Stránka 3 z 5
Napsal: 10.12.2007 09:18
od chmelko
hmmm, tak to ste ma potom dostali:-)))
Napsal: 10.12.2007 09:52
od chmelko
možete mi prosím niekto odfotit, alebo preposlat vykresovu dokumentaciu k tomu chladiču? furt si neviem vybavit, ako vyzera chladič oleja niekde vzadu..ma klasicke rebrovanie?
Napsal: 10.12.2007 18:47
od pelen
Kde je chladic oleje?

Napsal: 10.12.2007 18:55
od chmelko
píšu, že je to 11, ale skor to vyzera ako nejake zberne potrubie ako chladič..
Pelen:díky moc za obrazok

Napsal: 10.12.2007 19:16
od pelen
Tak tu 11 jsem uplne prehlidnul.
Napsal: 10.12.2007 20:11
od jamaka
je to 11 - len tu vidno len kusok. este to ide pod filtrom. som to chcel dnes vyfotit, ale uz bola tma. Ak zajtra nezabudnem - cvaknem. Je to taky hlinikovy obdlznik, je na nom filter a idu tam aj tie dve trubky z okruhu vody.
Napsal: 10.12.2007 20:19
od ordalibor
On ten chladič oleje je celkem dobře schovaný, je to taková kostka z žebrováním z jedné strany je přívod a odvod oleje a z druhé vody.Říkali mi v servise,že to sháněli,ale měl to jedině ford, čekali na to 4dni.Když jsem si pak přišel pro auto tak mi to ukazoval zkoušel jsem do toho fouknout, ale málem jsem u toho zmodral takže to bylo pěkně ucpaný.Vypadá to hodně malý a ta cena 7400 je fakt síla. Škoda že jsem ho tam nechal mohl jsem ho vyfotit a dát na fórum.
Napsal: 10.12.2007 20:21
od chmelko
už si to asi viem predstavit ako to vyzera, ale ta cena je brutal

Napsal: 11.12.2007 21:20
od chmelko
tak dnes mi konečne dorazil termostat.
cena od forda rovných 200kč,čo ma prekvapilo a potešilo je na nom vyrazene FoMoCo

Napsal: 11.12.2007 23:28
od pelen
Chladic oleje - detail:
Napsal: 19.12.2007 09:58
od chmelko
termostat konečne vymenený...
prístup je tam ako k peniazom..,ale v podstate treba povolit len 4 šruby..
odvzdušnenie systemu ale trvalo neskutočne dlho (20min)..
origo tam bol motorcraft, made in england, tento nový je FoMoCo, tak neviem, či ho tiež robí motorcraft
foki:dík za konzultaciu

Napsal: 19.12.2007 13:56
od hami
Ja som tiez nedavno menil termostat, ale problem bol v tom, ze auto strasne rychlo chladlo napr. ked som stal v zapche (10 min na volnobehu) teplota zacala rychlo klesat. Este som nemal moznost vyskusat ci to po vymene este robi. Uvidime cez vikend idem na SVK tak to preverim.
Upravene 07.01.2008: po vymene termostatu uz teplota neklesa

.
Napsal: 07.01.2008 09:22
od catman
Dnes jsem přišel ke svýmu autu a baterka na nule. Dodnesl jsem druhou a zjistil, že mi běží ventilátory za chladičem (i se studeným motorem). Dojel jsem do práce a rozpojil kabelovou spojku, co jde od ventilátorů a nějaké černé kostky uprostřed nahoře na chladiči, abych vůbec z práce odjel.
Do spojky vedde 6 drátů 2+2 k ventilátorům a 2 k té kostce. Co to je? Je to termočidlo nebo spínač ventilátorů? Když to nechám rozpojeno, než se dostanu do servisu, bude to mít na něco vliv? Nevím, kde najít ty krásné obrázky součástí, abych to pěkně ukázal ani nemám elektroschéma, abych omrknul co toje a co to funkčně dělá. Díky za pomoc.
Napsal: 07.01.2008 09:49
od chmelko
no ak sa ti napriklad neotvara termostat, tak dochadza k varu v malom systeme a auto sa to snaží ochladit ventilatormi u chaliča, čo je ale uplne zbytočne...
v tvojom prípade by som to osobne ale videl na nejaký problem v samotnom spínani ventilatora
Napsal: 07.01.2008 10:04
od jamaka
alebo cidlo teploty v motore.