Jinak tahle sranda vyjde tak na 13-20tis. včetně práce. Kdybych měl kde, tak shodím rozvody, palici odvezu na repas, mezitím vytahám písty, překroužkuju, našoupu zpátky a zajedu pro hotovou hlavu. Jenže doba, kdy jsem na tohle měl kousek za Prahou vybavené prostory je dávno fuč a na ulici už toto dělat tak trochu nelze
GO motoru Duratec HE
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Musim mrknout k Mazďákům a S-Maxákům, jestli se s tím taky perou 
Jinak tahle sranda vyjde tak na 13-20tis. včetně práce. Kdybych měl kde, tak shodím rozvody, palici odvezu na repas, mezitím vytahám písty, překroužkuju, našoupu zpátky a zajedu pro hotovou hlavu. Jenže doba, kdy jsem na tohle měl kousek za Prahou vybavené prostory je dávno fuč a na ulici už toto dělat tak trochu nelze
			
									
									Jinak tahle sranda vyjde tak na 13-20tis. včetně práce. Kdybych měl kde, tak shodím rozvody, palici odvezu na repas, mezitím vytahám písty, překroužkuju, našoupu zpátky a zajedu pro hotovou hlavu. Jenže doba, kdy jsem na tohle měl kousek za Prahou vybavené prostory je dávno fuč a na ulici už toto dělat tak trochu nelze

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- Systemofamondeo
 - Junior

 - Příspěvky: 442
 - Registrován: 06.05.2011 08:10
 
Re: GO motoru Duratec HE
To je mazec twl 
  no Yeši budu držet palce a dobře to dopadne neboj jsme s tebou  
			
									
									Ford Mondeo 2001 1,8 Duratec 92kW GHIA Liftback
						- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Jo, díky za podporu 
Přál bych si, ať to tady postihne co nejmíň lidí...
Nejvíc mě na tom nakrklo, že to udělalo auto s dvakrát nezávisle na sobě ověřenými kilometry a v době kdy to začínalo, mělo najeto lehce přes 140tis.
 
Kdyby to byla stočenka z 300 tak ani neceknu. Jinak o motor jsem se vždycky staral víc než o luxování, takže zanedbanou údržbou od koupě auta ve 130tis. to rozhodně nebylo
			
									
									Přál bych si, ať to tady postihne co nejmíň lidí...
Nejvíc mě na tom nakrklo, že to udělalo auto s dvakrát nezávisle na sobě ověřenými kilometry a v době kdy to začínalo, mělo najeto lehce přes 140tis.
Kdyby to byla stočenka z 300 tak ani neceknu. Jinak o motor jsem se vždycky staral víc než o luxování, takže zanedbanou údržbou od koupě auta ve 130tis. to rozhodně nebylo

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				buceek07
 - Test driver

 - Příspěvky: 10344
 - Registrován: 07.02.2010 11:46
 - Bydliště: Olšany u Prostějova
 
Re: GO motoru Duratec HE
jojo, to by si holt musel koupit člověk fungláča a hýčkat si ho od nova a bylo by to cajk, ale za prve ten cash na fungl a za druhé, když vidím ty nový auta, jak je to jenom elektrika, plast a pičoviny...mmm ne e díky, zůstanu u mk3 .... 
 
Ale je to poděl u těhle kilometrů
			
									
									Ale je to poděl u těhle kilometrů
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Dneska jsem kontroloval hladinu oleje, po ujetí 350km od posledního dolití. Většinou jsem po těchto kilometrech už tak 2 deci doléval, ale teď neubyla ani kapka...že by živá voda začala fungovat? Trochu jsem gůglil a několik lidí psalo, že největší zlepšení spotřeby oleje při jízdě na receptuře 560 poznalo až po ujetí cca 2500km. Tato receptura má uvolňovat karbon z kroužků postupně, aby nedošlo k ucpání odtokových kanálků pod stíracími kroužky. Tak nevím, svitla ve mě jiskřička naděje ale zatím to nechci zakřiknout. Na živou vodu k dnešku odjeto teprv1000km, prvních cca 650dolito 4 deci a zbylých 350 v cajku 
Hladinu jsem měřil vždy na stejném místě a při studeném motoru.
			
									
									Hladinu jsem měřil vždy na stejném místě a při studeném motoru.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				buceek07
 - Test driver

 - Příspěvky: 10344
 - Registrován: 07.02.2010 11:46
 - Bydliště: Olšany u Prostějova
 
Re: GO motoru Duratec HE
to zní dobře kámo, sleduj dál, třeba to bude nakonec cajk a jsou kroužky jen zapeklé a povolí, to by bylo sjůůůpr  
 ...já budu teď dělat olejíček, tak před tím udělám tu vodní decarbonizaci 
			
									
									Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Je mi jasné, že teď je ještě brzo se radovat, natož počítat o kolik spotřeba padla dolů. Každopádně ty 2deci by už chyběly a nechybí. Třeba fakt nakonec povolí, to by bylo boží 
A nad vodní dekarbonizací taky uvažuju, nicméně teď nechám duratec, ať zkusí rozdejchat kroužky a pak mu dám kdyžtak sodu
A Buči, zkus přitom prosím udělat videjko na klapku jak to tam posíláš a druhý co bude lítat z veyfucku
EDIT: našel jsem toto
 http://www.bishops-original.cz/testy/08.htm 
			
									
									A nad vodní dekarbonizací taky uvažuju, nicméně teď nechám duratec, ať zkusí rozdejchat kroužky a pak mu dám kdyžtak sodu
A Buči, zkus přitom prosím udělat videjko na klapku jak to tam posíláš a druhý co bude lítat z veyfucku
EDIT: našel jsem toto

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				buceek07
 - Test driver

 - Příspěvky: 10344
 - Registrován: 07.02.2010 11:46
 - Bydliště: Olšany u Prostějova
 
Re: GO motoru Duratec HE
Videjka budou kámo, jasná věc  
  a ten odkaz pecka draku, začíná mě to taky lákat čím dál víc . Dobrá Prace krutore  
			
									
									Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Sám jsem zvědav, jak to dopadne. Na jednom pažouťáckým fóru je o aditivech rozjetá dobrá debata a asi 4 lidi tam ten Bishops používají a chválí si ho. Když si vezmu, že dva z nich budou dealeři, tak další 2 jsou lidi, co to nalili do auta a nejspíš to nic nepohnojilo a možná vylepšilo, tak snad budu další s pozitivní zkušeností. Možná jsem se jen unáhlil, hodnotil jsem že to nic nedělá po necelém tis. km, těžko teď odhadnout, kde je pravda. Tady jeden dlouhý, leč zajímavý článek, kde se dá vyčíst, jak to vlastně celé funguje. S chemií jsem byl vždycky na štíru, tak tomu popisu chem. procesů navazování atd. můžu jen věřit, páč si to moc dobře představit nedokážu. Každopádně jsem pochopil, že tyto přípravky slouží jako médium, na kterých se dobře drží olej 
 
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
A tady stránky výrobce s testy, certifikáty a bla bla bla... http://www.bishopsoriginal.cz/
Jinak videjka z dekarbonizace budou asi mazec
 , ať to vyjde 
			
									
									http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411
A tady stránky výrobce s testy, certifikáty a bla bla bla... http://www.bishopsoriginal.cz/
Jinak videjka z dekarbonizace budou asi mazec

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: GO motoru Duratec HE
Cece,ja ti nevim, o tom Bishops jsem cetl uz kdysi hodne davno a myslim,ze kdyz clovek kupuje nejaky lepsi cistici a vice mazaci benzin (staci podle me Ultra95 u Globusu), mozna jsou to lepe investovane penize. Ale je to jen muj nazor. Ja jezdim ted na U95 dlouhodobe a rekl bych, ze motor je minimalne trosku tissi, jestli nahodou setrim dve desetinky,to nepoznam. Fakt je, ze rekordni nizkou spotrebu (6,0 na 400km) jsem mel uz s U95. Ale jsem zvedavej na vysledky.
Jinak clanky J. Cecha znam,asi jeho nazor bude nejblize pravde, motoru to asi pomuze, ale zazrak to neni. A ono je taky neco jineho lit do S120 a do Duratecu
			
									
									Jinak clanky J. Cecha znam,asi jeho nazor bude nejblize pravde, motoru to asi pomuze, ale zazrak to neni. A ono je taky neco jineho lit do S120 a do Duratecu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Jasan, zázraky nečekám, osobě jsem příznivcem klasické metody, kdy by šla palice dolů, vyškrábal by se karbon z drážek pro kroužky a tradá, na nový a lepší olej by to běhalo zase pěkně. Bohužel to je celkem dost drahá sranda a když vím, že se to teď začalo lepšit, mám z toho celkem radost. Neříkám, že mě to nemine, ale mohlo by se to celkem na dlouho oddálit. Taky jsem uvažoval nad životností gufírek - připadá mi, že motor z r. 05 a nájezdem do 150tis nemá na spuchření a vytvrdnutí gufer nárok, když někteří kluci tady s motory co mají natočíno přes 200tis. a r.v. 01 s tím nemají problémy. U svého auta bych to viděl spíš u špatného servisu (bohužel autorizáku, což víme jak to tam funguje), neboť se zvýšenou spotřebou oleje jsem se potýkal už od koupě. Ne tedy tak velkou ale postupně to narůstalo. Celkem mě to zarazilo a hned od začátku jsem to hlídal, protože proti Zetecu v escu, co jsem měl předtím to byl poměrně šok. Možná i slitina pístů už je u posledních durateců jiná, kdo ví. 
Jinak s tím palivem máš nejspíš pravdu, teď jsem toho taky dost přečetl o aditivech. Bohužel jezdím na LPG a tam je to dost složité, přisávání aditiv podtlakem má dost velké mouchy a mám takový pocit, že to jistou měrou k tomu přispělo.
			
									
									Jinak s tím palivem máš nejspíš pravdu, teď jsem toho taky dost přečetl o aditivech. Bohužel jezdím na LPG a tam je to dost složité, přisávání aditiv podtlakem má dost velké mouchy a mám takový pocit, že to jistou měrou k tomu přispělo.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				buceek07
 - Test driver

 - Příspěvky: 10344
 - Registrován: 07.02.2010 11:46
 - Bydliště: Olšany u Prostějova
 
Re: GO motoru Duratec HE
jestli ten olej dříve měnili stylem povolit výpustný šroub, napočítat do 5, zase ho zatáhnou, filtr prcat a olej dolít, ta je to pěknej průser pro motory...zvlášť pokud by se fakt neměnil ten filtr 
 
S těmi gufírky a jejich zpuchřením u tebe mám stejný názor...7 let starý motor na to nemůže mít nárok, ale zase je to o tom oleji....
			
									
									S těmi gufírky a jejich zpuchřením u tebe mám stejný názor...7 let starý motor na to nemůže mít nárok, ale zase je to o tom oleji....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- 
				krenda
 - Test driver

 - Příspěvky: 2668
 - Registrován: 25.12.2011 16:56
 - Bydliště: Novojičínsko
 
Re: GO motoru Duratec HE
Koukám, že máš dobré zprávy Yeši  
  Snad živá voda opravdu zabrala a odvykační kůra motoru závislého na oleji bude úspěšná  
			
									
									je: Ford S-Max, 09/2020, 7míst, 2.0 ecoblue, 140kW, 4x4
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
						bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
- Yeshterr
 - Test driver

 - Příspěvky: 3774
 - Registrován: 11.04.2011 08:37
 - Bydliště: Já su z Práglu
 
Re: GO motoru Duratec HE
Je to tak, Křendo, už jsem ani nedoufal, že budu moct něco takového napsat. Dneska jsem šel ráno do práce, parkuju zase na stejném místě, tak jsem vytáhl měrku a změřím olej. Ubylo cca 1-2mm za 400km, počítám tak necelá decka. Předtím to žralo na těch 400km tak 2-3 deci. Postupně se to má ještě uvolňovat, včera jsem si psal s p. Čechem, tak zatím jsem na začátku uvolňovací fáze, nejlepší výsledky mám čekat po 5tis. km, takže mám ještě 4tis.km čas. Pak už se spotřeba oleje měnit nebude. Napíšu sem report, jak to bude vypadat po další tisícovce 
 
Tak mě napadá, že jsem sice založil pěkný vlákno ohledně GO Duratecu, ale přitom by tyto příspěvky měli jít spíš do vlákna zvýšené spotřeby oleje...ale fakt jsem netušil, že se z toho ten motor možná vykřeše
 
No nic, hodím tam klukům odkaz
			
									
									Tak mě napadá, že jsem sice založil pěkný vlákno ohledně GO Duratecu, ale přitom by tyto příspěvky měli jít spíš do vlákna zvýšené spotřeby oleje...ale fakt jsem netušil, že se z toho ten motor možná vykřeše
No nic, hodím tam klukům odkaz

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: GO motoru Duratec HE
no jsem celkem rad,ze to jsou zkusenosti se zaracnou vodickou od nekoho duveryhodneho, teda jestli jsi to nezacal prodavat 
 
podle me ty problemy jsou asi blbym servisem a ja osobne k LPG taky nemam moc duveru. No jsem jeden z tech, co ma stary auto, relativne uz dost najeto (170tkm) a s motorem nastesti problemy nemam...tuktuk.. tak treba ti ten bishops pomuze, byla by to urcite uspora za GO
			
									
									podle me ty problemy jsou asi blbym servisem a ja osobne k LPG taky nemam moc duveru. No jsem jeden z tech, co ma stary auto, relativne uz dost najeto (170tkm) a s motorem nastesti problemy nemam...tuktuk.. tak treba ti ten bishops pomuze, byla by to urcite uspora za GO
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

