Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
bee
este ma napadlo kolko kilov vazi ta xsara ? predsa len nove auta priberaju nielen na velkosti ale aj na vahe... a ked 100 konikov taha 1100 kg alebo 1250 kg predsa len tam bude nejaky rozdiel... pasivna bezpecnost nieco stoji...
este ma napadlo kolko kilov vazi ta xsara ? predsa len nove auta priberaju nielen na velkosti ale aj na vahe... a ked 100 konikov taha 1100 kg alebo 1250 kg predsa len tam bude nejaky rozdiel... pasivna bezpecnost nieco stoji...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
xsary vazili okolo 1100kg, mali sme vo firme aj 1.4 aj 1.6
1.6 xsara bola fakt dobry trhac asfaltu, az na ten priserny podvozok
ale je to presne o hmotnosti.. focus ma 1.6tku 74 kW a pri FFI je to super motor, ale pri FFII to nestaci..
podla mna je idealne nejaku fiesticku ST, alebo ine male a strasne zive zihadielko na vyblaznenie sa
1.6 xsara bola fakt dobry trhac asfaltu, az na ten priserny podvozok
ale je to presne o hmotnosti.. focus ma 1.6tku 74 kW a pri FFI je to super motor, ale pri FFII to nestaci..
podla mna je idealne nejaku fiesticku ST, alebo ine male a strasne zive zihadielko na vyblaznenie sa

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jazdenu fiestu ST xcel teraz kupit kamos za 7000 eur 
ma to atmosfericky dvojliter z focusu 107 kW.
brutalita

ma to atmosfericky dvojliter z focusu 107 kW.
brutalita

- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
hm.. vazi to cele 1137kg, papierova maximalka 209, ale pozeram ze 0-100km/h sprint of 10.3sec
.. nejak nic zasadne :/
.. porovnavali to s Clio sport, ktore ma 0-100 za 7.7 sec, ale to je tusim ten 3.0liter so zadnym nahonom
.. nejak nic zasadne :/
.. porovnavali to s Clio sport, ktore ma 0-100 za 7.7 sec, ale to je tusim ten 3.0liter so zadnym nahonom

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
to hej, vzdy sa da najst nieco lepsie 

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no fiesta ST ma sprint na 60 mph za 7.9 sec, neviem odkial mas tych 10.3, to ma tusim Focus 1.6 TiVCT
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja ku Cliu
Clio II Sport malo 172/182k z 2.0, 0-100 uvadzana 6.9. Clio III Sport 197k, 0-100 6.9. Clio V6 je inde, 3.0 V6, 220/250k, 0-100 5.2 ci tak nejak.
Inavc teraz dali v UK nejaku fajn verziu Fiesty ST so 185k a upravenym podvozkom, takze sa chytila na Clio vykonom aj zabavou

Inavc teraz dali v UK nejaku fajn verziu Fiesty ST so 185k a upravenym podvozkom, takze sa chytila na Clio vykonom aj zabavou
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vcedula: tu som sa to docital: http://www.motoring.co.za/index.php?fSe ... Id=2634443
tiez ma to prekvapilo, tak tam maju asi nejaku bug
inak renaulty nepoznam, ale clio V6 som zachytil ako jedine
tiez ma to prekvapilo, tak tam maju asi nejaku bug

inak renaulty nepoznam, ale clio V6 som zachytil ako jedine

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No Clio V6 je zverina, motor v strede, male auticko, V6, vykony skoro ako supersport, na mokru "widows maker", cena ked bolo nove 1.750.000,-
Tu je ta upravena Fiesta ST. V tomto zavidim UK, maju tam kopa kopa skvelych "fabrickych" uprav ponukanych priamo ako samostatny model

Tu je ta upravena Fiesta ST. V tomto zavidim UK, maju tam kopa kopa skvelych "fabrickych" uprav ponukanych priamo ako samostatny model

- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
o tomto vam hovorim - surovy novy motor, 160 koni, 1.4 benzin a jazdi (takmer) za to iste co 1.6 priemerne 
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/330487.html
alebo toto (golf 1.4 tsi, 90 kW/122k, priemer 7,23 teda o liter menej ako priemer fofo 1.6 Ti-VCT ):
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=95
Poslednu spotrebu (na celu nadrz) mam jednu z (mojich) historicky najnizsich, po prezuti na letne 18", siroke 225 mm
a kedze som ich prave prezul, nejazdil som "na spotrebu", ale som to pekne poprehanal, ked som vysiel "za mesto" 
Aspon vidno na priklade VW, kadial vedie cesta
preplňanie
Dufam ze Ford sa preberie, aj tak je uz riadne pozadu a vzhladom na krizu... no neviem, neviem
Myslim ze im uz usiel vlak v tomto smere

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/330487.html
alebo toto (golf 1.4 tsi, 90 kW/122k, priemer 7,23 teda o liter menej ako priemer fofo 1.6 Ti-VCT ):
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=95
Poslednu spotrebu (na celu nadrz) mam jednu z (mojich) historicky najnizsich, po prezuti na letne 18", siroke 225 mm


Aspon vidno na priklade VW, kadial vedie cesta

Dufam ze Ford sa preberie, aj tak je uz riadne pozadu a vzhladom na krizu... no neviem, neviem

Myslim ze im uz usiel vlak v tomto smere

Naposledy upravil(a) bee dne 09.04.2009 12:10, celkem upraveno 1 x.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak ale 1.4 tsi je motor roka 2007 aj 2008 v kategorii do 1400 cm3
a tiez nie je vobec lacny, ta najsilnejsia verzia
ford ma ze vraj ponuknut v novom focuse 1.6T 132 kW
uvidime, ci nakoniec nekupi 1.6T od PSA/BMW
to ze motorovo zaspali je jasne vsetkym

a tiez nie je vobec lacny, ta najsilnejsia verzia

ford ma ze vraj ponuknut v novom focuse 1.6T 132 kW
uvidime, ci nakoniec nekupi 1.6T od PSA/BMW

to ze motorovo zaspali je jasne vsetkym

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Při dnešní jízdě sem probudil ze spánku omezovač otáček
Zasáhl asi při 6600 ot/min. Žádnou šipku nahoru sem neviděl asi u faceliftu neni. Těch 6600 sem udělal na 3 rychlostní stupeň a na tachometru ukazovala ručička 140km/h 


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ked budes mat riadne zabehnuty motor tak trojka da aj 150 km/h (dvojka napr. mi da najviac presne 100 km/h)
ale mozno ma focus 2 fl inu hmotnost tak neda tolko

ale mozno ma focus 2 fl inu hmotnost tak neda tolko
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
este k tej spotrebe, 1.6 ti-vct zerie naozaj o nieco viacej ako ine 1.6-tky.
aj ked samozrejme sa da spotreba znizit adekvatnym stylom jazdy
na druhej strane ale dava 90-93kW (bez uprav)
je to ovela viacej co daju ostatne stare atmosfericke 1.6-tky na trhu
samozrejme, turbo benziny su uplne niekde inde, vykonom aj spotrebou, to sa tu nebudeme vobec bavit
na druhej strane maju preplnovane motory menej sportove spravanie (nastup turba, pomala odozva na elektronicky plyn atd. atd.)
vsetko ma svoje pre a proti
aj ked samozrejme sa da spotreba znizit adekvatnym stylom jazdy

na druhej strane ale dava 90-93kW (bez uprav)

je to ovela viacej co daju ostatne stare atmosfericke 1.6-tky na trhu

samozrejme, turbo benziny su uplne niekde inde, vykonom aj spotrebou, to sa tu nebudeme vobec bavit

na druhej strane maju preplnovane motory menej sportove spravanie (nastup turba, pomala odozva na elektronicky plyn atd. atd.)
vsetko ma svoje pre a proti

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Uplne OT, dnes som cital o novom V12 (twinturbo) v BMW 7, krutak 750Nm. od 1500-5000ot
Musi byt riadna prasacina...


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host