Stránka 177 z 191

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 26.04.2016 21:17
od Cernobog
Ahoj, nevite kolik hodin cca muze zabrat vymena dpf filtru v servise?

Ja to daval do servisu, s tim ze to maji za par hodin hotovy, a po 10ti hodinach mi rekli, ze je to strasna jebacka, ze snad budou muset sundat i motor aby to mohli demontovat/namontovat, takze budou pokracovat dalsi den. Zrovna kdyz jsem tam byl, tak hlasil technik, ze musi objednat jeste nejaky cidlo teploty, ze neslo povolit.

Vim ze je to desne individualni a muze se tam stat spousta veci, ale na druhou stranu 2 dny v kuse montovat kus potrubi mi prijde taky dost. A to neni ani jistota ze to ten dalsi den bude.

Diky

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 26.04.2016 21:59
od djcraty
Co si pamatuju, tak jsme DPF vyndavali pomalu na parkovišti a zabralo to pár hodin.. nepočítám řezání flexou a vaření.. čili výměna, by neměla trvat dva dny.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 27.04.2016 08:03
od vladko
Místa je tam opravdu málo, ale pokud se zvolí správný postup (servis by měl vědět) a odmontuje se předtím ještě pár trubek a vrtule na chladiči tak je to opravdu i v domácích podmínkách na pár hodin. Takže servis by to měl mít vzhledem k vybavení a zkušenostem ještě rychleji. Čidlo teploty je možné, že nejde vyšroubovat. Prostě je to zapečené. Já nedokázal např. odšroubovat tu spodní trubku na měření dif. tlaku.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 11.07.2016 11:30
od Raada
Mam najeto 154tis. km a DPF je uz asi plnej. Regenerace probiha skoro nonstop a mam uz poslednich 1000km vyrazne zvysenou spotrebu (cca o 1,5litru). Auto porad jezdi bez problemu a nebyt te spotreby tak by me to ani nestvalo. Dal jsem tomu ted asi 600km cestu po dalnici (rychlost tempomat 140-150km/h) a stejne jede regenerace kdyz zastavim. Spotreba mi vyskocila nekam k 7litrum (za celou nadrz). Uvazuji tedy o vycisteni (Smartclean?). Nebo je lepsi volba novy DPF z Polska? Pripadne mate nejaky tip na kvalitni druhovyrobu?

Auto stejne budu za chvili prodavat tak origos DPF tam davat nechci. Ten udajne stoji kolem 20tis. + prace.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 12.07.2016 08:28
od C-Maxis
Dílenskou regeneraci jsi dělal?

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 12.07.2016 10:33
od Raada
Ja to mozna nenapsal presne - pozoruji, ze obcas regenerace prestane, ale hned za par km zase zacne. Tzn. mam ted kolobeh regeneraci za sebou. Konzultoval jsem to s Fokim a dosli jsme k zaveru, ze staticka regenerace by zpusobila to same jako nekolikahodinovy kalup po dalnici 140-150km/h. Tak nevim, zda by mi nucena regenerace (zase s vymenou oleje, ktery jsem menil pred mesicem) pomohla. Pokud sectu naklady tak jsem uz cca na 1/3 noveho filtru...

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 13.07.2016 16:15
od C-Maxis
Aha, to ale bývá lepší dodat informace najednou... Jak ti pak kdo má poradit? Jestli ti zbývá řešení vyčistit/ druhovýroba, tak já to beru tak, že čistit má smysl jen nezničený filtr. Druhovýroba je na druhou stranu taky sázka do loterie. Takže to vezmi čistě přes peníze a obtížnost.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 13.07.2016 18:15
od kiblik
Protoze do toho filtru neni videt, tak ani nezjistis jestli mu neco je nebo ne. Jediny co muzes merit je teplota a rozdil tlaku. Muze byt spatnej katalizator a to te pak stejne ceka vymena za uplne novy DPF nebo je to proste jen ucpane a staci to procistit. Kazdopadne cenove je to dnes temer na stejno, tak si myslim, ze koupit novy filtr je asi lepsi volba.

Mrkni na tohodle vyrobce: BM catalist
Koupis pres ebay nebo to sem vozi f. Vyfuky TYLL

Samozrejme nejlepsi volba je to z toho auta vymlatit. Stejne je to tam zbytecne :twisted:

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 13.07.2016 18:58
od C-Maxis
No, se současným přístupem státu k problematice DPF a ještě relativně blízko před prodejem mi nepřijde jako dobrá rada nechat to vymlátit.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 13.07.2016 21:05
od Komi
2 Raada:
....dosli jsme k zaveru, ze staticka regenerace by zpusobila to same jako nekolikahodinovy kalup po dalnici 140-150km/h...
to sice je mozne, ale na 99p tvoja jazda 140-150 sposobila len vacsie zanesenie filtra a nie jeho cistenie ! usudky sa daju vynasat z meranych hodnot teploty za jazdy ..u mna(a nielen u mna) teda rozhodne jazda tymto tempom nesposobi stupnutie teploty nad 450 - kde zacina spalovanie sadzi...pred vymenou filtra som mal najkratsie vzdialenosti medzi regeneraciami prave pri jazde po dialnici (tiez som si myslel ze by to mal byt rezim kde sa najlepsie cisti, ale nie) po vymene filtra mam najdlhsie vzdialenosti medzi regeneraciami prave pri dialnicnych jazdach, predpokladam,ze si sa uz dostal do bodu kde ked budes este chvilu cakat, RJ to vyriesi za teba a teroristicky rezim prace motora RJ coskoro zakaze v zaujme sebazachrany...drzim palce nech to osetris skor ako ta motor niekde necha na ceste...

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 13.07.2016 23:06
od Raada
Jaky jsi koupil filtr a za kolik? Já občas, když jsem přijel a slyšel, že jede regenerace tak jsem ještě jak blbec vyrazil na projížďku na dvojku tempomat přes 3tis otáček a pak to přešlo.
Možná, že je to chybná úvaha, ale pokud má čištění nebo nový filtr stát kolem 8tis. tak mi statická regenerace bude stát třeba čtvrtinu a za pár km mě to může potkat znova. Pokud je dpf už plné tak regenerace mi asi nepomůže nebo jo?

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 14.07.2016 07:25
od stano.
Ak je plny sadzi, tak pomoze.
Ak je plny nespalitelneho popolceka, tak nie.
Ak mas spatny vstrek/vstreky, ktore zle rozprasuju naftu a vytvaraju vela sadzi, regeneracie nastavaju casto.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 14.07.2016 15:22
od C-Maxis
Jinými slovy- těžko se rozhodnout.
Pokud to vyjde cenově srovnatelně, tak asi nový DPF (pravděpodobně ne originál). Za mě bych určitě nejdříve zkusil dílenskou (statickou) regeneraci. Ale kdyby to mělo vyjít třeba na 50% ceny výměny DPF, tak by to pro mě nemělo smysl.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 14.07.2016 20:03
od Raada
Při jaké rychlosti se filtr vypaluje? Nebo spíš otáčkách? Klíčové jsou dle mého otáčky. Počítám, že by měly být nad 3000ot...Můžu zkusit jet třeba na 4 po dalnici, nebo jet 160 a víc.

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Napsal: 14.07.2016 20:06
od stano.
Komi píše: ..u mna(a nielen u mna) teda rozhodne jazda tymto tempom nesposobi stupnutie teploty nad 450 - kde zacina spalovanie sadzi...
Bez aditiva to je 600°C.