Stránka 3 z 4
Napsal: 28.11.2007 12:48
od Kóťa
Dany píše:pelen píše:Chyba byla ta, ze jsi dal nespravny sekundak.
Tý bláho sekunďák za půl sta není správný??

Tcho je malo pané!!!

Napsal: 28.11.2007 14:34
od zahys
No a já mám fofo2 hatchback a nemůžu vzadu otevřít kufr, ikdyž jsou dva stupně pod nulou, prostě to neotevřu, je to zamrzlý, nemáte s tím focusáci II nějaký zkušenosti?
Napsal: 28.11.2007 15:56
od pette
potři gumu silikošem

Napsal: 28.11.2007 16:00
od TobiZC
Trošku o jiném autí je to u mě, protože jezdím pořád ještě saabem, ale každou zimu a všechny dveře problém. Tady jsem si někde přečetla typ na potřít gumy silikonem, dá se to koupit na každé pumpě, aplikace super jednoduchá a od doby co to mám, nemám nejmenší problém. Mě to pomohlo 100%
Napsal: 28.11.2007 16:08
od zahys
asi jsem to blbě vysvětlil: mě nejde zmáčknou ten vypínač na otvírání co je nad značkou. od řidiče se to otevřít nedá, jak tomu je u fofo1 a na klíček to není. takže nevím co s tím, jestli vlízt do toho mechanismu uvnitř? nevím, ale myslím, že je to elektronickej spínač, ne?
Napsal: 28.11.2007 16:31
od pette
jednou jsem si vycuc aku. a taky jsem se nemohl dostat do kufru ale jak se dobil aku. vše bylo OK

Napsal: 03.01.2008 20:52
od petulka
Mám opačný problém, mechanismus pátých dveří je jaksi sepnutej a nejdou zaklapnout. Prostě nazaskakuje západka a dveře jen tak volně leží na autě. Osvětlení kufru pořád svítí. Musel jsem vytáhnout pojistku. Je to dost naprd, protože parkuju venku. Nemá s tím někdo zkušenost? Třeba je to taky slabou baterkou, nebo přimrzlý relé či co je v těch dveřích...

Napsal: 03.01.2008 20:55
od pelen
Hodne mi to pripomina zamrznuty zamek u dveri S105. Nyni jsou mrazy. Ja bych jako prvni zkusil zamek prostriknout treba kapalinou pro -40°C do ostrikovacu a mechanicky ho rozchodit.
Napsal: 03.01.2008 21:05
od petulka
To mě taky napadlo, stalo se to zničeho nic. Nakládám lyže, vytahuju ven,znovu nakládám otvírám dálkou na klíčích , tlačítkem z auta, a pak když je vytahuju naposled tak zavřu a ono nic

Snad zítra v dílně budou mít prostor abych tam s tím zajel a nechal rozmrznout. K tomu zámku je mizernej přístup zvenku i zevnitř

Napsal: 05.01.2008 11:05
od petulka
Tak auto rozmrzlo v dílně a nic. Zámek je mrtvý. Mechanik ho vyndal a budu ho teď doma kuchat. Dal mi tam zámek z kombíka, aby se dalo jezdit, ale mám díru ve dveřích po vložce. Tak se tam lupla nálepka CZ. Zjišťuju, co bude stát nový, ale prý tak 2500 Kč.
Jen mi vrtá hlavou, proč mají hatchbacky mechanický zámek na klíč ve dveřích, k tomu tlačítko z místa řidiče a ještě zvlášť otvírání dálkově z klíčku. Asi to vyřeším nějakou vkusnou záslepkou do té díry a nechám si ten použitej zámek z kombíka.Když se něco posere, tak se kufrem dostanu k tapecírunku, oddělám ho a lankem ho otevřu....

Napsal: 05.01.2008 15:27
od Davidgas
Mám stejný problém jako "Sakalnt"-neotevírá se mi kufr u kombi tlačítkem zevnitř-vše ostatní ok. Poraďte.
Napsal: 06.01.2008 10:41
od NEEO
Mám tušení,že už jsem to tu někde psal,ale sousedovi se zámek taky posr...a origoš.ho stál 4000kč.

Napsal: 06.01.2008 11:02
od petulka
Jojo zámek 2200 a vložka 1500 + práce. Já ale zatím měnit nebudu, podařilo se mi ho rozchodit

Napsal: 06.01.2008 12:03
od pelen
A byla to mechanicka zavada, ktera se muze zopakovat?
Napsal: 06.01.2008 12:39
od petulka
Ano, mechanická závada. A úplně banální, dá se říct přímo hloupá. Ty packy, které drží dveře kufru na tom kolíku jsou zalité v plastu. Používáním se plast ošoupe a praskne. Na pacce, která odjišťuje a zajišťuje ty druhé co drží na tom kolíku k tomu došlo. Zašprajcla se o ten plastový kryt zámku a nevracela se. Tak jsem ty plastu trošku obrousil, aby neměly hrany a namazal vazelínou,aby pěkně klouzaly. Ten zámek nejde bez násilného rozlámání krycího plastu rozebrat. Tak jsem to dělal bez rozebrání pomocí jemných nástrojů zvenku. O nic nejde, je k tomu přístup, jenom člověk má na to tlusté prsty.
Takže v případě potřeby by byl použitý zámek na kombíka, pokud by ho chtěl mechanik prodat. Já ho mám do zítřka vypůjčený.