Stránka 17 z 28

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 06.02.2013 20:25
od sitalik
ja kdyz tady ctu vsechny ty vase problemy s LPG, tak mam stale vetsi nutkani zalozit si zivnost a diagnostikovat a resit tento typ problemu. Myslim, ze bych se slusne uzivil :)
Prijde mi, ze vam montazni firma udela zakladni kalibraci systemu (nekdy opakovane) a mysli si, ze to musi byt ok. Pak zacnou menit svicky, civky, vstrikovace a buhvi co, misto aby to poradne naladili. Vzdyt s dnesnima LPG systemama ten motor ani nemuze poznat, ze jede na neco jinyho...
Zacnu zjistovat co by to obnaselo ;)

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 08.02.2013 12:11
od Maximus87
Ahoj, tak dnes jsme byl zase v lpg servisu aby mi zvedli teplotu přepnutí na plyn, protože ještě tak 1-2 minuty mě po přepnutí na plyn na studeným motoru zlobil volnoběh, když jsem vyřadil, lítaly otáčky a chcípalo to, tak večer až pojedu z práce uvidím zda to je ok, jinak to jezdí už lépe, neřekl bych výborně, ale už se s tím dá žít. Myslíte že bych měl změnit ještě ten odrth u těch svíček? z 0,7 na nevím kolik? jsou to tyto svíčky:
http://autodily.mjauto.cz/kod_NGK7569_y ... 405a6.html
Mírný trhání při prudší akceleraci pod 2000 otáček stále přetrvává, ale prý by to mohlli vyřešit ty originálí svíčky, už jsem byl v servisu asi 8x musím si chvilec vydechnout, nemám tolik nervů ani dovolené, abych mohl chodit do servisu každej den, takže zatím to nechám tak a ty svíčky po 20-30tis vyměním za originály a pak se uvidí, zda to bude pořád pocukávat.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 08.02.2013 13:42
od 321910336
Spíš by to chtělo poladit tlak než teplotu přepínání, pokud teda nebyla moc nízká, já mám tuším 35° a bez problému. taky mi to chcípalo, na prohlídce po 1k km seřízen tlak a všechno v pohodě. svíčky origo, odtrh neměnit. při akcelereci pod 2000 otáček je to cukání asi normální, ikdyž já mám 1.6 tak nevím jak je to u 2.0

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 08.02.2013 13:58
od MH30
Maximus: Podle toho tvého odkazu by to měly být ty správné svíčky NGK PTR6F-13, na které jsem už odkazoval.
http://www.ngk.de/nc/cz/vyhledavac-prod ... F-13/7715/
Číslo 7569 je objednací číslo NGK. Originální odtrh ale mají tyto svíčky 1,3 mm, takže ti to asi sklepávali, pokud tam máš 0,7. Nejjednodušší, co můžeš zkusit, vrátit to na 1,3 mm.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 08.02.2013 15:51
od jimm
Přesně tak ,aspoň to skus nic za to nedáš.Ngk jsou stejný jako motorcraft(orign.svíčky)vyrábí je stejná firma akorát je jiný název.Jestli máš měrky ta to sklepni aspoň na těch 1.1mm.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 10.02.2013 16:08
od Martin762@seznam.cz
Cukání při akceleraci na LPG kolem 2000 mi dělaly 2 věci a) špatně seřízené LPG b) a jednou vadné čidlo tlaku LPG. Jinak teplotu přepínání mám nastavenu na 20 °C a se špatným volnoběhem problém nemám, ovšem je nutné mít dobře nastavenou mapu v oblasti nízkého zatížení a otáček, jinak je volnoběh opravdu neklidný. Svíčky origo ford/NGK sťuknuté na 1,1 mm mám též a bez problému

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 14:56
od Maximus87
Tak pořád mě trápí to chcípání, i když zvedli teplotu na 45°C tak hned po přepnutí plynu cca 2-3 minuty to při vyřazení rychlosti za jízdy, při stání na volnoběh,i při couvání to chcípe a nedrží otáčky, lítá to nahoru dolů,po uplynutí 3 mintek je to už v pořádku a šlape jak hodiny, přišli zase s novým nápadem, že mám vyměnit termostat, nejspíš nakonec skončíme u toho, že bude potřeba u Forda koupit novej motor. Takže moje otázka zní? Můžet o být termostatem, i když před tou poslední kalibrací to sice cukalo podstatně víc, ale nechcípalo to? Nemůžu donekonečna měnit díly. Doporučíte mi nějakou firmu, která by to zpravila? Dnes jsem se s nimi domluvil, že to na jejich náklady dáme jiné firmě, tím jasně ukazují, že tomu moc nerozumí, co myslíte?

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 16:24
od Brehowicz
Jako že je normálni aby studený motor chcípal ??? :dih: teda to vyplývá z te jejich téze o výměně termostatu :irre: dej to jinam,tady u te firmy straciš čas a peníze.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 16:34
od ballu
Prosím vás, už tu někdo napište, že jezdím na LPQ bez štelování ,výměny dílů a bez poruch aspoň 2 roky. Jinak si budu myslet , že můj benzín bude mít levnější provoz i se spotřebou 10 L /100 km benzínu oproti plynu. :dih:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 17:06
od tym
No s tím kolísáním otáček, jsem na tom naprosto stejně a nemám sílu ani energii se s blbama bavit. Jediné co mi řekli--- to vám zvedneme teplotu přepnutí na plyn, nic víc s tím asi nenaděláme. :irre:
Takže jedu na studený motor, přepne se mi to na plyn po pár km a pokud jedu z kopce 80-90 a vyřadím, většinou mi to chcípne. Už aby bylo jaro a léto a nemusel jsem to řešit. Moje poslední zkušenost s LPG, v životě už ho nedám. :dih:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 19:43
od jimm
maximus.Teď mě tak napadlo nejde ti do motoru falešnej vzduch nějákou uvolněnou hadicí(nebo prasklou),pak ještě vyčistit vol.ventil,pak už mě fakt nic nenapadá,otáčky by ti lítat neměli a chcípat volnoběh už vůbec ne. :roll: Pokud ti to jezdilo dobře před montáží lpg tak za to můžou ty odborníci co ti dělali montáž. :nunu:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 21:33
od Mira
Maximus87: zkus Čadka v Brně http://www.autolpg.cz/kontakty-23.html já mám LPG od něj a rok a půl jsem jezdil bez jediného zásahu a to ani žádné štelování po 1500km nebylo :idea: Popiš jemu, nebo tomu technikovi své peripetie a uvidí se ...

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 22:23
od Maximus87
to Míra: když jsem se rozhodoval zda Čadka nebo tento servis, tak dle recenzí jsou na tom asi tak stejně, ted jsem naposled četl někde na Škoda forum, že Čadek cituji " na co mákne to zkazí" takže jsou to asi stejní odborníci :evil: :evil: Dnes jsem jim to tam nechal a zahájil oficiální reklamaci, vždy to bylo jen na hubu, je mi jasný, že jsem to měl již udělat dřív, ale vždy jsem tak doufal, že už se to konečně podaří, že to vyřeší, ted mám doklad, ale bohužel doba na reklamaci je 30 dnů, tak snad to vyřeší dřív. Jinak už nemám co k tomu dodat, jejich strategie je vyměnit asi všechno, protože jsem taky nepochopil jakou souvislost má topení s provozem na plyn, když mě dnes řekl technik, že mám zkusit vyměnit termostat, tak jsem to už nevydržel a vysvětlil jim, že tudy cesta nevede, že ze sebe nenechám dělat trotla a nebudu lítat po servisech a hledat problém za ně, když za to dostali peníze, že při 8mé návštěvě už mě to fakt nebaví, všichni byli červení jak papriky a jen přikyvovali. Napsal jsem taky sálodlouhej e-mail do autogascentra, jejichž partnerem je právě tento servis, tak uvidíme zda Ing. Pataky mi odepíše něco zajímavého. Vážně bych nikomu nepřál tuhle beznaděj, zaplatím odborníkům, kteří jen experimentují pak naférovku přiznají, že nemají tucha čím by to mohlo být a já mám hledat problém pudla. Dám pak vědět, jak dopadla reklamace, buď to zpraví, nebo si to můžou z auta zase vymontovat.

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 11.02.2013 23:24
od jimm
Tak to ti držím palce :palec_nahoru:

Re: 2.0 DURATEC HE - máte někdo předělaný na LPG?

Napsal: 12.02.2013 09:18
od MH30
ballu: Jezdím dva a půl roku na LPG, pouze revizky a seřízení bohatosti. Jinak funguje bez problémů. Tvůj benzín je dražší, ale za to hezky voní... :lol:

maximus: Je to k posrání. To chcípání je divný, to už samozřejmě se svíčkami nemá co dělat. Nemůžou to dělat membrány v reduktoru, než se to prohřeje? Čadek asi není bez chyby, to souhlasím, ale v tuhle chvíli pro tebe může být přínosem, že se na to podívá jiný technik, jinýma očima a s jinou zkušeností. Dej pak vědět, co ti odpověděl p.Pataky. Jestli jenom řeči, nebo se snažil skutečně s partnerem něco pořešit.