Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 09.04.2009 17:22

aaach :roll:
dal by som si hned, aspon jeden sprint :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 09.04.2009 17:29

Ohledně spotřeby... moje dnešní jízda cca 300 Km většina okresky (80%), sem tam nějaké město či obec (15%) a dálnice (5%). A průměrná spotřeba? 6,1 litrů 8) Tak to sem vážně nečekal.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 09.04.2009 17:33

na okreskach nezerie takmer ziadne auto :D zapchy a dialnice su najhorsie :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od canndale » 09.04.2009 17:34

TJ: mno s tym vykonom aby majitel pocital vydrz gum max jednu sezonu :mrgreen:
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 10.04.2009 09:38

treba pockat ford bude mat 1.6 T ecoboost 110 a 132 kw,2.0 vypadol z ponuky
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 11.04.2009 09:23

To abych začal šetřit. :mrgreen: Takový výkon by se mi hodně líbil. Jen se obávám, že povinné ručení pojišťovny upraví místo podle obsahu motoru podle výkonu a bude to pro nás zase nevýhodné. Zatím je to podle obsahu a myslím si, že s novou generací turbomotorů začnou zjišťovat, že jim na velký obsahy normální lidi kašlou. Z normálních lidí mají největší zisky. Tak nás zase vyždímou přes výkon a nám nezbyde než kupovat slabý motory aby na pojistku nepadla jedna celá výplata... :(
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
anubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od anubis » 21.04.2009 19:47

volvo S60 concept s 1,6T Ecoboost slubuje spotrebu 5lit...mal by to byt ten isty motor, co bude v novych focusoch...uvidime, potesime a v rakusku alebo v cechach alebo v polsku zakupime :-)
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 18.05.2009 20:05

Fčera sem zkusil kolik to jede na 4. rychl. stupeň do omezovače otáček... podle tachometru asi 182 km/h 8O
Takže na
1. (teď si nevzpomínám) :roll:
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 180 km/h
5. ??? ještě sem nezkoušel :D
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 18.05.2009 20:20

nie je to malo? na 4-ke by si mal dat maximalku
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 18.05.2009 20:43

No já nevím, ale na co tam mám tu pětku? Na udržování rychlosti? :D
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 18.05.2009 20:54

Co vím, tak u některých starších aut se 5-tá rychlost označovala symbolem " E " a znamenalo to Economi - takže je tam asi pro úspornou jízdu. Ale tady na fóru se najdou určitě i takoví borci co 5 kvalt prostě nepotřebujou. :mrgreen: Někdy se mi to taky stává. :mrgreen: Jsou chvíle, kdy si člověk vystačí v pohodě jen se 2-kou a 3-kou. :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 19.05.2009 09:57

MK2 píše:Fčera sem zkusil kolik to jede na 4. rychl. stupeň do omezovače otáček... podle tachometru asi 182 km/h 8O
Takže na
1. (teď si nevzpomínám) :roll:
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 180 km/h
5. ??? ještě sem nezkoušel :D
1,6 74kW.
Na 2ku a 3ku to je přibližně shodné
Na 3ku 140kmh při bliknutí šipky pro řazení, tzn. do omezovače by to mohlo být 145
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 19.05.2009 10:22

"bliknuti sipky pro razeni" je obmedzovac :wink:
aj ked je pravda, ze este aj na tej sipke sa da pridat pod kotol, ale potom uz ten obmedzovac pocitis totalne, znizi ti tah motora, a stratis rychlost :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 19.05.2009 18:46

Ještě doplním tu jedničku...
Uvedené hodnoty berte s rezervou, protože neni jednoduché čumět na otáčkoměr, rychloměr, sledovat provoz a odečítat a pamatovat si hodnoty. Omezovač zasahuje při 6600 - 6700 ot/min. a uvedené rychosti jsou tachometrové (reálná rychlost je jiná - tachometr má odchylku) :wink:

1. 58 km/h
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 182 km/h
5. :?:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
555peter5555
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22.06.2009 23:25

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od 555peter5555 » 22.06.2009 23:44

Zdravim Asi pred mesiacom som si kupil FF 2 combi benzin rv. 2006 bolo to jazdene auto ale chcel by som sa poinformovat v techničaku mam napisane 1.6i ale vykon ma 85KW tak nevim či je to ten Ti-vct lebo na stranke fort som videl 1.6 maximalne tušim 74KW a potom tento spominany 1.6Ti-VCT z vykonom 85 KW vedel by mi niekto poradit čo to mam za motor..?? Dik a ešte jedna vec v papieroch mam napisane SPORT tak neviem či to ma nieaky vpliv..??

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti