Stránka 3 z 4
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 07.04.2009 23:58
od tomo83
Zdravim vospolok
Po diagnostike som dostal "uzasnu odpoved" ze EGR ventil je zamrzly a treba ho vymenit
Viete niekto poradit kde ho zohnat lacnejsie (napr. v CR) bo u Forda stoji 312 EUR
Dik za info
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 09.04.2009 15:09
od Forny
To je docela dost, pri soucasne kurzu to zkus v CR at ti to poslou na dobirku - cena cca 211 EUR (5700 Kc) + postovne cca 4 EUR (100 Kc)
tomo83 píše:Zdravim vospolok
Po diagnostike som dostal "uzasnu odpoved" ze EGR ventil je zamrzly a treba ho vymenit
Viete niekto poradit kde ho zohnat lacnejsie (napr. v CR) bo u Forda stoji 312 EUR
Dik za info
vycisteni egr - demontaz
Napsal: 22.04.2009 11:28
od horis
ahoj, chystam se vyhledove vycistit egr ventil, akorat nevim jak povolit tu svorku na trubce, nevi nekdo ? nerad bych to urval..
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 22.04.2009 17:30
od kako
Dcere sme kupili ojazdeny suzuki wagon a mal tiez nefunkcny egr ventil. Bol som v servise v madarsku lebo novy by tam stal asi o 2,5 tis. lacnejsie ale skor som dal este precistit povodny ci pomoze. Rozobral, vystriekal sprejom co rozpusta karbon a poskladal. Ventil funguje. Stalo to okolo 800 sk.
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 22.04.2009 21:32
od bizonBlack
Zdravím, také už jsem měnil EGR ventil na mém fofoII 1,6 tdci 66kw ve 120000km .Měnil jsem ho sám z kámošem a tu sponu jsem rozdělal šroubovákem .Koupil jsem nové, protože po rozdělání už to nemusí být ono a nemuselo by to těsnit. Na tu sponu jsou speciální klešte kterýma se to zacvakne a zajistí. Tu sponu prodávaji v balení po dvou a stojí kolem 300kč.
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 22.04.2009 23:05
od horis
bizonBlack píše:Zdravím, také už jsem měnil EGR ventil na mém fofoII 1,6 tdci 66kw ve 120000km .Měnil jsem ho sám z kámošem a tu sponu jsem rozdělal šroubovákem .Koupil jsem nové, protože po rozdělání už to nemusí být ono a nemuselo by to těsnit. Na tu sponu jsou speciální klešte kterýma se to zacvakne a zajistí. Tu sponu prodávaji v balení po dvou a stojí kolem 300kč.
ok dik, a zacvakl si to jak, normalnima klestema nebo mas ty special

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 24.04.2009 21:46
od bizonBlack
no ono to normálníma ani snad nejde ,než jsem to dělal tak jsem si sehnal ty specialní (mám dojem že to jsou kleště na deformační hadicové spony) takže jsem nepoužil normální

ale mužeš to zkusit třeba ti to půjde.
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 24.04.2009 22:12
od Martin1037
jen tak pro ilustraci, tohle je EGR ventil 2.0 TDCi z C-MAXe 3/2004, po 110 tis. km se začal zasekávat, párkrát jsem kvůli tomu nedojel, problém byl v tom excentru, co vytláčí pístek, po mechanické stránce byl opotřebovaný - vytlačený, zanesený nebyl, výměna s prací celkem 6.200,-
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 29.04.2009 15:36
od kveton
a kde jsi to nechal dělat? Ve Fordu? 6.200 i s prací není zas tak strašnejch
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 29.04.2009 18:17
od horis
tak kleste mam sehnane, ted jeste svorku z fordu (nez jim dojde). stoji 220,- , ale cekam ze to bude obycejna jako v zelezarstvi za par kacek. pristi tyden bych se na to chtel vrhnout, tak uvidim

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 29.04.2009 21:17
od Martin1037
kveton píše:a kde jsi to nechal dělat? Ve Fordu? 6.200 i s prací není zas tak strašnejch
Je to dělané u mého známého "garážníka", ale je to profesionál na špičkové úrovni a ví co dělá, navíc se s ním znám snad 30 let, ve Fordu věřím, že by si řekli o "trochu" víc
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 04.05.2009 20:32
od horis
bud inovace od forda nebo tam tu svorku nemam puvodni

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 06.05.2009 07:14
od Forny
Me to stalo u Forda 7999 Kc

a to vcetne diagnostiky, aby zjistili proc nechce startovat
Martin1037 píše:kveton píše:a kde jsi to nechal dělat? Ve Fordu? 6.200 i s prací není zas tak strašnejch
Je to dělané u mého známého "garážníka", ale je to profesionál na špičkové úrovni a ví co dělá, navíc se s ním znám snad 30 let, ve Fordu věřím, že by si řekli o "trochu" víc
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 09.05.2009 22:12
od horis
Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005
Napsal: 10.05.2009 21:25
od miggell
uff,a to si ako vyčistil?
to tam máme všetci taký sajrajt??
