Stránka 3 z 3
Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 12.01.2014 23:03
od Fossa
petrbest píše:@Fossa: Díky za tip, přimazávání již mám nainstalované. Mám problém, že pokud je motor zahřátý, tak se mi auto nepřepne na plyn... pouze po startu zastudena to po nějakých 800ti metrech naskočí, jakmile to pak někde nechám po jízdě a přijdu za 5 minut, tak už tam plyn nedám, než do znovu vychladne... přitom to nehlásí žádnou chybu... a pak to taky chcípá ve volnoběhu

zkusím panu Outratovi zavolat...
Jednoznačně problém s teplotou motoru a opětovným přepnutím na LPG. Zkus mu zavolat, evidentně se jedná o banalitku...

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 13.01.2014 20:10
od petrbest
@foki: dá se odhadnout, u kolika % vozidel k poruše proměnného časování dojde? udivuje mne, že pokud by ford o této závadě ve větším procentu případů věděl, že by tuto výměnu nepřidal jako povinnost k výměně rozvodů....
Má někdo dnes najeto přes 200 tisíc km bez výměny ozubených kol bez problémů?
Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 14.01.2014 10:11
od foki
petrbest píše:@foki: dá se odhadnout, u kolika % vozidel k poruše proměnného časování dojde? udivuje mne, že pokud by ford o této závadě ve větším procentu případů věděl, že by tuto výměnu nepřidal jako povinnost k výměně rozvodů....
Má někdo dnes najeto přes 200 tisíc km bez výměny ozubených kol bez problémů?
proc by to delal ? neni lepsi jen vymenit rozvody a pak kdyz vackova kola odejdou tak upozornit ze sundanim remenu je potreba dat novy ?
je tu 12ti strankovy prispevek o cvakani po startu a o vadach VCT . u novejsích od 2008-9 uz jsem se s tim problemem nesetkal (mozna modifikovali ) nicmene u starsich rocniku se to stava dost casto .
nevim o nikom kdo by kola pri 150t nemenil , mam tu jednoho zakaznika ten ma ted 200t ale tam probehla v 160t vymena rozvodu vcetne kol . byl jsem nastavovat rozvody v EUautomobile , kdy panovi v cca 130t menili rozvody a nyni to melo 170t a menili kola , akorat kdyz jsem jim rekl ze by se mel menit i remen tak mi rekli ze to zakaznik neobjednal a kdyz jsem je upozornil na novy sroub tak tam dali lepidlo na zavity (chudak do to bude povolovat po nich )
Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 14.01.2014 23:31
od petrbest
K tomu plynu - mluvil jsem s p. Outratou, ale bohužel aby určil příčinu jednoznačně, musel by auto dát na diagnostiku... tj. musel bych jet do Brna... neznáte někdo někoho v českých budějovicích nebo okolí, kdo má kabel a software na Prins VSI?
Mrzí mne, že jsem koupil auto na plyn a zatím na něj v podstatě nejezdím

Díky moc
Petr
Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 14.01.2014 23:35
od foki
Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 14.01.2014 23:48
od petrbest
Díky za typ, s panem Stepánkem jsem v kontaktu, má aktuáně problém se na řídící jednotku připojit, udajně to leží v softwaru a chce to vykomunikovat s panem Outratou - bohužel je zahlcený prací, takže se mu na to nedostává čas...

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy
Napsal: 15.01.2014 10:16
od Fossa
Já měl zas ten problém, že mi to na plyn po cca 2 km za studena normálně naskočilo a po pár km samo přeplo na benál. Poté jsem to musel manuálně zas přepnout na plyn. Za cestu do práce (35 km) mi to takhle udělalo i 5-krát. P.Outrata do napojil na diag. a měl prostě jasno. Napájel do el. vedení plynu nějaký (snad odporový ) minikondenzátorek a byl klid ( ten plyn tam byl montován v Dojčlandu). Tímto mu nechci dělat reklamu! Já jen, že prostě Prinsu rozumí. Servisů vyloženě na VSI prins je tu u nás jako šafránu. Jeden v Práglu, jeden v Brně a jeden ve Fryštáku.... možná jsem na nějakej zapomněl....Je dost možný, že jeden z nich budeš muset navštívit, než laborovat u jiných LPG servisů - chápu, že je to pro Tebe do Brniska dálka. Tak čau a dobré pořízení přeju.