
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Konecne ides spravnym smerom 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Hehehehe :-d :-d :-d
555...555: toto tu nie je chat. Nič v zlom. Je tu vlakno, a nie jedno, kde sa porovnávajú benzíny a dieselove motory, má to sice veľa prispevkov, vsetky vsak k veci a dozvies sa všetko o tom.
A vo všeobecnosti, dynamiku motora ovplyvňuje vykon a nič iné. Celé je to vsak zložitejšie a písať to x krát nemá zmysel a nechce sa nikomu. Preto sa tu tak dbá na poriadok, aby sa všetko dalo ľahko nájsť.
555...555: toto tu nie je chat. Nič v zlom. Je tu vlakno, a nie jedno, kde sa porovnávajú benzíny a dieselove motory, má to sice veľa prispevkov, vsetky vsak k veci a dozvies sa všetko o tom.
A vo všeobecnosti, dynamiku motora ovplyvňuje vykon a nič iné. Celé je to vsak zložitejšie a písať to x krát nemá zmysel a nechce sa nikomu. Preto sa tu tak dbá na poriadok, aby sa všetko dalo ľahko nájsť.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja len doplnim, ze sme porovnavali dva motory - 1.6 TiVCT a 1.8 TDCI s rovnakym vykonom a vysledky si mozes najst cez Hladat (to ako domaca uloha)



Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
dost tu strielas cisla od veci co je na fore moja parketa555peter5555 píše:len som chcel vediet proste to že ak mas 1,6TDCI z vykonom 85KW a benzin 1,6 ti-vct z vykonom 85KW tak ktore je zivšie ktore je lepsie na odpich a tak a ešte takto je rozdiel ak mas 2.0 motor 85KW a 1,6 85KW..??

takze motory su:
benzinove 1.6 - 74 kW, 1.6 ti-vct - 85 kW, 2.0 - 107 kW
dizlove 1.6 tdci - 66 kW, 1.6 tdci - 80 kW, 1.8 tdci - 85 kW, 2.0 tdci - 100 kW
co sa tyka pruznosti, tak je to presne zavisle od ich vykonu, teda porovnately motor k 1.6 ti-vct je 1.8 tdci. tieto su vykonovo rovnake a aj na ceste su s nimi auta rovnako rychle

k tvojej otazke, ci benzin alebo nafta
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V magazínu Rally jsem četl článek o nové Fiestě R2. Je tam použit náš motor 1,6 Ti-VCT
A na jaký výkon naladili technici od Fordu motor? Dočtete se na fotce... 


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A tu je k nej velmi pekne videjko 

-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
- Dzefer
- Zkušený
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 26.03.2008 15:42
- Bydliště: Bratislava
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mě by nevadilo točit víc, jen kdyby nebyl omezovač tak uzkostlivý 

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Taky bych bral 163 koní. Pro Focus i pro mě by to bylo akorát.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ale zasa kolko taky "honič" vydrží...
ja by som radšej zobral "priškrtenú" verziu 150 k... vidno ze to ide aj bez turba...



------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Záleží na tom, jestli si auto kupuješ na celý život, nebo na 5 let. Na celý život potřebuješ předimenzovaný nízkootáčkový motor, ale na těchpár let ti klidně vystačí vyladěná vysokootáčková 1.6-ka. Když se toho včas zbavíš, tak je to v pohodě a případné opravy ať si řeší další majitel. Stejně si myslím, že do maximálních otáček většina z nás chodí málokdy, takže bych se poruchovosti u nového auta nebál.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ten motůrek ve Fieste R2 je (myslím) seriový, je tam upravené snad jen sání a výfukové potrubí, a samozřejmě jiný software řídící jednotky. V této kategorii (R2) nejsou povolené úpravy "vnitřností" motoru.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ten 163k 1.6 ti-vct vo fieste ST znamena, ze tolko isto si mozes naladit aj svoj motor vo focuse. len musis zistit co je tam okolo motora vymenene a urobit to rovnako resp podobne (teda prerobit nasavanie, zvody a vyfuk)
a mozno este budes musiet riesit silnejsiu spojku
zialbohu naklady na tieto upravy ti za to zvysenie vykonu o cca 40 koni (pretoze seriova 1.6 ti-vct vo focuse ma okolo 120k ako sme viaceri namerali na brzde) nestoja za tie peniaze
a mozno este budes musiet riesit silnejsiu spojku
zialbohu naklady na tieto upravy ti za to zvysenie vykonu o cca 40 koni (pretoze seriova 1.6 ti-vct vo focuse ma okolo 120k ako sme viaceri namerali na brzde) nestoja za tie peniaze

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti