Stránka 20 z 20

Re: Palivovy filtr

Napsal: 05.06.2012 14:30
od spanel
V minulosti se běžně přidával benzín do nafty (v daném poměru - někdo až 5l na nádrž!) a někdo to dělá dodnes a to hlavně pro snížení bodu tuhnutí - pro CR to asi není to pravé.
Zatímco nafta v benzínu zhoršuje vlastnosti benzínu, že například kolega, když vzal u jedné benziny benzín, tak měl problémy se startem a chodem za studena, apk se ukázalo, že při přepravě nafty a benzínu v dělené cisterně měli prasklinu a částečně se obsahy jízdou promíchávaly.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 10.10.2012 13:43
od ice22222
Zdravim vsechny.

Mam FOFO MKI 1.8 TDDi 66Kw a chtel bych se zeptat jaky tam dat novy palivak. Videl sem tady ze na TDCi davate DELPHI 924. Na TDDi sem nasel ze by se mel dat DELPHI 517, takze tam mam dat asi ten ne? Pripadne jaky jiny tam dat?

Diky za odpoved

Re: Palivovy filtr

Napsal: 10.10.2012 16:36
od Jardak
Můžeš dát třeba ten delphi,ale vzhledem k tomu,že máš vstřikovací čerpadlo Bosch,tak pokud bych chtěl pro motor udělat to nejlepší dal bych filtr Bosch.
Třeba tento: http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... leTypeID=1

Re: Palivovy filtr

Napsal: 11.10.2012 08:18
od ice22222
no kdyz sem tady cetl jak je bosh nekvalitni pro commonraily tak nevim jestli to ma smysl ho brat i u me pro tddi

Re: Palivovy filtr

Napsal: 11.10.2012 08:23
od tomason
Otázkou je jestli je to pravda Bosch jako výrobce CR asi nebude dávat Dephi filtry a obráceně.
Za druhé,jak by si to mohl dovolit Ford dávat do prvovýroby.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 26.05.2013 22:10
od Petros
Dnes mám za sebou výměnu benzínového palivového filtru. Vleže je to výborná a pohodová práce :blee:. U filtru jsem odšrouboval upevňovací objímku z karoserie (8mička gola s dlouhým nástavcem). K vstupní spojce se skoro nedá dostat, tak jsem musel odpojit krátkou výstupní plastovou propojku co jde od filtru k trubce dopředu k motoru. Potom jsem vytočil výstupní část filtru kolmo dolů pod auto a teprve teď se dalo postupně odemknout vstupní spojku. Při té příležitosti jsem dostal dávku benzínu do oka a do ucha - supr zážitek. Lepší umístění a přístup si forďáci vymyslet nemohli :bebng:. Montáž nového filtru logicky obráceně - tady už žádný problém. Než jsem nastartoval, několikrát jsem zapnul a vypnul klíček aby se dotlakoval okruh a teprve potom nastartoval. Se zavzdušněním nebyl žádný problém.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 26.05.2013 22:26
od stano.
Ono to ide naprd ked je auto hore na zdvihaku. Ak pod nim lezis, je to este vacsi zazitok.
No gratulujem k uspesnej vymene. Viem, co to obnasa. Na mojom neisla zacvaknut naspat jedna svorka. Nedali sa tam dobre strcit prsty. Musel pomahat srobovak.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 27.05.2013 19:49
od Bullitt
Jo, ta práce je hrozná, taky jsem nemohl zacvaknout jednu sponu(2.0 a 1.8 budou v tomhle stejný). Auto jsem měl jenom přizvednuté.
Ovšem při předepsané výměně po 90t km mě to zas tak netrápí - vyměnil jsem filtr po koupi a upřímně nevěřím, že bych filtr měnil ještě víc jak jednou.

Re: Palivovy filtr

Napsal: 30.01.2014 19:41
od LewiT
dawqa píše:Spanel sice to nemám ničím podložený, ale logicky si myslím že je to naopak trocha nafty v benzínu nespůsobí takový škody, jako benzín v nafťáku
Bosch cerpadla jsou mazana naftou, jakykoliv obsah benzinu v nafte snizuje mazivost a tim padem i poskozuje cerpadlo.