Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 30.03.2009 22:17

ja si nemyslim, ze je to placebo. ale je to tak, ze cim silnejsi motor, tym vacsi rozdiel medzi 95 a viacoktanovymi benzinmy pocitis aj odmerias na brzde :idea:
staci, ked si precitas testovanie noveho focusu RS na nurburingu. davali 98 benzin, preco asi? ked tomu motoru 2.5T staci bezna 95?
a ich vyjadrenie bolo v zmysle, ze xceme ferovo testovat, tak davame len standartny 98 oktanovy benzin :wink: inac by tam urcite supli nejaku 100-ku 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 30.03.2009 22:26

ale to je zase len o turbo motore... tam su vysoke tlaky na hornej uvrati, preto das vyssi oktan a moze sa posunut iskra blizsiek optimu, ale atmosfera nema take naroky na oktanove cislo (zalezi teda aky je hw kompres.pomer), schvalne kolko ma kompresiu to rs? a plniaci tlak turba?

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 30.03.2009 22:39

Myslím že to tu moc pitváte. Každý ať si tam lije co chce. Testy jsou fajn, ale já se řídím podle svých zkušeností. Když jsme na firmě měli nařízený tankovat jen na pumpách Benzina, tak nám zamrzly všechny auta. Od té doby bylo nařízeno brát u pumpy Shell a nikdy už žádný problém nebyl. Tím nechci špinit Benzinu, ale taková byla realita. Proto jsem u Shell zůstal i se svým autem a postupně po odzkoušení Naturalu 95, V-power a V-power Racing jsem zůstal u posledního. Jede to s ním prostě klidně, plyn jen lechtám a spotřebu mám 6.0l/100km. To je celý. Když potřebuju výkon, tak reaguje auto taky výborně. Já jsem spokojenej a nikomu to nenutím. Pokud má někdo nějaký teorie o kvalitách paliva, tak ať si během 1/2 roku odzkouší různé benzíny jako já a taky si najde to co mu sedí. Nechtěl jsem rozjet debatu o benzínech - chtěl jsem jen napsat za kolik je schopný jezdit 1,6 Ti-VCT. :wink:
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od canndale » 30.03.2009 22:54

ja som zostal na Vpower95, nejaky zasadny narast vykonu sa nekonal, ale mam dobry pocit, ze ho trosku rozmaznavam.. kazdopadne, na dovolenke v chorvatsku som nenasiel Vpower95 na dialnici :? tak som tam musel dat, aj ked nerad, standardnu 95, a az tam sa prejavil rozdiel, ze to menej tahalo.. treba vyskusat :)
udajne tieto benziny su kvalitnejsie a cistejsie, je pravda ze auto menej cuka a lepsie ide do otacok
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 01.04.2009 17:19

Tak jsem si na motor 1,6Ti-VCT objednal Turbo kit určený speciálně pro tento motor, který zvýší výkon na slušných 120kW. :wink: 8)

TATO INFORMACE JE POUZE APRÍLOVÝ ŽERTÍK. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (ale bral bych to hned)
Naposledy upravil(a) KERF dne 01.04.2009 21:05, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 01.04.2009 17:22

za neuveritelne akciovu cenu 104,99 €, ze? :D
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 01.04.2009 17:23

KERF píše:Tak jsem si na motor 1,6Ti-VCT objednal Turbo kit určený speciálně pro tento motor, který zvýší výkon na slušných 120kW. :wink: 8)
Myslis ten ventilator , co predavaju na e-bay ? :D Daj link...
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 01.04.2009 17:59

KERF píše:Tak jsem si na motor 1,6Ti-VCT objednal Turbo kit určený speciálně pro tento motor, který zvýší výkon na slušných 120kW. :wink: 8)
ach, a ja blbec som kupoval 2.5T :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 01.04.2009 18:01

killerhammer píše:
KERF píše:Tak jsem si na motor 1,6Ti-VCT objednal Turbo kit určený speciálně pro tento motor, který zvýší výkon na slušných 120kW. :wink: 8)
ach, a ja blbec som kupoval 2.5T :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No mozno si :D Z tohoto motorceka sa da podla tychto zdrojov dostat 210koni.
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=122462
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 01.04.2009 21:04

Musel jsem to na vás zkusit, ale myslím že jste sami odhalili, že je to APRIL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 01.04.2009 22:40

misoka: NICE

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 01.04.2009 23:02

bee píše:misoka: NICE
No nie je to az take hrozne par novych vaciek stoji cca 200libier , to nie je az taka hrozna cena.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 01.04.2009 23:17

myslel som to tak, ze fajny link s dobrym info celkom :wink:
a 200 Ł za vacky je tiez prijemnych (Duratec 2.0 = 2x tolko)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 06.04.2009 19:48

Vytočil sem motůrek až do 6500 ot/min a omezovač stále nic 8O Doufám že budu moc točit až do 8000 :lol: A zvuk motoru se spolujezdcům moc líbí :wink:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 06.04.2009 19:50

bee píše:schvalne kolko ma kompresiu to rs? a plniaci tlak turba?
tlak ma 2x ako ST, 1.5(4)baru a kompresny pomer 8.5:1

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Fíkus1596 a 1 host