Stránka 3 z 3

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 13.12.2009 00:37
od Johnik
foki píše:diky za vyjadreni , akorat kdyz jsem videl ty valce tak bych mel strach ze to sjede i kdyz je to prikurtovane
Z toho "jedno válece" (jak jsou tu ty videa) je přesnější měření. O sjetí bych se nebál, teda pokud to někdo blbě nepřikurtuje.
..."foukatko", ktere ma chladit neni nic...
Jestli je tam stejný foukátko jako na tom druhým videu, tak stejný používaj i na odladění nových škodovek.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 14.12.2009 21:09
od campperformance
munch píše:mě by zajímalo jestli jsou schopni opravdu odladit soft řidici jednotky na míru autu, např kdybych měl větši intercooler, jestli jsou schopni uměrně tomu navýšit tlak turba, osobně si myslim že co se tyče tdciček tak si tam ty firmy přehazujou jeden a ten samej soft a kopírujou ho tam každej za jinej peníz a hrdě mluvěj o "ladění" a ruznejch nesmyslech přitom tam maj ubastlenou jednu mapu kterou dostanou ktomu flasheru, co sem koukal na jejich stránky tak používaj uplně tu samou hračku jako většina těhle pochybnejch kuchařů softwaru řidicich jednotek, rád budu uveden v omyl
Dobrý den.
V dnešní době, kdy řídící jednotka obsahuje nejen hardwarové číslo, ale i softwarové číslo, a u moderních vozů, komunikujících po sběrnici CAN, je velké riziko, že při přehrátí softwaru z vozu s jinými čísly automobil nenastaruje - proto je nutné vždy upravovat daný software vyčtený přímo z vozu. Každá lepší firma tudíž vlastní jak zařízení pro vyčtení řídící jednotky, tak i software pro editaci jejího obsahu. Pokud to někdo dělá jinak, je to hazardér.

Jinak co se týče kurtování, nemusíte mít strach, kurty i oka v zemi jsme řádně prověřili :P [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TQKyZCS2Jng[/youtube]

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 14.12.2009 21:52
od stand
WOW tomu říkám síla :twisted:
Drsnej to peklostroj :D

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 11.04.2010 00:16
od xenonman
jsem majitel hondy a rad dam take vyjadření

firmu Camp performance jsem vyhledal ze 2 důvodů, dopředu jsem několikrát na toto upozornoval

1) pronájem brzdy na odladění vozu
2) instalce vstřiků ( vyjádření firmy není problém je to práce na 20 min děláme to furt)

to, že součástí vstříků byly i vymezovací podložky které patří přímo na saní s2000 a slouží k vymezení oné lišty,(je tam 5 šroubků a pokud se použíjí lišta není na křivo),člověk který instalovat mavl rukou, že neví k čemu jsou a že je tam dávat nebude
pokud firma je profesionální tak v žádném případě nemá vozidlo nechat odject, rád bych slyšel jejich vyjádření pokud by honda chytla na té brzdě
s autem se nejezdilo a pak jsem ho přévážel do dílny, ano nejel jsem nejpomaleji ,ale rozhodně né tak jako se měřilo na brzdě, to že mi chytl benzín je jasně prokazatelné a vyjadření firmy, lišta instalována za účelem jen odladění mi bohužel prijde jako výsměch a chabá vymluva teté firmy, už na brdě se rosil benzin ptal jsem se nechytne mi auto ne to je v pořádku to bude fungovat...

pokud bych si vstřiky instalovat sám, vůbec nebudu mít důvod někoho obvinovat, vyjádření firmy když jsem jim řekl co se stalo dej nás k soudu naše chyba to neni, věděl jsem o tom že vstřiky drží na 2 šroubech a je na křivo a i přesto mě nechal odject (to jsou slova majitele této firmy)tak tomuhle se nedá co vytknout, předpokládám pokud budou čipovat a bouchne jim turbo lze očekávat asi stejný postup jako v mém případě

jinak jako třešničku na dortu mi tato firma čipovala BMW x5 3,0d podle jejich stránek ze 160kw na 190 kw a 600nm krouticí moment - firma nebyla schopna změřit
nedávno jsem si dojel na 4x4 brzdu a bohužel zjistil vozidlo je seriové, opět smekám určitě to bude také moje chyba asi jsem auto po čipu nevhodně zajel jako doporuřuje firma ABC cip tuning, příkládám graf z brzdy

pokud někdo něco pohnojí ma se k tomu postavit jako chlap a přiznat chybu tohle vše se tady nemuselo řešit...

na hodně je cca škoda 200tis

oprava tohoto vozu zabral cca 5 měsíčů času

diky odhodlání a spolupráci s firmou http://www.evolution-cars.cz/ je honda ještě lepší než před tím

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 16.06.2010 08:57
od niktos26no
Ahoj, včera som v CampPerformance bol, za hodku a stvrt bolo hotovo a maxik ma miesto 85 uz 98 kW. Dúfam že mu to dlho vydrží :twisted:

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 18.11.2011 14:29
od Milano
to niktos26no: Můžeš sem, prosím tě, napsat, kolik měl motor na brzdě před úpravou?? Rozhodně skoro nikdo nemá sériových 85 kw, ale vždy o několik kw víc, četl jsem dokonce i o 94, což by pak byla úprava na 98 jako hrom!!!

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 19.11.2011 18:20
od stand
Milano, ač tu píše zhrzenej týpek s nešťastně vyhořelou hondou, tak v Camp Performance nejsou podvodníci, máme od nich v rodině čiplá dvě auta.

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 14.01.2012 16:57
od MedWed
Nenasel jsem lepsi thread, kde bych mohl vyjadrit svou zkusenost s firmou Camp Performance, tak pisu sem. V zari jsem si objednal sluzbu deaktivace DPF a chiptuning motoru za zvyhodnenou cenu (chip za polovic) platici v okamziku objednani. Nicmene jsem v te dobe byl pracovne mimo CR. Firma, konkretne pan Borovský mi vysel vstric, smluvili jsme si termin (az po akci chip za polovic, tak za polovicni cenu)
Deaktivace probehla (chip take) nicmene mi stale probihaly regenerace. Pri odstavenem motoru mi sly celkem mohutne oblaka bileho koure z vyfuku, bezela sahara a tak dale. Pri smluvene reklamaci mi toto bylo odstraneno na pockani.
Po cca mesici jsem zazil vypadky vykonu, auto nedosahlo napr 120kmh. Maje neblahe tuseni, odvezl jsem stroj ke svemu mechanikovi na diagnostiku, vymenu oleje a filtru a kontrolu turba a EGR. Ten nenasel zavadu. Odvezl jsem FF do Camp Performance s tim, ze bych rad puvodni hodnoty pred chipovanim. Mechanici nasli mechanickou zavadu (nad ramec me zadosti) - vadny aktuator, podtlakovy mechanismus naklapeni lopatek turba.
Dorazil jsem tedy zpet k mechanikovi, ktery mi provedl vymenu filtrů, aktuatoru a chladici kapaliny. Auto jelo ok, nicmene melo o cca o litr vyssi spotrebu, nez jsem byl zvykly. To me uz docela nastvalo, protoze jsem se s nim paral docela dlouho a nebavilo me to. Jedine, co me napadlo, bylo odvezl to zase do CP at mi poradi. Panove byli opet ochotni, opetovne mi nahrali chip, po kontrole tlaku turba, tlaku v palivovem potrubi a odbrzeni na brzde. Za tento ukon si nauctovali 1000,-
Aktualne uz snad nemam problem...

Dekuji cele firme a konkretne panu Borovskému!
(p.s. opravdu to neni reklama) :)

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 29.01.2012 10:08
od Sokolda
I já přidávám informaci. cca měsíc zpět jsme tam nechal čipovat 3 auta. FF08, S-Max07, C-Max07.
Po měsíci vše v naprostém pořádku, na S-maxu se okamžitě po čipu ozvala spojka, to ale majitel auta čekal a tušil že to tak bude. Zatím po cca 8000 km s C-Maxem žádný problém. Takže i já DOPORUČUJI......pokud se něco změní napíšu. :palec_nahoru:

Re: Spolupráce s Camp Performance

Napsal: 08.02.2013 17:49
od Wolf78
Jsem také objednán u této firmy na chip na příští čtvrtek , tak uvidíme . Komunikace dobrá ,tak teď budu jen čekat na jejich výkony :wink: .