Mě taky otáčky zlobí od začátku co jsem auto koupil.Podle rad,co jsem zde našel jsem už ventil čistil dvakrát,poprvé jsem ho vyčistil technickým benzínem a štětečkem,ale když jsem ho měl vyndaný podruhé,tak jsem ho čistil specialnim sprejem,nevim přesně jak se jmenuje,maji ho u nás v práci servisáci na čištění když opravujou mašiny (CNC,NC).Ten zapůsobil trochu víc jak ten benzín,protože po chvilce působení rozpustil to co tam zbylo od poprvé.Vyšrouboval jsem z boku i ten regulační šroub z plastu,jak psal RADY na straně 7,co je v něm pětihran,v práci jsem ještě změřil,jaký pruměr má ta hřídelka,která je skrz membránu a chodí v tom regulačnim šroubu,měla průměr 2,5mm,ale v šroubu byla díra asi 3,3mm,ono se to dá čekat,za 120t km,když je šroubek z plastu a hřídelka železná,že to vůli udělá.Má to za příčinu to,že ta hřídelka jak nemá přesné vedení,v tom šroubu "hrká" a i když se to třeba nezdá,při každém pohybu dosedá membrána trochu jinak a vubec né tak,aby těsnila.Takže může být ventil čistý sebelíp,to určitě pomůže,ale proto asi né na moc dlouho.Šroubek jsem tedy udělal mosazný,přesné podle toho originálu,ale díru 2,55 mm,aby měla hřídelka co nejmenší vůli. RADY psal, " Jelikož je tam i jiný závit, tak ten jsem musel ješte projet zavitnikem M8 " - on je tam M8x1,né klasická M8,proto tam nešel našroubovat.Před našroubováním jsem to ještě promazal.Ventil namontoval zpět a ejhle,otáčky se na volnoběh ustálili,přestali padat jako předtím,že se od toho chvělo celé auto.I když jsem tomu nevěřil,že se tím šroubkem dají otáčky nějak regulovat,měl jsem za to,že je jen vodící pro tu hřídelku,ale regulovat se s ním dá,s tím ventilem od posledího vyndání a předělání jezdím skoro dva měsíce bez problémů,ale až dneska jsem ho trochu doladoval,protože při řazení otáčky padali trochu pomaleji a to mě dost štve.Dneska se to povedlo snad trochu zlepšit,ale to poznám zase časem.Vypozoroval jsem,že když ten šroubek povolujeme,volnoběžné otáčky klesají,až zase to chvění,při řazení padají okamžitě,né na 1000 a po zastavení na 750,ale hned na 750 i méně.Naopak když ho dotahujeme,otáčky na volnoběh se trochu zvedají,ale při řazení padají pomaleji,při vyřazení padnou zhruba na 1100 a po zastavení na 750-760,tak by to podle toho,co jsem se zde dočetl mělo asi i být.(Když jsem ho dotáhl ještě víc,tak otáčky zustávali vyset).Musí se tedy najít zlatá střední cesta,kterou jsem dneska doufám našel,nebo mě s toho už jebne
Omlouvám se za tu délku,ale doufám že to v tom boji někomu pomůže.
