Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Myslel 1,6 v FFII. Tam bude urcite linejsi nez v FFI.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To priserna treba brat s rezervou a len na variantu 74kw. Hlavne "priserna" vo fofoII a len z hladiska vykonu v porovnani s 1,6 85kw, 1,8 tcdi a duratec. Proste som skusal a viezol sa vo vsetkych fofo2 s tymito motormi a 1,6 74kw je fakt v porovnani s nimi mizerna, resp. tam clovek najviac citi, ze ten motor na to auto nema.
Fofo1 som soferal iba raz aj to bolo 1,8 tdci.
Tak snad som neurazil nikoho (chmelko) (ani to nebol zamer)
.
Sw: a este niekde aj bolo vynadane misoo-ovi nieco v tom zmysle, "nebud uz ako Anndy, alebo si uz ako Anndy"
Asi sa nepresne vyjadrujem. A ja mam focusa naozaj rad, len nie bezvyhradne
Fofo1 som soferal iba raz aj to bolo 1,8 tdci.
Tak snad som neurazil nikoho (chmelko) (ani to nebol zamer)

Sw: a este niekde aj bolo vynadane misoo-ovi nieco v tom zmysle, "nebud uz ako Anndy, alebo si uz ako Anndy"

Asi sa nepresne vyjadrujem. A ja mam focusa naozaj rad, len nie bezvyhradne

- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
kua chuapi co sa vam furt na tych motoroch nezda...
vy ste uz asi z tych novych aut a motorov rozmaznani... ja by som vas posadil na tyzden do Favorita 1,3 alebo este lepsie do starej skodovice a to by sa vam ta 1,6 zdala ako ferrari...

ja to beriem ze zniesol by urcite viac aj ja by som si to zelal ale tych 100 koni je take to optimalne minimum... ist to ide, predbiehat to predbieha, pomerne slusne zrychluje atd... to skor tie dobre podvozky v nas vyvolavaju ten pocit ze je to malo... ja viem ze takych 125 k by bolo tak akurat... nuz ale vsetko stoji penaze...
vy ste uz asi z tych novych aut a motorov rozmaznani... ja by som vas posadil na tyzden do Favorita 1,3 alebo este lepsie do starej skodovice a to by sa vam ta 1,6 zdala ako ferrari...



ja to beriem ze zniesol by urcite viac aj ja by som si to zelal ale tych 100 koni je take to optimalne minimum... ist to ide, predbiehat to predbieha, pomerne slusne zrychluje atd... to skor tie dobre podvozky v nas vyvolavaju ten pocit ze je to malo... ja viem ze takych 125 k by bolo tak akurat... nuz ale vsetko stoji penaze...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT




a niekomu aj 150

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
1.6 85 kW (na brzde nameria kazdy 90 kW a viac
) vs 1.8 92 kW
tieto motory su vykonom skoro identicke
ale 1.8 ma vacsi objem a ma o malo vacsi krutiak a lepsie rozlozeny
preto pocitovo ide lepsie (lepsia dynamika v nizsich a strednych otackach)
ale v konecnom dosledku idu rovnako, len 1.8 nemusis tolko tocit na dany vykon
ja prave naopak, ak by bola 1.6 85 kW lacnejsia, logicky by som 1.8 92 kW nezobral, lebo presne tolko da aj 1.6 a usetrim na motore aj poisteni
potom radsej dvojliter, tych +20 kW oproti 1.6 je rozhodne citit
inac je to aj pekne vidno, ze ford na trh vobec nedava do akciovych ponuk 1.6 ti-vct aj 1.8 zaroven (napr. terajsia slovenska akcia focus X, nie je tam 1.6 ti-vct ale 1.8 je, a naopak napr. v roku 2007 bola akcia zasa na 1.6 ti-vct a nebola tam 1.8
).
stale sa snazi tie motory prezentovat osobitne, aby ludia nezacali porovnavat, ze preco nie je ziadny rozdiel vo vykone ale je rozdiel v cene

tieto motory su vykonom skoro identicke

ale 1.8 ma vacsi objem a ma o malo vacsi krutiak a lepsie rozlozeny
preto pocitovo ide lepsie (lepsia dynamika v nizsich a strednych otackach)
ale v konecnom dosledku idu rovnako, len 1.8 nemusis tolko tocit na dany vykon

ja prave naopak, ak by bola 1.6 85 kW lacnejsia, logicky by som 1.8 92 kW nezobral, lebo presne tolko da aj 1.6 a usetrim na motore aj poisteni

potom radsej dvojliter, tych +20 kW oproti 1.6 je rozhodne citit

inac je to aj pekne vidno, ze ford na trh vobec nedava do akciovych ponuk 1.6 ti-vct aj 1.8 zaroven (napr. terajsia slovenska akcia focus X, nie je tam 1.6 ti-vct ale 1.8 je, a naopak napr. v roku 2007 bola akcia zasa na 1.6 ti-vct a nebola tam 1.8

stale sa snazi tie motory prezentovat osobitne, aby ludia nezacali porovnavat, ze preco nie je ziadny rozdiel vo vykone ale je rozdiel v cene

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ford nam pcha stare sunty, ved co by si chcel za tak lacno, nie?
Mozno s vykonom mas pravdu, ale ten rozdiel v jazde je vyraznejsi, ta 1,8 ide proste aspon pocitovo lepsie. Sa spytaj misoo-a. Ked som siel jeho 1,6, tak si myslel, ze to bude uplne rovnake - a nie je
ale to je fuck.
125 koni je malo, aj 150 je malo. kazdy motor, co ma clovek chvilu, je malo. Mozno okrem extremov.
Ja som to myslel ale ked tieto provnavas spolu tak urcite 1.6 74kw je najhorsia, pocitovo aj vykonom.
Ja viem jazdit aj so slabym motorom. 5 rokov som mal htp a nerobilo mi to problem. Aspon ma to naucilo jazdit.
Mozno s vykonom mas pravdu, ale ten rozdiel v jazde je vyraznejsi, ta 1,8 ide proste aspon pocitovo lepsie. Sa spytaj misoo-a. Ked som siel jeho 1,6, tak si myslel, ze to bude uplne rovnake - a nie je

125 koni je malo, aj 150 je malo. kazdy motor, co ma clovek chvilu, je malo. Mozno okrem extremov.
Ja som to myslel ale ked tieto provnavas spolu tak urcite 1.6 74kw je najhorsia, pocitovo aj vykonom.
Ja viem jazdit aj so slabym motorom. 5 rokov som mal htp a nerobilo mi to problem. Aspon ma to naucilo jazdit.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
prechod z 1.2 htp 47 kW fabia1 kombi do focus2 1.6 74 kW kombi:
- rozhodne budes citit vacsi vykon vo focuse hlavne v rychlostiach nad 100km, cize na dialnici alebo pri predbiehani na okreskach
- budes sklamany z dynamiky na 1-tke a 2-ke oproti htp, pretoze htp ma prve 2 prevody kratsie, je to lahsie auto a vyslovene sprevodovane do mesta
- suhlasim s nazorom, ze fofo2 ma tak dobry podvozok, ze 74 kW motor sa ti bude zdat, ze je lenivy, ale bude to sposobene tym, ze budes chodit rychlejsie do zakrut a toto si neuvedomis, ze si na ovela vyssom vykone ako na fabke
- rozhodne budes citit vacsi vykon vo focuse hlavne v rychlostiach nad 100km, cize na dialnici alebo pri predbiehani na okreskach
- budes sklamany z dynamiky na 1-tke a 2-ke oproti htp, pretoze htp ma prve 2 prevody kratsie, je to lahsie auto a vyslovene sprevodovane do mesta
- suhlasim s nazorom, ze fofo2 ma tak dobry podvozok, ze 74 kW motor sa ti bude zdat, ze je lenivy, ale bude to sposobene tym, ze budes chodit rychlejsie do zakrut a toto si neuvedomis, ze si na ovela vyssom vykone ako na fabke

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
to je presne ta ista debata ako 1.8 tdci 85 kW a 1.6 ti-vct 85 kWAnndy píše: Mozno s vykonom mas pravdu, ale ten rozdiel v jazde je vyraznejsi, ta 1,8 ide proste aspon pocitovo lepsie
pocitovo ide 1.8 tdci ako raketa oproti 1.6 ti-vct
ale ked ich das na ciaru a das sprint na 100 km/h, tak dojdu na stovku uplne narovnako

ked je vacsi krutak polozeny v nizsich otackach (hovorime, ze motor ma lepsie rozlozenie priebehu krutiaku) znamena to, ze dostanes vacsi vykon na kolesa a menej tocis motor.
presne toto je ta pocitova dynamika, ide to akoby potichu a taha

1.6 ide rovnako rychlo ale musis ju tocit viac a uz v kabine nie je ticho a ten pocit z jazdy je uplne iny, zda sa ti, ze pokial 1.6 nejdes po krku tak netaha vobec

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Kh. A práve preto je 1.8 lepší, aj ked iba o kúsok. Rýchlejší asi nie.
Ja som mal 5 rokov htp a 74 kw 1.6 sa mi nezdala raketa!
Ja som mal 5 rokov htp a 74 kw 1.6 sa mi nezdala raketa!
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No, raketa to není díky dlouhé převodovce, ale rozhodně lepší než HTP - s tou předjíždět kamion byl dost často bobřík odvahy - 3krátká 4slabáAnndy píše:Kh. A práve preto je 1.8 lepší, aj ked iba o kúsok. Rýchlejší asi nie.
Ja som mal 5 rokov htp a 74 kw 1.6 sa mi nezdala raketa!


Měl jsem ji služebák, po 95 000 šla do světa a dostal jsem OI ropu74Kw. To je na předjíždění jiné kafe





Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a čo z toho vyplýva milí moji? ČAKAŤ na 1.6 Turbo-Ti-VCT 
(dovtedy len: "objem nenahradíš"
)
1.6 a 1.8 je v rovnakej tarife povinneho ručenia

(dovtedy len: "objem nenahradíš"

1.6 a 1.8 je v rovnakej tarife povinneho ručenia

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak som našiel v jednej diskusii
Škoda Fabia HTP=
Honem to prodej
Hovno to pojede
Honím tři pístky
Hodně trapnej pohon

Škoda Fabia HTP=
Honem to prodej
Hovno to pojede
Honím tři pístky
Hodně trapnej pohon
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zase ten motor HTP, nie je taky zly za aky ho vsetci maju (najma ti, ktori ho nemali). Napr. do mesta je vyhodnesji ako napr. 1,4 mpi. Mimo je to tiez v pohode (ak nejdete 5-ti alebo extremne nalozeny kufor) okrem dynamickeho zrychlenia. To vas vsak nauci jazdit spravne, vyuzivat rychlosti, zbytocne nespomalovat a nebat sa tocit ten motorcek
.

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No vy ste to tu zase "pěkně" rozjeli. To že má být diskuze o motorech 1,6 a 1,6Ti-VCT ?
Tak já si taky zaspamuju... Příšte už jedině ST s motorem 2,5 Turbo



Tak já si taky zaspamuju... Příšte už jedině ST s motorem 2,5 Turbo

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.03.2009 00:03
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak panove, slibovana fotka - Fabia ve 188km/h - je nize
Je to z D1, kilometr je videt, smer Brno, neni to z kopce ale rovinka a auto je opravdu Fabia Combi 2004 1.2HTP 47kW. Vlevo na otackomeru je videt, ze toci cca 6100 a ve stejnych otackach me zastavuje omezovac na 2 nebo 3, tak nevim, proc by me nemohl zastavit na 5 
A u FF2 zkusime tedy tu 1.6 74kW, kdyz to nebude stacit, tak to casem vymenim...diky vsem za komentare


A u FF2 zkusime tedy tu 1.6 74kW, kdyz to nebude stacit, tak to casem vymenim...diky vsem za komentare

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti