Re: Spotreba pri 80kW
Napsal: 19.11.2009 20:57
Ja 2500 len pri predbiehani inac do resp okolo 2000 chodim a zatial mi to vyhovuje.a nemyslim ze by som fofika trapil 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Hele proc najednou tvrdis, ze tyhle otacky jsou v pohode, kdyz me jsi tvrdil, ze pujde dvouhmotak do koprurichisan píše:pavel28: Vidno, ze vnimas a pocuvas ten motor, lebo podla mna radis uplne idealne a aspon ti motor nezlenivie+nehrozi predcasna unava niektorych komponentov (napriklad uz spominany dvojhmotnak, ktory zvykne pri dedkovskom radeni odchadzat ako prvy a je to otazka cca 350€ len diel). Ja radim zhruba tak istoAle ked predbieham, tak ho krasne pretiahnem do tych 4000, lebo nielen zienky treba pretahovat
![]()
![]()
Nepleties si ma s niekym?Raada píše: Hele proc najednou tvrdis, ze tyhle otacky jsou v pohode, kdyz me jsi tvrdil, ze pujde dvouhmotak do kopru.
Jasné že je to v pohode - ak by si jazdil pod 1500ot/min tak by si si "šetril" na nový dvojhmotový zotrvačník - ale ak máš "cit" pre auto, pre jazdu - tak vieš kedy ide motor už v otáčkach - ktoré sa mu "nepáčia" - kedy už dochádza k chveniu rotujúcich častí - k ich rezonanciám - teda k ich "vibráciám".pavel28 píše:Tak já jezdím v otáčkách 1700 až 2500 ot/min.samozřejmě,při předjíždění je to uplně někde jinde a spotřebu mám 5,8l/100km.
Akorát nevím,jestli tyto otáčky mému motoru vyhovují a nezakládam si na nějaký malér.
Ja si myslím,že je to v pohodě.
Hovorím o trvalom jazdení a zaťažovaní motora (hovorím o 1.6TDCI) - ak by menej ako 1500otáčok bolo "bežné prevádzkové" pásmo - tak si môžeš založiť prasiatko na zotrvačník...stand píše:Kdes prisel na 1500otacek?
To je zas nesmysl, chjo
Omlouvám se,malinko odskočím od tématu pro Dav,jak dlouho máš PDF vanku,a kolik už jsi najel bez PDF a co technická,je vše OK.Dav píše:Tady je treba rozlisovat mezi motorem 1,8TDci a 1,6TDci. U tech 1,8 se pod 1500ot/min zacne trast cele auto a motoru to urcite nesvedci, proto to dava jasne najevo. U 1,6 motor vubec neprotestu ani kolem 1250ot/min. Co jsem slysel, odchazeji setrvaky vetsinou na motorech 1,8.
Jezdim priblizne jak Raada a mozna i nize, klidne v obci na rovince nebo z kopce 1250ot/min. Kdyz pridam, tak motor krasne tahne uz od 1250ot/min. Ale to je asi tim, ze jsem si nechal odstranit DPF, ted jezdim bezne kolem 4,9L/100km i na kratsi trasyRadim na vyssi rychlostni stupen uz od 2000ot/min, dle terenu, v kopcich 2250ot/min, aby otacky klesly na 1500ot/min. Nad 3000ot nejezdim ani pri predjizdeni a to vetsinou auta predjizdim.
Je treba poslouchat motor, kdyby mu to vadilo, dal by to najevo