Stránka 3 z 3
Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 11:02
od Sagic
Konstrukční nedostatek je to, ze je turbo a DPF pred motorem, takze slusne hreje a ze co jsem vysledoval ja, tak hned vedle DPF vede olejova trubka do turba, takze se tam ten olej taky pekne pece. S tim souvisi tvorba karbonu ktery hezky ucpava privod oleje do turba.
Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 11:24
od Shifty
Naštěstí DPF nemám, tak to je alespoň jediná výhoda.
Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 13:04
od tomason
To není chip z 66KW ,ale převrtaná 1.4TDCI a zdvih tenhle motůrek je na svém maximu už teď kup si jiné auto(motor)...
Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 13:08
od V12
Jadro problemu je layout motora (ako tu uz pisal Sagic), ked blaznivi zabozruti nacapali vsetko horuce pred motor. Druhy pruser je mala olejova napln a treti, chybna konstrukcia hlavy valcov, ktora je asi pruznejsia, nez by mala byt. Toto sposobuje uvolnovanie vstrekov s naslednym podfuknutim.
Najcastejsie problemy 1.6HDI :
- turbo kaput - toto bez specialistov neporiesis
- podfuknute vstreky - novu hlavu taktiez nevyrobis
- odchadzajuca hlavna remenica - ta by sa nova vyrobit dala bez problemov v hociktorej mechanickej dielni
- vstrekovace a CR cerpadlo - opat susto pre specialistov
Ked to podciarknem, zo zasadnych veci na motore dokazes poriesit asi iba tu remenicu, eventualne dvojhmotu, ktoru v pripade potreby zavaris a vyvazis staticky aj dynamicky.
Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 16:27
od Sagic
V12 píše:Jadro problemu je layout motora (ako tu uz pisal Sagic), ked blaznivi zabozruti nacapali vsetko horuce pred motor.
Vsak toto neni z moji hlavy a mam to od tebe

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum
Napsal: 21.08.2012 17:55
od V12