Stránka 19 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 30.03.2009 22:17
od killerhammer
ja si nemyslim, ze je to placebo. ale je to tak, ze cim silnejsi motor, tym vacsi rozdiel medzi 95 a viacoktanovymi benzinmy pocitis aj odmerias na brzde
staci, ked si precitas testovanie noveho focusu RS na nurburingu. davali 98 benzin, preco asi? ked tomu motoru 2.5T staci bezna 95?
a ich vyjadrenie bolo v zmysle, ze xceme ferovo testovat, tak davame len standartny 98 oktanovy benzin

inac by tam urcite supli nejaku 100-ku

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 30.03.2009 22:26
od bee
ale to je zase len o turbo motore... tam su vysoke tlaky na hornej uvrati, preto das vyssi oktan a moze sa posunut iskra blizsiek optimu, ale atmosfera nema take naroky na oktanove cislo (zalezi teda aky je hw kompres.pomer), schvalne kolko ma kompresiu to rs? a plniaci tlak turba?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 30.03.2009 22:39
od KERF
Myslím že to tu moc pitváte. Každý ať si tam lije co chce. Testy jsou fajn, ale já se řídím podle svých zkušeností. Když jsme na firmě měli nařízený tankovat jen na pumpách Benzina, tak nám zamrzly všechny auta. Od té doby bylo nařízeno brát u pumpy Shell a nikdy už žádný problém nebyl. Tím nechci špinit Benzinu, ale taková byla realita. Proto jsem u Shell zůstal i se svým autem a postupně po odzkoušení Naturalu 95, V-power a V-power Racing jsem zůstal u posledního. Jede to s ním prostě klidně, plyn jen lechtám a spotřebu mám 6.0l/100km. To je celý. Když potřebuju výkon, tak reaguje auto taky výborně. Já jsem spokojenej a nikomu to nenutím. Pokud má někdo nějaký teorie o kvalitách paliva, tak ať si během 1/2 roku odzkouší různé benzíny jako já a taky si najde to co mu sedí. Nechtěl jsem rozjet debatu o benzínech - chtěl jsem jen napsat za kolik je schopný jezdit 1,6 Ti-VCT.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 30.03.2009 22:54
od canndale
ja som zostal na Vpower95, nejaky zasadny narast vykonu sa nekonal, ale mam dobry pocit, ze ho trosku rozmaznavam.. kazdopadne, na dovolenke v chorvatsku som nenasiel Vpower95 na dialnici

tak som tam musel dat, aj ked nerad, standardnu 95, a az tam sa prejavil rozdiel, ze to menej tahalo.. treba vyskusat

udajne tieto benziny su kvalitnejsie a cistejsie, je pravda ze auto menej cuka a lepsie ide do otacok
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 17:19
od KERF
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 17:22
od Anndy
za neuveritelne akciovu cenu 104,99 €, ze?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 17:23
od misoka
KERF píše:Tak jsem si na motor 1,6Ti-VCT objednal Turbo kit určený speciálně pro tento motor, který zvýší výkon na slušných 120kW.

Myslis ten ventilator , co predavaju na e-bay ?

Daj link...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 17:59
od killerhammer
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 18:01
od misoka
No mozno si

Z tohoto motorceka sa da podla tychto zdrojov dostat 210koni.
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=122462
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 21:04
od KERF
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 22:40
od bee
misoka: NICE
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 23:02
od misoka
bee píše:misoka: NICE
No nie je to az take hrozne par novych vaciek stoji cca 200libier , to nie je az taka hrozna cena.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 01.04.2009 23:17
od bee
myslel som to tak, ze fajny link s dobrym info celkom

a 200 Ł za vacky je tiez prijemnych (Duratec 2.0 = 2x tolko)
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.04.2009 19:48
od MK2
Vytočil sem motůrek až do 6500 ot/min a omezovač stále nic

Doufám že budu moc točit až do 8000

A zvuk motoru se spolujezdcům moc líbí

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.04.2009 19:50
od TripleJay
bee píše:schvalne kolko ma kompresiu to rs? a plniaci tlak turba?
tlak ma 2x ako ST, 1.5(4)baru a kompresny pomer 8.5:1