
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Koupil jsem v roce 2010 to, co mám v podpisu. V době koupě na tachu 209 tis. km, nyní 235 tis. km. Zatím mě na holičkách Fordík nenechal, dlouhodobá spotřeba 5,5 l - v létě s klimou bez omezení, do toho tahání vozíku či krátké jízdy po měst (to samozřejmě jde k 6,5, ale pak se zase jezdí za 5 l...).V12 píše:Najst v nasich bazaroch stary diesel vo velmi dobrom stave je prakticky nemozne.
Ved to nema ani zahrdzaveny kryt na zvodoch. Rezerva nepouzita, interier neposkrabany. Ak nemenili motor za zanovny a neprestriekali cele auto, tak by som tomu veril. Samozrejme chce to vidiet nazivo. Cena je primerana veku. Uz vylagrovane FII atakuju 100tisic Kc. Obcas sa podari kupit takyto skvost, napriklad tu niekto kupil FII 2.0d 50tkm nejaky 4rocny. Sused ma novu benzinovu Octaviu uz 2 roky a ked sa na nej previezol viac ako 5 krat, tak zlozim clenstvo na tomto fore.V12 píše:Dost ma tam zaujala ta spotreba - ze 6.4/100 a to viem, ako sa tu chlapci rozculuju, ze s FFI 1.8i jazdia cez 8/100. A tomu nabehu taktiez nejako neverim. Treba pocitat s 200k km, co by ale nemusel byt problem.
Přiznávám se. Ale měl tři roky a 43 tis. km.Nicco píše:Obcas sa podari kupit takyto skvost, napriklad tu niekto kupil FII 2.0d 50tkm nejaky 4rocny.
Když to čtu tak bych uvažoval o 2.0i nejlépe po FL takže rok 2002 a vejš, dávat pozor na korozi, dveří a lemů, vůle v zadní nápravě, atd., motor toho snese opravdu dost, náhradní dílů je spousta, vrakoviště, druhovýroba, některé i origo díly jsou za přijatelnou cenu.anii píše:Zdravím,
předem doufám, že nebudu vypadat jak vrah nebo blb, ale chtěla bych vás požádat o upřímný názor..
Jezdila jsem a aktuálně jezdím zadohrabkama od Fordu - původní sierra byla časem nahrazena scorpiem MKII, které nyní vygradovalo do podoby Ford Scorpio 2,9 V6. Všechna benzínová auta překopáváme na LPG. Aktuálně se dostávám se spotřebou na nějakých 15litrů LPG, což sice s cenou plynu není tak hrozné, každopádně s blížící se stavbou musím začít uvažovat o ekonomičtější variantě...
A jelikož ze zadohrabek není výběr kdovíjaký, tak, aby měl nízké pořizovací náklady a hlavně nízké ceny náhradních dílů, začínám čím dál tím víc pokukovat po Focusu. V okolí se mi tohle auto ale příliš nevyskytuje, FOFOII 1,6 má kámoš, který mi ho ale nedoporučuje, že mě bude žrát, protože ho budu točit, aby víc jel..
V I je sice svižnější, ale ...
Mám možná svižnější styl jízdy, pokud situace dovolí, jede se dálnice do 180 (většinou spíš 150-160), okrsky tak 110-130 ...
Mám poměrně velký denní nájezd km.
Poohlížím se po benzinovém motoru, původně jsem sledovala 2,0 16V a 1,8 16V, po některých článcích bych snad sáhla i po 1,6 ...
Focus má skoro o půl tuny míň, než mé nynější vozidlo, takže věřím tomu, že ta motorizace dokáže něco ukázat, ale otázka zní - jaký motor byste mi doporučili? Jak se pohybuje jaká spotřeba v jistém svižnějším svezení?
Předpoklad v LPG je spotřeba +1-2litry než v BA.
Z jiných aut mám zkušenost, že mi menší obsahy víc žerou (např. BMW 1,6 víc než BMW 2,0 ..).. U scorpií se mi to od 2,0 přehoupává a 2,0 žralo jako 2,3, 2,9 je o level výš..
A také pak po jakém konkrétním motoru se poohlídnout (pardon, moc toho o focusech nevíme..) a také, jestli se u těchto motorizací ceny ND pohybují +- stejně, nebo se na některou díly shánějí hůř/dráž?
Internet samozřejmě prolézám, tady na fóru taky čtu, ale kloudně jsem odpověď na spotřebu při svižnější jízdě zatím neobjevila a není nad rady zasvěcenýchDěkuju, anii
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti