Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 06.04.2009 21:57

8O tí enzinieri vo forde sa s tým nes**li :twisted:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 07.04.2009 10:16

MK2 píše:Vytočil sem motůrek až do 6500 ot/min a omezovač stále nic 8O Doufám že budu moc točit až do 8000 :lol: A zvuk motoru se spolujezdcům moc líbí :wink:
mas tam obmedzovac neboj a poriadny 8)
skus na dvojke prejst cez 100 km/h co sa stane :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 07.04.2009 10:26

je tam aj taka cervena sipka, medzi budikmi, ze radit hore. Ale u mna niekedy nestiha (teda, ze motor uz viac netoci/omezovac zasiahne a sipka este nezasvieti - niekedy).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 07.04.2009 11:52

o5 nezmysel :roll:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 07.04.2009 12:30

ta sipka je obmedzovac, ked tlacis na pilu dalej, elektronika ti vezme plyn
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 07.04.2009 12:51

Zirafak: Presne tieto slova som od teba cakal :lol: . Ale naozaj som niekedy skusal na dvojke/jednotke ist do maxima a tej sipke trvalo nerovnako dlho, kym sa zasvietila.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 07.04.2009 13:00

niekedy si myslim,ze mas auto uplne inej znacky,lebo vsetko mas inac.
napisal ti to KH,ako to je....takze vzdy najprv sipka a potom Ta obmedzi,nie opacne,ako to je/u teba uz zvykom/ :wink:

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 07.04.2009 13:17

ja si tiez myslim, ze vy mate ine auta ako ja :D. Ved ale v podstate piseme to iste, len mne vacsinou vadi to co vam nie, a naopak :). A okrem toho, kazde auto je tak -trosku original :D

Napr. (a nevymyslam si, nemam dovod), ked som bol minuly tyzden v servise s tym chlapikom, co som spominal. Sam od seba sa ma pytal, co motor - hlavne ci nemam nejake problemy so startovanim. Ja ze nie (zabudol som mu povedat o tom skapinani, ktore mne robilo iba kratko, co mal aj dzefer), ale spomenul som mu to "vibrovanie". On povedal, ze je to v norme, ze je to tak (vy ste to tiez tvrdili), ale hlavne mi povedal, ze vela ludi sa na to chodi stazovat/pobne aj na vrzganie interieru, ci aspon zistit, ci je to normalne spravanie sa. Tak podla mna nie som az taky nenormalny :).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 07.04.2009 18:59

mne sa stale zda ze tie 1.6 nejako vela zeru, no cakal by som menej, takto som rad ze som isiel do 1.8 8)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 07.04.2009 19:03

Když budu chtít tak s mojí Ti-VCT budu mít nižší spotřebu než s motorem 1,4. Ale ty s 1,8 nebudeš mít nikdy nižší spotřebu než já :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 07.04.2009 19:41

bee píše:mne sa stale zda ze tie 1.6 nejako vela zeru, no cakal by som menej, takto som rad ze som isiel do 1.8 8)
podla coho usudzujes ze 1.6 ti-vct zeru vela?
na spritmonitore je priemer 8.07l pre 1.6 ti-vct a 8.66l pre 1.8
podla mna je to adekvatna spotreba vzhladom na vykon tej 1.6 okolo 90kW :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 07.04.2009 20:06

MK2 píše:Kdy budu chtít tak s mojí Ti-VCT budu mít nií spotebu ne s motorem 1,4. Ale ty s 1,8 nebude mít nikdy nií spotebu ne já :lol:
Keby si netaral :D a pozrel si cisla (ako KH), tak by si zistil ze rozdiel je cca 0,5 l/100 pricom 1.6 ma slabsi zatah a teda aj vykon v nizsich ot., 1.8 nemusi menit rozvody (to hadam aj zaplati cenovy rozdiel, neviem presne cisla) a povinne rucenie je do 1800 ccm, teda zhodne pre 1.6 aj 1.8 (tesne pod 1800). A ten krutiak a dostatocna sila uz od 1800 ot. kazdy den potesi. Len ma to prekvapilo, ze taky vyhoneny motor (TiVCT, co "tupa"1.8 nema) a na realnej spotrebe to az tak nevidno. A ked chces tych 120/125k z 1.6 realne dostat, teda sliapes na to naplno, ides s ekonomikou "doh*jzlu", kym u 1.8 ani nie ;-)
Este dodam ze na citrone xsara HB 1.6 sme mali priemer 6,5-7/100 asi preto sa mi 8/100 zda vela, ved kto uz realne z tych motorov zmyka vsetky kone nadoraz?

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 08.04.2009 00:04

podla mna je spotreba cisto individualna zalezitost a zaroven velmi zavisla od ciest kade jazdis :wink:
spotreba zaroven o tebe aj vypoveda aky si clovek a sofer :idea:
mam kamarata ktory na toyote avensis 1.8 vvti 95 kW (velka krava v strednej triede) jazdi dlhodobo za 7, pracuje v bratislave a chodi do roboty tymto autom !!! (po zime, pred nou mal dokonca 6.8 8))
urcite si vies predstavit jeho dokonaly pohodarsky styl 8)
na druhej strane su tu 1.6 ti-vctckari ktori jazdia za 10 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od madbugie » 08.04.2009 06:39

chlapci presne tak... ked idem po okreskách 90kou tak nemam problem spraviť s obyc. 1,6 kou 5,5 litra, po dialnici pri 130 cca 6,5 - 7 litrov (parkrat som tak isiel TT - BA po karpatskej ceste)

ale teraz mame uz 2 mesiac deti chore, nikam nechodime tak mam ciste mesto, vsetko su to tak 2 ci 3 km cesty, tak spotreba merana plna plna je rovnych 10 l

cize je to o tom ako jazdis a kde jazdis...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 08.04.2009 09:02

a presne o tomto to je :idea:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host