Německá plechovka

Moderátor:phofy
Uživatelský avatar
omik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od omik » 26.11.2007 11:26

vcedula píše:omik, prechadzas na Mercedes ? :lol:
Si spravil peknu kritiku 8O :cry:
no to rozhodne neprechadzam ;). Na mercedes by si ma musel prehovarat dost dlho...
Ale popisal som podla mna objektivnu realitu svojho auta, nevravim, ze inym to robi tiez. Rozpraval som sa o tom raz chvilu s misoom a viem, ze jemu tiez zacina nieco v interiery vrzgat. A kritika do vlastnych radov je dobra vec, nehladaj za tym ziadnu snahu o dehonestaciu ;).

Proste ten hluk tam je. Ale staci trosku vybudit zosilovac na Sony-cku a U2 alebo Armin van Buuren ho dokazu krasne zamaskovat ;).
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit 

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 26.11.2007 11:55

Omik, cele som to myslel ako zart samozrejme. O tejto teme sa pisalo v dvoch vlaknach naraz a v tom druhom som tiez uviedol kritiku. Jednoznacne Focus II je nachylny na kvalitu pneumatik. Ak su pneu hlucnejsie, riadne to pocut aj v interieri. Ak ich mas vsak tiche, tak ich ani nepocujes.

Samozrejme, panelova cesta je z tohoto pohladu brutus, tam nie je co riesit. Osobne si myslim, ze velmi vela znaciek ma s tym problem, nie je problem len Fofo II. Prirovnal by som to tahaniu kufra s koleckami po podlahe. Ked ho tahas po gume alebo koberci, tak ho ani nepocujes. Potiahni ho po hrbolatom povrchu, pripadne po dlazdiciach a budes pocut ten strasny rozdiel. Ak nechces, aby to robilo, musis spravit specialnu konstrukciu a na aute by si za to zaplatil o zopar desiatok tisic viac. Radsej to vydrzim.

Bol som teraz na otocku v Prahe a presiel som si panelku na teraz uz dobrych gumach. Zvuk od podvozka na rovnej ceste (povedzme z BA po hranice) som skoro vobec nepocul. Nepocul som ani extremne zvysenie aerodynamickeho hluku pri zvyseni rychlosti, isiel som 130. Schvalne som si na to daval pozor, ze ci budem nieco pocut, ked bude narazovy vietor. A nic, len som citil, ze auto trocha plava.

Ale .... jednoznacne gumy na panaloch hucali ako svina. To potvrdzujem. Takisto hruby asfalt je velky problem. Prenikanie hluku od gum (hlucny dezen, hruby asfalt a prechadzanie cez nerovnosti) je velke. Podla mna je to dan za dobre jazdne vlastnosti.

Na zaver chcem napisat len tolko, ze vsetko toto su subjektivne pocity. Pokial si nezoberies merak a nezmeras ten hluk vo Fofo a potom v ostatnych autach, tak su toto vsetko len reci. Fofo nie je najtichsie auto, ale patri k tym tichsim.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 26.11.2007 11:58

To Vcedula: Co jsou to ty " teraz uz dobré gumy" ? 8O
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 26.11.2007 12:02

Teraz mam Goodyear UltraGrip Performance, zimne gumy. Predtym som mal letne Michelin Primacy, ale spalene (som to tu uz opisoval, mali sklopene plochy dezenu). Tie letne mi hucali tak strasne, ze cesta do Prahy cez leto bola utrpenim, vyslovene to az piskalo, rezonovalo. Teraz to uz bola pohoda, normalne sme sa porozpravali a nemusel som prekrycovat hluk v aute. Az na panelke.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů