Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 23.06.2009 20:14

Konecne ides spravnym smerom :wink:

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 23.06.2009 20:27

Hehehehe :-d :-d :-d


555...555: toto tu nie je chat. Nič v zlom. Je tu vlakno, a nie jedno, kde sa porovnávajú benzíny a dieselove motory, má to sice veľa prispevkov, vsetky vsak k veci a dozvies sa všetko o tom.
A vo všeobecnosti, dynamiku motora ovplyvňuje vykon a nič iné. Celé je to vsak zložitejšie a písať to x krát nemá zmysel a nechce sa nikomu. Preto sa tu tak dbá na poriadok, aby sa všetko dalo ľahko nájsť.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od vcedula » 23.06.2009 21:09

ja len doplnim, ze sme porovnavali dva motory - 1.6 TiVCT a 1.8 TDCI s rovnakym vykonom a vysledky si mozes najst cez Hladat (to ako domaca uloha) :wink: :D
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 24.06.2009 07:58

555peter5555 píše:len som chcel vediet proste to že ak mas 1,6TDCI z vykonom 85KW a benzin 1,6 ti-vct z vykonom 85KW tak ktore je zivšie ktore je lepsie na odpich a tak a ešte takto je rozdiel ak mas 2.0 motor 85KW a 1,6 85KW..??
dost tu strielas cisla od veci co je na fore moja parketa :mrgreen:
takze motory su:
benzinove 1.6 - 74 kW, 1.6 ti-vct - 85 kW, 2.0 - 107 kW
dizlove 1.6 tdci - 66 kW, 1.6 tdci - 80 kW, 1.8 tdci - 85 kW, 2.0 tdci - 100 kW
co sa tyka pruznosti, tak je to presne zavisle od ich vykonu, teda porovnately motor k 1.6 ti-vct je 1.8 tdci. tieto su vykonovo rovnake a aj na ceste su s nimi auta rovnako rychle :idea:

k tvojej otazke, ci benzin alebo nafta
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 04.07.2009 16:03

V magazínu Rally jsem četl článek o nové Fiestě R2. Je tam použit náš motor 1,6 Ti-VCT :idea: A na jaký výkon naladili technici od Fordu motor? Dočtete se na fotce... :wink:
Přílohy
1,6 Ti-VCT
1,6 Ti-VCT
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 04.07.2009 16:30

A tu je k nej velmi pekne videjko :idea:

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 04.07.2009 17:53

MK2: ale musíš to "motat" :?
FF II 1,6 benzín kombi Trend

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 04.07.2009 17:55

motat? nerozumím, co si tím myslel?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Dzefer » 04.07.2009 22:35

tocit -> 7500ot/min

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 06.07.2009 18:22

Mě by nevadilo točit víc, jen kdyby nebyl omezovač tak uzkostlivý :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 06.07.2009 23:19

Taky bych bral 163 koní. Pro Focus i pro mě by to bylo akorát.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od madbugie » 07.07.2009 06:09

ale zasa kolko taky "honič" vydrží... :D :D :D ja by som radšej zobral "priškrtenú" verziu 150 k... vidno ze to ide aj bez turba...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 07.07.2009 11:26

Záleží na tom, jestli si auto kupuješ na celý život, nebo na 5 let. Na celý život potřebuješ předimenzovaný nízkootáčkový motor, ale na těchpár let ti klidně vystačí vyladěná vysokootáčková 1.6-ka. Když se toho včas zbavíš, tak je to v pohodě a případné opravy ať si řeší další majitel. Stejně si myslím, že do maximálních otáček většina z nás chodí málokdy, takže bych se poruchovosti u nového auta nebál.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 07.07.2009 11:40

Ten motůrek ve Fieste R2 je (myslím) seriový, je tam upravené snad jen sání a výfukové potrubí, a samozřejmě jiný software řídící jednotky. V této kategorii (R2) nejsou povolené úpravy "vnitřností" motoru.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 07.07.2009 12:50

ten 163k 1.6 ti-vct vo fieste ST znamena, ze tolko isto si mozes naladit aj svoj motor vo focuse. len musis zistit co je tam okolo motora vymenene a urobit to rovnako resp podobne (teda prerobit nasavanie, zvody a vyfuk)
a mozno este budes musiet riesit silnejsiu spojku
zialbohu naklady na tieto upravy ti za to zvysenie vykonu o cca 40 koni (pretoze seriova 1.6 ti-vct vo focuse ma okolo 120k ako sme viaceri namerali na brzde) nestoja za tie peniaze :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti