Stránka 17 z 22

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 16.10.2017 22:50
od Jurawood
určitě mě zajímá jestli se odstranilo to chvění, díky, mohl si koupit možná rovnou 2 kusy.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 17.10.2017 07:54
od jarous350
Dám samozřejmě pak vědět. Poštovný je zadarmo, tak je to jedno, jestli se objedná jednotlivě.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 20.10.2017 17:56
od Lipan
Zdravím. Bylo by možné sem hodit odkaz, pod jakým názvem jste hledal ten potenciometr klapky na ebay nebo aliexpress? Nebo rovnou sem hodit odkaz? Diky moc.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 20.10.2017 18:15
od jarous350
Na ebay dej vyhledat číslo VP4F9U-9E928-AC

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 21.11.2017 21:57
od dallasCZ
Zdarec, mám FF MK2 FL 2008 2.0i 107kW a jsem na tom podobně.
Koukal jsem,že tady se řeší převážně dva různé problémy.
Můj je ten, že mi za studena klesnou otáčky po nastartování k 500 a motor zhasne. Po dalším nastartování se otáčky ustáli na 1100 a od té doby auto startuje normálně a jede v pohodě, nic nekolísá. Pomůže při prvním startu trochu hned polechtat plyn,aby otáčky nespadly.
Četl jsme asi tři vlákna tady a z tohoto 5 stránek a poslední tři ale účinný řešení jsem nenašel.
Někdo kdo to to co mám já vyřešil?
Nevím jestli to má palivovej filtr a volnoběžnej ventil.
Díky za odpověď

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 21.11.2017 22:17
od Jurawood
palivový filtr se ti projeví při plným plynu na maximálních otáčkách.
Volnoběžný ventil to nemá. Klapku si předpokládám perfektně vyčistil a resetoval jednotku motoru.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 21.11.2017 22:23
od enjoy
Hele mně se to stalo dneska ráno. Ale chcíplo to fakt ihned po nastartování, ani nevím, jestli bych stihl zareagovat přidáním plynu.
Jinak poslední dny mi to po prvním ranním startu zakolísalo, ale udrželo se to a nezdechlo to.
Co jsem vypozoroval, děje se to na klasický N95 od Benziny. Na Vervu 100 se mi to nestává. Bral jsem jí dnes, takže to budu sledovat.
Osobně mě to ale nechává celkem chladným, vzhledem k tomu, že tenhle motor v létě nestartuje bez přidání plynu za tepla. Což je v podstatě vlastnost a ne závada. Takže tohle jen další "blbost".

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 21.11.2017 23:45
od Jurawood
Mě by nenapadlo přidat při jakémkoliv startování jakkoliv plyn.
To určitě není vlastnost :)

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 22.11.2017 00:10
od enjoy
Jasně.
Jako vlastnost to beru proto, že to tak má hodně Durateců a nedá se s tím nic dělat. Pokud je mi známo. Ťuknutí do plynu vše řeší. Ale když mi volala žena, že nestartuje, tak bylo trochu vysvětlování :D
Sice Mondeo považuju za auto, u kterého by takové věci člověk vůbec neměl řešit, ale měl jsem před tím Escorta 1.6i a ten mě naučil o fungování fordu strašně moc, takže teď tyhle občasné epizody s Mondeem beru úplně v klidu a jen si řeknu něco ve smyslu: jo takhle, aha... :lol:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 03.09.2018 09:02
od Honz8
Mám stejný problém jako enjoy. Poslední dobou mi při studeném autu motor na první start chípne skoro pokaždé. To, jak se auto zatřepe auto při chcípnutí, je hnus a moc se nechci smířit s tím, že takhle to bude už navždy :?

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 04.09.2018 07:06
od Jemar
Určitě to není vlastnost. Máme doma dvě auta s totožným motorem (Mondeo 2008 a Focus 2010) a ani jedno toto nedělá a zatím nikdy neudělalo. Pokud motor zhasne hned po startu, prověřil bych nejprve snímače teploty vody i vzduchu, bývá to nejčastější příčina těchto problémů. Pokud jednotka zaznamená samovolné zastavení motoru, pro příští start automaticky obohatí směs.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 04.09.2018 09:02
od enjoy
Musím k tomu říct, že od doby co tankuju Verva100, tak se mi to nestalo.
Zase by ale šlo říct, že by to mělo fungovat na N95 normálně, já vím. Nicméně, tohle pomohlo.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 04.09.2018 09:17
od jarous350
Já už bych se tomu snad ani nedivil. Vloni na jaře jsem koupil novou sekačku s motorem Honda. Hned první sezónu po každém studeném startu (cca prvních 15 vteřin) houpaly otáčky a bylo horší startování za studena i za tepla. Tak to říkám na první servisní kontrole, ať s tím něco udělaj. Odpověď - tankujte Vervu 100. Tak jsem si o tom myslel svoje, ale zkusil jsem to. Od prvního nastartování oba projevy ihned zmizely a teď už mám celou další sezónu klid. Houpání vůbec a startuju vždycky na první zatáhnutí.

Tvl. tak kde to sme, kdy už i debilní zahradní technika neumí pořádně fungovat na standardní N95. A to ten benzín nebyl žádnej ležák, ale čerstvej a během sezóny z různých benzinek.

Takže ano, příště taky zkusím Vervu 100 do auta, protože těch pár korun navíc mě za vyzkoušení stojí.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 09.09.2018 17:25
od mfynek
Zdarec, Mám podobný problém. Při nastartování mi klesnou otáčky na 750, sice to nechcípne ,ale při jízdě mi začne cukat motor. Dělá mi to při přidání plynu. Pokud jedu stálou rychlostí tak nic,ale jak mile chci přidat tak to začne cukat a přijde mi jako by se to dusilo . Poradíte čím by to mohlo být. Je to FF2 1.8 16v. Díky za každou radu.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Napsal: 21.02.2019 14:05
od jarous350
Hlásím, že u mě Verva 100 startování až na druhý pokus nevyřešila. Volnoběh po vyřazení furt stejná katastrofa. Stejná trasa, stejný místo, vyřadím z kopce - jednou se to rozhoupe až do chcípnutí, někdy to houpe jenom tak 800-1000, někdy to krásně drží.

To je fakt zoufalství tohle, řeší to takovejch lidí několik let a pokrok nula. Jestli má někdo můj motor, funguje mu bez těchto problémů, je z Liberce nebo Pardubic a je ochoten si třeba na 1 den vyměnit mezi autama celou klapku (práce na cca 10 minut), tak má u mě flašku. Výměna by měla být aspoň přes noc, aby se vyzkoušel ten ranní start. Ideálně ještě dokud je trochu zima, protože v létě to chytá na první dobrou.