Stránka 24 z 52
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.02.2012 14:27
od petulak
Na "sytič"--1230-1300ot. maj bejt.
Jestli ti to jinak /těch 600ot/ nedělá problemy, tak to nech. Horší by bylo třeba 900-1000.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 25.02.2012 14:35
od Bany121
no dost vybruje celym autom.
(ked zapnem klimu, alebo vyhrievanie celneho okna tak pekne si RJ prida cez voln. ventil, takze tendenciu k zdochnutiu to nema)
len tie vibrations su dost neprijemne
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 26.02.2012 06:53
od petulak
Tak si malinko povol šroubek na voln.ventilu.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 28.02.2012 22:59
od rromann
Jestli mu to klesá až na 600ot,tak ten šroubek chce spíš trochu dotáhnout,než povolit,nebo tak je tomu aspoň na mém ventilu u 1.6ky.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 29.02.2012 16:01
od petulak
rromann píše:Jestli mu to klesá až na 600ot,tak ten šroubek chce spíš trochu dotáhnout,než povolit,nebo tak je tomu aspoň na mém ventilu u 1.6ky.

--tak máš asi jinej ventil.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 29.02.2012 16:09
od Hal9000
Já taky musím dotáhnout pokud chci zvýšit otáčky

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 19:14
od Bany121
petulak píše:Tak si malinko povol šroubek na voln.ventilu.
no neviem co to "stelovanie" na volnobeznom ventile je "bezna vec". keby podla mna bola, tak by tam nedavaly 5hran.
este k tomu mojmu nizkemu volnobehu......stojim s autom, motor bezi - zahriaty, pridam plyn do cca 2500 otacok (na tom ale nezalezi do kolko vytocim), pustin nohu s pedalu - otacky pekne klesnu na cca 800, ale po 1-2 sekundach padnu este nizsie (zajtra nahram video).
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 19:23
od Hal9000
Otoč šroubek

A já tam mám křížový, zapleskaný něčím jako silikon
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 19:37
od Bany121
ja ho mam este aj zaliaty nejakym voskom
a je zaujimave, ze na povodnom ventile tam ziaden srobik nieje !!!
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 20:32
od petulak
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Já jsem taky přemejšlel,zesílit tu pružinku,co vrací plunžr zpět do volnoběhu.
Ale,asi to by bylo náročný. Tím,že by byla tvrdší,by rychlejc vracela/volnoběh/
Už asi ale blbnu.

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 20:55
od Bany121
ale preco tie otacky neklesnu hned na cca 550, ale az po 2 sekundach ???

Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 21:47
od Bullitt
Protože to podrží(voln.ventilem) ŘJ.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 02.03.2012 23:44
od rromann
Bany121 píše:ale preco tie otacky neklesnu hned na cca 550, ale az po 2 sekundach ???

Taky mi neklesají hned na volnoběžné,ale nejdřiv padnou na cca 950ot a po 2 až 3 sekundách na 700-750ot a nezáleží na tom, jestli stojím nebo jedu,v tom bych asi problém nehledal,je to jak píše Bullitt,ty by jsi potřeboval posunout ten volnoběh o 150-200ot nahoru,to bych zkusil tím šroubkem,ten pětihran je tam asi jen proto,aby se v tom hned každej nevrtal

,ale není problém ho vybrousit.Nebo ho nejdříve vyšroubovat uplně(poznačit si před tím jak byl hodně zašroubovaný),vyčistit tu vodící dírku,co v ní běhá ta membrána,namáznout,zašroubovat zpět a potom ladit.
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 03.03.2012 10:49
od Bany121
@ rromann
mne sa takto chova aj po vymene za novy ventil
P.S. tak som pozera ten stary a predstavte si mam tam imbus č.5
moze sa to "stelovat" za chodu motora ???
Re: volnoběžný ventil
Napsal: 03.03.2012 11:59
od Pastovic
Práve že se to musí štelovat za chodu motoru.....ale radši nedoufej v lepší výsledek.