Stránka 18 z 70
Napsal: 18.10.2007 09:45
od stigi
Hugo72: Dalsi chytrak

Boze ctete souvislosti... Byl to jenom priklad a debata o tom, ze samotny filtr nema vliv na mnozstvi vzduchu, ktere jde do motoru, protoze ho tm stejne pusti vaha tolik vzduchu kolik je treba. Pokud neupravis MAF tak tam jine mnozstvi vzduchu nedostanes. O tom celem byla debata.
Ono se staci podivat do podpisu a precist si tam K&N... nejezdim bez filtru a ani to nehodlam menit.
Napsal: 18.10.2007 09:48
od stigi
2 jamaka: .... a prece se silonky pouzivaji, ze...

a mozna prave proto, ze se odstranuji veskere restrikce v sani
Napsal: 18.10.2007 09:52
od jamaka
stigi píše:2 jamaka: .... a prece se silonky pouzivaji, ze...

a mozna prave proto, ze se odstranuji veskere restrikce v sani
no vidis a ja ked som to skusal na dvoch roznych autach - KA a moje ST tak to auto jednoducho z toho mnozstva vzduchu kapalo, proste ked si pridal tak auto dochlo, stacilo trochu zakryt privod vzduchu a uz to bolo OK. A este mi povedz ako ti MAF obmedzi mnozstvo vzduchu?
Napsal: 18.10.2007 09:58
od Boban
Jejej tady toho zase je

no prostě jak napsal jamaka jde o to, že o množství vzduchu se stará maf, já netušil, že způsobím jedním slovíčkem tolik příspěvků o ničem vrrrrrrrrrrrr

myslel sem to dobře napsal hůř a je to, chudák ten co se tady bude pročítat třeba za měsíc asi když uvidí počet stran zabalí to rovnou a založí zase nové téma, třeba jaké máte zkušenosti se sportovním filtrem

Napsal: 18.10.2007 10:14
od stigi
O MAFu jsem se zminil ja, ale to je jedno. Chtel jsem to jen trosku uvest na pravou miru, aby si proste nekdo nemyslel, ze vymenou filtru tam posle vic vzduchu. Debata se strhla trochu nekde jinde a stejne do roviny teoretizovani.
2 jamaka: MAF snima mnozstvi nasavaneho vzduchu - dva zhavene odporove draty, ochlazovane nasavanym vzduchem atd., to je celkem jedno - a predava data do ECU, ktera podle toho ridi bohatost smesi. Pokud si s tim zkousel jezdim tak samozrejme neni co vyvracet. Ja to do takoveho extremu nehnal a v tomto pripade muzu zustat pouze v te rovine teoretizovani - treba MAF nestihal a daval ECU spatne hodnoty a mel jsi diky tomu spatnou smes
Napsal: 18.10.2007 10:30
od Boban
Ještě dodám, že váha vzduchu, žhavý drátek a MAF je stále jedno a totéž. Stigi má pravdu v tom, že pokud je tahle věc nějakým způsobem špatná tak dává i špatné info, teda pokud je dáva ECU může být velký rozdíl ve výkonu motoru a samo i spotřeba.
Napsal: 18.10.2007 10:30
od jamaka
stigi - ved prave ze MAF snima, on tymi drotikmi nijako nedokaze zamedzit vzduchu aby nesiel dnu. A za tym je uz len skrtiaca klapka a tu v podstate ovladas ty

Tak teda ak je ten filter redsi ako original, toho vzduchu ta pojde viac (netvrdim ze o veeelmi vela, ale pojde)
Napsal: 18.10.2007 10:38
od Boban
Ono by se o tom mohlo polemizovat ještě další stránky, Další věc je ta, že pokud, sice budeš mít sportovní filtr a bude ti nasávat teplý vzduch je to jako by si tam nic neměl atd.atd. je, ale pravda, že vlastně víc vzduchu tam jde, jelikož se ti motor rychleji roztočí a tím potřebuje víc vzduchu jinak je na netu spoustu stranek o filtrech
http://www.sportovni-filtry.cz/ a nejsou to jen plky aby si to člověk koupil.
Napsal: 18.10.2007 10:43
od Boban
zirafak píše:Boban píše:Zirafak, já mám napsáno na obalu čistit nejpozději po 15000km a to přípravky k tomu určenými.

Mam K&N filter...15 000 km sa mi vsak zda hodne malo.To by potom stracalo ekonomicky vyznam,lebo tekutina na cistenie a inpregnaciu zrovna lacna nieje.Ak to je tak predpisane,preco mi to potom v servise u KOISA robili az po 40 000 km

Maju s tym dlhorocne skusenosti,tak snad vedie kedy,co...

hele koukni sem
http://www.sportovni-filtry.cz/ tam píšou u vložek 15000km a kit 20 000 a to sem měl přesně v návodu já

tak teď už ani já netuším.
Napsal: 18.10.2007 10:50
od jamaka
Boban píše: Další věc je ta, že pokud, sice budeš mít sportovní filtr a bude ti nasávat teplý vzduch je to jako by si tam nic neměl atd.atd.
No to je zas o niecom inom, ale zasa na druhej strane, kedy ma auto lepsiu spotrebu? ked je vonku -20, alebo ked jazdi pri nejakych +20? Nebavime sa o vykone. A dlasia vec, a to som spozoroval na inom aute (SKODA 1000MB de luxe) a potvrdilo sa mi to potom aj na dalsich, ked poprsi (jazda po cerstvom dazdiku), po nejakych teplotach, nezda sa vam ze auto ide lepsie?
Napsal: 18.10.2007 10:55
od Boban
No jistě

vzduch je vlhký, to bylo vždy na fichtlovi, po dešti tahal jako ďas.
Napsal: 18.10.2007 10:57
od jamaka
Tak teda vsetko vlastne suvisi zo vzduchom, a ked dam teda motoru, mensi odpor pre privod vzduch (samozrejem v rozumnej miere, alebo upravim, MAF alebo upravim mapy v ECU) tak mutym teda musim nejako pomoct

Napsal: 18.10.2007 11:01
od stigi
Boban píše:Ono by se o tom mohlo polemizovat ještě další stránky, Další věc je ta, že pokud, sice budeš mít sportovní filtr a bude ti nasávat teplý vzduch je to jako by si tam nic neměl atd.atd. je, ale pravda, že vlastně víc vzduchu tam jde, jelikož se ti motor rychleji roztočí a tím potřebuje víc vzduchu jinak je na netu spoustu stranek o filtrech
http://www.sportovni-filtry.cz/ a nejsou to jen plky aby si to člověk koupil.
O tom uz tu bylo taky napsaneho dost... ano,spatnou instalaci sportovniho filtru muzes na tom byt hur nez s papirovou vlozkou. Studeny vzduch ma vyssi hmotnost a obsahuje tedy i vetsi pocet kyslikovych molekul atd.
Myslim, ze v te predchozi debate uz nema smysl pokracovat (uz jsme to tu zasr... dost), byla by opravdu nekonecna. Kazdy o tom neco vime a mame predstavu, kdo nema at si ji udela

Napsal: 18.10.2007 11:04
od stigi
jamaka píše:Tak teda vsetko vlastne suvisi zo vzduchom, a ked dam teda motoru, mensi odpor pre privod vzduch (samozrejem v rozumnej miere, alebo upravim, MAF alebo upravim mapy v ECU) tak mutym teda musim nejako pomoct

vsechno souvisi se vsim, nerikam nic, ale na moje slova dojde

Napsal: 18.10.2007 11:12
od jamaka
stigi píše:[vsechno souvisi se vsim, nerikam nic, ale na moje slova dojde

Na moje tiez
