Stránka 18 z 26

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 18.09.2015 09:18
od phofy
Ok diky, dneska na to kouknu a promerim ho, jestli nezustava viset :bebng:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 18.09.2015 17:47
od phofy
Tak jsem ho vyndal a je v pohodě, otázka jestli nezůstane viset, když přes něj tečou velký proudy. Nebo nenapadá někoho proč mi to, tak dlouho žhavý :mrgreen:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 18.09.2015 18:19
od phofy
Tady jsou moje starý :arrow: https://youtu.be/4Q9FUVwDrzw

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 18.09.2015 19:42
od Andymaniac
Co to znamená dluho žhaví a jak to zjišťuješ ?

Napsal: 18.09.2015 21:24
od vita_k
Pěkný video, co to je za zdroj?

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 19.09.2015 04:48
od phofy
Mala 12v baterie :mrgreen: uz nic jinyho nepouzivam na moje mini bastleni :oops:

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 01.10.2015 12:16
od Libiq1
den se dnem se sešel a musím začít řešit žhavení dokáže mě někdo poradit kdo v Brně by byl schopnej to vytahnout ? nebo když nejhůř někdo rozumnej a šikovnej kdo v Brně sundá hlavu vyklepne a dá hlavu zpět??

Napsal: 01.10.2015 16:31
od vita_k
Závisí na tom, jak za to chceš zaplatit. Mám 2 tipy. Asi lepší přes email, jestli chceš, ozvi se.

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 03.10.2015 23:33
od foki
Kdyby nebyla podminka brno tak bych taky vedel

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 05.10.2015 08:16
od Libiq1
foki píše:Kdyby nebyla podminka brno tak bych taky vedel
foki a kde?? a jak pls?

Napsal: 05.10.2015 10:17
od vita_k
Budějovice

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 08.12.2015 10:33
od Stanley_vy
Já jsem včera měnil žhaviče v Carentu. Po 157 tis. km byl jeden po smrti (věděl jsem to teda do nějakých 135t km). Šlo to naštěstí bez problémů. Auto jsem přistavil v půl deváté a o půl třetí bylo vše hotovo (ještě jsem měnil termostat).

Re: Výměna žhavicích svíček

Napsal: 14.12.2015 19:20
od zuntak
Dneska jsem se koukal a něco změřil myslím si že jsou to ok hodnoty (podle toho co jsem o nich četl),jinak mám 2.0Tdci a svíčky jsou ze zadu motoru pěkně na....,ale měření a ověření je ok,stačí klešták a multimetr.Jde rozpojit konektor (4vodiče-zelené myslím s oranžovým proužkem),kde se dají jednotlivé svíčky změřit bez demontáže při studeném stavu jsem měl hodnoty 0,7-0,8ohmů.Po zapnutí klíčku nažhavilo a zhaslo (rozsvítila se kontrolka)pak jsem klíček vypnul a hodnota na svíčkách byla 6-7ohmů a klesala dolu všechny svíčky měli hodnotu kolem 4,5-6,1 ohmů.Poté jsem konektor spojil dal klešták na celý svazek (4vodiče) nastavil pamět na max.hodnotu a ta po nastartování byla 80A,po chvilce klesla k hodnotě okolo 30A.při měření jednolivých svíček (vodičů) byla hodnota okolo 8A.Takže 8A x 4 (svíčky) = 32A to odpovídá celkové hodnotě.Teplota při zkoušce byla kolem 4 stupňů.Fáze žhavení také byly ok při otočení klíčku nažhavilo pak spadlo při startu šel znovu proud už menší do svíček a to má trvat tak dlouho než to přeruší teplota motoru pak už to nežhaví.Takže jsem žádnou svíčku nevyndaval jinak to musí být hrozný žádný místo a kord když se ulomí to je skoro na vyndání motoru.

Ford Focus 2010 Trend Eco netic

Napsal: 19.03.2016 17:57
od Benes2
Kontrolka žhavící spirály.
Při startu teplého motoru kontrolka nesvítí. Je to v pořádku?

Re: Ford Focus 2010 Trend Eco netic

Napsal: 19.03.2016 18:41
od ZaQik
ano, kdyz je teplo, neni duvod zhavit (ohrivat hlavu)