Stránka 17 z 70
Napsal: 17.10.2007 23:51
od vcedula
To Hugo72:
ked sa vies dostat k filtrom K&N, tak by si mohol zistit, ci K&N vyraba filtre na Focusy po aprili 2007. Pretoze uplne zmenili airbox z plocheho filtra na valcovy. No a K&N zatial na stranke neponuka valcovy filter na Focusa, iba plochy. A to uz sa Focus vyraba s takymto filtrom 6 mesiacov !!!
Ak by si vedel, aky filter tam ide, tak mas asi uz 2 zaujemcov, ja a asi aj zirafak.
Napsal: 18.10.2007 06:17
od zirafak
8000

Trosku malo.Skor tych 80 000,ci nie.Ja som ho dal vycistit po cca 40 000 km,ale v pohode tam este dalsich 40 mohol byt.
canndale....aj financna uspora/nemusis kazdy rok kupovat novy/ a v dnesnej dobe je aj dost aktualna enviromentalna zalezitost,takze tym vlastne neprodukujes zbytocny odpad.
vcedula....jasnacka,ze zirafak sa o tuto vecicku zaujima.
Napsal: 18.10.2007 06:30
od Boban
Ada píše:Kam Vás vede slepá vášeň o zvýšení výkonu motoru o kterých jsem tady četl-pouhým filtrem.Kdyby toto bylo možné,tak to mohou ladičské firmy zabalit.Když si vzpomenu,jakou nám dalo práci zvýšit rychlost náběhu motoru do otáček , a "nadupat" ho ...

Kdyby to šlo z polovičky filtrem,tak jsme byli vychechtaní

(nebyl to Ford)
nechci bejt nějak protivnej, ale já se tu o zvyšování nic nedočetl, čtu tady jen o tom, že motor de líp do otáček, že má zátah víc od spoda, ale otom, že by někdo přišel s tím, že má naráz 20hříbat to fakt né. Myslím, že filtr je takové amaterské vylepšení motoru, ale jinak i v motorsportu se používají,l samo s asi stovkou dalších úprav !! pro nás tady stačí vědět, že lepší spalování je když je víc vzduchu a proto tam máme sportovní filtry, né proto, že pak usínáme s myšlenkou jak sem za 1500,- probudil pod kapotou stádo hříbat

Napsal: 18.10.2007 06:32
od Boban
Zirafak, já mám napsáno na obalu čistit nejpozději po 15000km a to přípravky k tomu určenými.

Napsal: 18.10.2007 06:43
od stigi
Boban píše:Ada píše:Kam Vás vede slepá vášeň o zvýšení výkonu motoru o kterých jsem tady četl-pouhým filtrem.Kdyby toto bylo možné,tak to mohou ladičské firmy zabalit.Když si vzpomenu,jakou nám dalo práci zvýšit rychlost náběhu motoru do otáček , a "nadupat" ho ...

Kdyby to šlo z polovičky filtrem,tak jsme byli vychechtaní

(nebyl to Ford)
nechci bejt nějak protivnej, ale já se tu o zvyšování nic nedočetl, čtu tady jen o tom, že motor de líp do otáček, že má zátah víc od spoda, ale otom, že by někdo přišel s tím, že má naráz 20hříbat to fakt né. Myslím, že filtr je takové amaterské vylepšení motoru, ale jinak i v motorsportu se používají,l samo s asi stovkou dalších úprav !! pro nás tady stačí vědět, že lepší spalování je když je víc vzduchu a proto tam máme sportovní filtry, né proto, že pak usínáme s myšlenkou jak sem za 1500,- probudil pod kapotou stádo hříbat

Ani ja nechci rypat, ale vic vzduchu tam asi nebude.To, ze ten filtr ma vetsi propustnost jak papirak jeste neznamena, ze tam toho vzduchu pujde vic. Od toho je tam vaha vzduchu, ktera tam pusti to co ma.
Napsal: 18.10.2007 06:59
od Boban
jejej tady to nikdo nečte celý, když chceš aby tam šlo víc vzduchu, dělá se tam ještě jeden bastl, dával sem odkaz asi před dvěma stránkama, na horký drátek se dá odpor, jinak samo souhlas s tebou, pokud je jen takhle tak to množství vzduchu jen lehčeji proletí.
Tak sem to ještě vyhledal je to uplně dole kde už sem o tomhle psal,
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=120
Napsal: 18.10.2007 07:14
od stigi
abych pravdu rekl tak jsem to zpetne neprocital, protoze uz tak jsem se tady k tomu vyjadroval myslim dostatecne a je to tema omilane porad dokola. Kazdopadne at uz nekdo pocita s upravou MAFu nebo ne tak samotne mnozstvi vzdu je zavisle na vaze samotne a ne na filtru - filtr muze byt pruchozi jak chce, nemusis tam klidne dat zadny, ale ta vaha tam proste vic nepusti, ale v tom se myslim shodnem.
Napsal: 18.10.2007 07:42
od zirafak
Boban píše:Zirafak, já mám napsáno na obalu čistit nejpozději po 15000km a to přípravky k tomu určenými.

Mam K&N filter...15 000 km sa mi vsak zda hodne malo.To by potom stracalo ekonomicky vyznam,lebo tekutina na cistenie a inpregnaciu zrovna lacna nieje.Ak to je tak predpisane,preco mi to potom v servise u KOISA robili az po 40 000 km

Maju s tym dlhorocne skusenosti,tak snad vedie kedy,co...

Napsal: 18.10.2007 07:42
od Fuks
Orig K&N konus filtr má čištění po 60000Km a čistící a impregnační originál K&N přípravek ve sprai stojí do 500Kč

Už jsem to našel, tak 390Kč přípravky a 109Kč poštovný.
http://www.riegger.cz/zbozi_cisteni.php?menu=filtry
Napsal: 18.10.2007 07:53
od Boban
já vím prd kdo to tam nalepi, mám to kupovaný někde přes E schop.
Napsal: 18.10.2007 08:11
od Boban
Stigi schodnem

, já bych byl pro to zase nějak sjednotit vlákna diť už tady toho o filtrech bylo napsáno tolik, že už snad nikoho nemůže nic napadnout.

Napsal: 18.10.2007 08:31
od jamaka
stigi píše:nemusis tam klidne dat zadny, ale ta vaha tam proste vic nepusti,
skus vyhodit filter box a nechaj len gumenu hadicu, potom si kecneme.

Napsal: 18.10.2007 09:17
od stigi
jamaka píše:stigi píše:nemusis tam klidne dat zadny, ale ta vaha tam proste vic nepusti,
skus vyhodit filter box a nechaj len gumenu hadicu, potom si kecneme.

Klidne muzeme
Napsal: 18.10.2007 09:33
od Hugo72
skus vyhodit filter box a nechaj len gumenu hadicu, potom si kecneme.

[/quote]
Klidne muzeme[/quote]
To Stigi:
Bez filtra

Blázniš

Vidím. že si prišiel na zaručený spôsob ako odpísať čo najrýchlejšie motor. Gratulujem.

Napsal: 18.10.2007 09:42
od jamaka
Hugo72 píše:skus vyhodit filter box a nechaj len gumenu hadicu, potom si kecneme.

Klidne muzeme[/quote]
To Stigi:
Bez filtra

Blázniš

Vidím. že si prišiel na zaručený spôsob ako odpísať čo najrýchlejšie motor. Gratulujem.

[/quote]
Zas tak som to nemysle - nech si dam da nejaku silonku, aby mi neslo vela sajrajtu dnu. Mne slo o to ze nech to vyskusa a uvidi, ci tolky nahly privod vzduchu nebude robit autu problemy

Aj sisky do aut su robene podla vykonu, ak dam na 170konove auto sisku z 90PS tak asi mu buce chybat vzduchu a ak dam zasa nan sisku pre 220PS tak uz moze byt vela - ak sa mylim, prosim opravit.