Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od Fossa » 12.01.2014 23:03

petrbest píše:@Fossa: Díky za tip, přimazávání již mám nainstalované. Mám problém, že pokud je motor zahřátý, tak se mi auto nepřepne na plyn... pouze po startu zastudena to po nějakých 800ti metrech naskočí, jakmile to pak někde nechám po jízdě a přijdu za 5 minut, tak už tam plyn nedám, než do znovu vychladne... přitom to nehlásí žádnou chybu... a pak to taky chcípá ve volnoběhu :-( zkusím panu Outratovi zavolat...
Jednoznačně problém s teplotou motoru a opětovným přepnutím na LPG. Zkus mu zavolat, evidentně se jedná o banalitku... :P
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 13.01.2014 20:10

@foki: dá se odhadnout, u kolika % vozidel k poruše proměnného časování dojde? udivuje mne, že pokud by ford o této závadě ve větším procentu případů věděl, že by tuto výměnu nepřidal jako povinnost k výměně rozvodů....

Má někdo dnes najeto přes 200 tisíc km bez výměny ozubených kol bez problémů?
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od foki » 14.01.2014 10:11

petrbest píše:@foki: dá se odhadnout, u kolika % vozidel k poruše proměnného časování dojde? udivuje mne, že pokud by ford o této závadě ve větším procentu případů věděl, že by tuto výměnu nepřidal jako povinnost k výměně rozvodů....

Má někdo dnes najeto přes 200 tisíc km bez výměny ozubených kol bez problémů?
proc by to delal ? neni lepsi jen vymenit rozvody a pak kdyz vackova kola odejdou tak upozornit ze sundanim remenu je potreba dat novy ?

je tu 12ti strankovy prispevek o cvakani po startu a o vadach VCT . u novejsích od 2008-9 uz jsem se s tim problemem nesetkal (mozna modifikovali ) nicmene u starsich rocniku se to stava dost casto .

nevim o nikom kdo by kola pri 150t nemenil , mam tu jednoho zakaznika ten ma ted 200t ale tam probehla v 160t vymena rozvodu vcetne kol . byl jsem nastavovat rozvody v EUautomobile , kdy panovi v cca 130t menili rozvody a nyni to melo 170t a menili kola , akorat kdyz jsem jim rekl ze by se mel menit i remen tak mi rekli ze to zakaznik neobjednal a kdyz jsem je upozornil na novy sroub tak tam dali lepidlo na zavity (chudak do to bude povolovat po nich )
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 14.01.2014 23:31

K tomu plynu - mluvil jsem s p. Outratou, ale bohužel aby určil příčinu jednoznačně, musel by auto dát na diagnostiku... tj. musel bych jet do Brna... neznáte někdo někoho v českých budějovicích nebo okolí, kdo má kabel a software na Prins VSI?
Mrzí mne, že jsem koupil auto na plyn a zatím na něj v podstatě nejezdím :-(
Díky moc
Petr
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od foki » 14.01.2014 23:35

zkus se zeptat zde , jezdim tam na revize http://m.zivefirmy.cz/stepanek-jarmil-a ... pg_f294896
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

petrbest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2014 19:50
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od petrbest » 14.01.2014 23:48

Díky za typ, s panem Stepánkem jsem v kontaktu, má aktuáně problém se na řídící jednotku připojit, udajně to leží v softwaru a chce to vykomunikovat s panem Outratou - bohužel je zahlcený prací, takže se mu na to nedostává čas... :(
Ford Focus II kombi 1.6 TI VCT, 2006

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Problém se zařazením jedničky za velmi pomalé jízdy

Příspěvek od Fossa » 15.01.2014 10:16

Já měl zas ten problém, že mi to na plyn po cca 2 km za studena normálně naskočilo a po pár km samo přeplo na benál. Poté jsem to musel manuálně zas přepnout na plyn. Za cestu do práce (35 km) mi to takhle udělalo i 5-krát. P.Outrata do napojil na diag. a měl prostě jasno. Napájel do el. vedení plynu nějaký (snad odporový ) minikondenzátorek a byl klid ( ten plyn tam byl montován v Dojčlandu). Tímto mu nechci dělat reklamu! Já jen, že prostě Prinsu rozumí. Servisů vyloženě na VSI prins je tu u nás jako šafránu. Jeden v Práglu, jeden v Brně a jeden ve Fryštáku.... možná jsem na nějakej zapomněl....Je dost možný, že jeden z nich budeš muset navštívit, než laborovat u jiných LPG servisů - chápu, že je to pro Tebe do Brniska dálka. Tak čau a dobré pořízení přeju.
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host