Stránka 3 z 13
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 03.06.2009 14:43
od Milano
Já najel už 3 500km a kontrolka nesvítí a pochybuju, že se rozvítí....jen na diagnostice to zjistili, což je normal...
Jinak já bych řekl, že Focus drží, mám 190t. a jediný, co jsem měnil krom filtrů a kotoučů, byly žhavící svíčky - při 126t. a intercooler, kterej mi praskl!!! to bylo při 186t.
No a ještě ten egr ventil, propouštěl už pořád, to jsem vyřešil tou záslepkou a jezdí jak pila
Na baňkovým testu vstřiky ok, všechny daly stejně, 1 ml za 3 min, takže jak nový! Nechápu ty kecy, že prej vydrží max. 150t.!!

A setrvák taky ok...
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 08.06.2009 15:37
od vitacz
Ahoj mam dotaz.
Ja jsem EGR ventil nezalsepil, ale jen jsem od nej odpojil vakuovou hadicku, ktery EGR ovlada a tudiz by mel byt ventil zavreny. kourivost uplne zmizela, malinko vyfukt zacal vice dunet a motor ma vetsi vykon na volnobeh (napriklad popojizdeni v kolonach do kopecka, kde jsem musel pouzit plyn ted nemusim) v otackach nad 1300 zadnej rozdil jede to porad stejne.
Jen rozjezd na semaforu je o malilinko silnejsi.
EDIT: jo nemam to zacpane kulickou, ale zastrcenym nytkem do hadicky.
Ale asi to vrtaim spet, kdyz EGR funguje jak ma. Sice prijdu o ten lepsi volnobeh, ale kdyz ja nevim jestli tomu EGR nevadi, ze je porad close. Jestli se pak uplne nezanese a budu ho muste vycisti a nebo nakonec uplne zaselepit.
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 17.08.2009 13:45
od JxJ
Uf chlapi, sem teda trošku zmatenej - mam možnost koupit ho za 250kč a nerad bych si tim nějak zničil ( nebo spíš doničil ) motor.
Ale ta možnost mě láká - kouří mi jen při startu, ale i tak bych ho tam šoupnul.
A chci se ještě zeptat, je stejný tvar té záslepky u TDdi jako u TDci?
Chili dá se použít ten samý na TDdi i na TDci?
- předem díky za případný rady a budu tohle téma dál sledovat a uvidim jak se rozhodnu ..
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 21.08.2009 20:10
od Milano
Já mám záslepku s rozměry tddi - z fóra a je ok, jen mírně přečnívá příruby (cca 2 mm), což mě neva...
Jinak neváhej a zaslep to, mě jakákoliv dýmivost zmizela, mohl jsem i uříznout faju a dát pořádnou chromovanou koncovku jak na benzína, aji když neumyju auto 5t.km, nemám vůbec začouzenej zadek. A hlavně si i krapet prodloužíš životnost oleje, jak se ti přestane zasírat motor od těch už jednou přepálenejch plynů...
Další věc bych řekl s tím související, se ti tak rychle nezasere regulece turba, kdy se toto stává, když už egrko propouští permanetně a tím pádem zvýšená kouřivost je ve všech režimech motoru a když člověk jezdí dál a dál, pač ono to jede i tak a nikomu se nechce platit za nový 9t., no je to pak jasný...
Jinak čekej po zaslepení, že víc budeš slyšet turbo, hlavně když krapet protočíš motor na volnoběh...turbo víc píská. Ale jinak pohoda, já už mám 15t. po zaslepení a vše ok, ani kontrolka se nerozsvítila!!
A jinak, mám doma ještě 8 záslepek, 1mm nerez plech, bohatě stačí, tak kdyby měl někdo zájem...

Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 15.09.2009 23:40
od Vewehr
Zdar, tak dnes technická a měl jsem "trochu" problém s emisema. Chlapík to trochu zaonačil, abych prošel, ale ofiko by to prý nedalo. Tvrdí, že to dělají vstřiky, popř. čerpadlo. Dle Ford servisu mám přiseklý EGR (chybu nehlásí, ale při sešlápnutí plynu zakouří). Máte někdo zkušenosti, jakou máte dýmivost při kouření kvůli EGR? Doufám, že vstřiky i čerpadlo ještě neco vydrží... Nechám raději udělat přepady, ale mám trochu stažený půlky...
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 17.09.2009 20:24
od ecu
mam ho zaslepeny zaslep to taky nic se nestane mam 115ps
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 25.09.2009 08:46
od JxJ
Chlapi, záslepku mam doma, ale ani za boha nemůžu najít nějaký aspoň trochu podrobný návod, jak to zaslepit.
Nebyl by někdo tak hodnej a nehodil sem nějaký popis, nejlépe i s fotkama?
Co to je ?
Napsal: 26.09.2009 21:42
od LukášV
Zdravím..
Dnes při montování EGR záslepky jsem mezi turbem a vedením do IC objevil nějakej černej vehement.. vypadá to jak omezení nebo odstředení vzduchu od případného oleje z turba.. neví někdo něco?? zítra dodám foto

Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 28.09.2009 16:47
od ecu
jaky fotky porad na turbu na vyfukovem potrubi je jen jedna rubka ktera je spojena ze sanim jen staci otevrit kapotu a pak oci a pohlednout ze zadu na motor zkus to pak jsou tam dva srouby na desitku klic a priruba ve tvaru tve zaslepky
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 07.12.2009 13:24
od alan d
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 10.12.2009 18:11
od Vewehr
Tak jsem měl problém s kouřením. Hodil FoFo do servisu s tím, že mi slíbili, že vyčistí sání a dají to do kupy. Auto nekouří, ale dnes při hledání jiného problému jsem narazil na zvláštní věc (viz fotka). Nezaslepili mi EGR? Podle mě je přerušené podtlakové ovládání EGR. Navíc na přírubě zhruba před řidičem, kde končí asi 0,5m hadice od EGR mi přijde, že je záslepka. Co vy na to? BTW, co jsou ty zbylé hadice? Dík.
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 10.12.2009 19:39
od Vewehr
BTW, před pár dny jsem zjistil, že mi v prudším kopci při silnější akceleraci píská patrně turbo (viz.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=120). Že by kvůli zaslepení? Koukal jsem, že to může mít souvislost... Jakou mají ostatní se zaslepeným EGR a 1,8 TDCi zkušenost? Díky.
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 10.12.2009 21:07
od vitut
To Vewehr: Jestli mas na mysli tu prerusenou prostredni hadicku, tak to je spravne. Jiny problem tam nevidim (mozna spatne koukam). EGR ridi jen levy ventil, pravy je ventil rizeni lopatek turba. Podtlak prepousti prislusny ventil, takze ta prostredni cast musi byt prerusena ...
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 10.12.2009 21:25
od Vewehr
Aha. Diky moc. Myslel jsem, jestli to neni nejaky preruseni. Ta mozna zaslepka tam videt neni. Nemel jsem to jak vyfotit a bylo tam blbe videt. Vsiml jsem si toho az po nasazeni krytu a obrazek se mi moc nepovedl. Zkusim na to jeste jednou koknout. Diky.
Re: Lze "vyradit" EGR u TDCi?
Napsal: 10.12.2009 22:34
od vitut
Jeste k tem zbylym hadicikam - ta uplne vepredu vede od kovove trubky sani k senzoru tlaku. Ten gumovy kram za tim je nasazeny na ridici ventilky - kazdy ventilek ma 3 vstupy. Predni vstupy jsou pripojeny na podtlak (vede sem hadicka od vyvevy), druha krajni (zadni) je prepad do airboxu. Do tech prostrednich na kazdem ventilku prepousti ridici ventilek bud podtlak z jedne krajni nebo atmosferu z druhe krajni hadicky. Tim se proporcionalne ridi tlakovy rozdil na membrane EGR (levy ventilek) a na vahadle mechanismu lopatek turba (pravy ventilek) ...