystačí vyladěná vysokootáčková 1.6-ka. Když se toho včas zbavíš, tak je to v pohodě a případné opravy ať si řeší další majitel. Stejně si myslím, že do maximálních otáček většina z nás chodí málokdy, takže bych se poruchovosti u nového auta nebál.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.07.2009 11:40
od MK2
Ten motůrek ve Fieste R2 je (myslím) seriový, je tam upravené snad jen sání a výfukové potrubí, a samozřejmě jiný software řídící jednotky. V této kategorii (R2) nejsou povolené úpravy "vnitřností" motoru.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.07.2009 12:50
od killerhammer
ten 163k 1.6 ti-vct vo fieste ST znamena, ze tolko isto si mozes naladit aj svoj motor vo focuse. len musis zistit co je tam okolo motora vymenene a urobit to rovnako resp podobne (teda prerobit nasavanie, zvody a vyfuk)
a mozno este budes musiet riesit silnejsiu spojku
zialbohu naklady na tieto upravy ti za to zvysenie vykonu o cca 40 koni (pretoze seriova 1.6 ti-vct vo focuse ma okolo 120k ako sme viaceri namerali na brzde) nestoja za tie peniaze :idea: