phofy píše:Takhle to mam, udelany, butumen na podvozek a vosk do dutin. U bitumenu je problem, ze ze pocase popraska a loupe se
Tak jsem využil ještě poslední teplé dny a trochu jsem si poležel pod autem, abych to před zimou zkompletoval jako phofy. Měl jsem tam 2 roky starý nástřik (viz zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=304) a už to chtělo na některých místech opravit (ještě by asi chvíli vydržel, ale nějak mě vyhecovali tím článkem v SM

). Takže umýt wapkou, lehce okartáčovat, odrezovač (čerstvý Kittfort Forte s taninem - fungoval dobře) a pak nástřik:
prahy - opět stejný kaučukový sprej (tlustá vrstva s ochranou proti kamínkům, na některých místech už to bylo odřené na kov od zvedání auta při přezouvání)
podběhy - také kaučukový sprej - zejména spodní část tlumiče a kovový kryt ložiska byly už hodně rezavé, dále pro jistotu ještě šroubení u brzdové hadičky a nějaké ty tyčky (jinak spodní nápravnice byla stříknutá asi před měsícem a brzdové třmeny tepelně odolnější základovou barvou před 2 lety - zatím +/- OK...)
nápravy - ten klasický bitumen (subjektivně tenčí, než kaučuk, povrchově se mi zamlouvá, vypadá elasticky, uvidíme po 2 zimách)
dutiny (různé duté díly náprav, zadních nosníků atd., tak prahy skrz gumové záslepky) - vosk do dutin
ostatní - např. plstěný podběh zadního kola, díly zavěšení kola v podběhu atd. - hustější vosk na podvozek (ten jsem měl bohužel jen ve světle hnědé barvě, takže to z dálky vypadá trochu jako koroze

(příště zkusím raději najít vosk v černé nebo transparentní verzi)
Jsem zvědavý, jestli to s tím voskem vydrží déle, než ten předchozí kaučukový nástřik...
Je mi jasné, že tam, kam jsem dal vosk už nic jiného později nechytne (i když možná by to šlo umýt silnou wapkou ?)