Stránka 16 z 19
Napsal: 26.05.2017 08:41
od vita_k
1.6 eb jezdí k mé spokojenosti. Šel bych do něj znova. I když to není trhac asfaltu, tak s tou sestkou je to moc parádní ježdění.
6mt, jako sestirychlostni se dělá?
Re:
Napsal: 26.05.2017 09:31
od losky
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
6MT je manual transition jakože 6ti kvalt manuál.
Dělá se kromě 2.0 atmo snad už do všeho.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 26.05.2017 09:50
od Honz8
Nejsem moc fanoušek plynu. Co když bych koupil auto, které má origo plyn a nejezdil na něj? Měl bych nějaké starosti s tím, že se musí dělat na plyn revize nebo nevím co všechno? Našel jsem tenhle inzerát..... na nájezd 120tis mi teda příjde třeba dost vohmatanej volant a na fordzone mi to teda nenašlo nic podle VINka..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
O LPG jsem vzhledem ke krátkým trasám do práce/z práce ani nepřemýšlel, tak bych si nerad koupí auta s LPG dělal zbytečně nějaký trable... Když bych zkousl míň místa v kufru a zákaz parkování v podzemních, co by mě mohlo ještě potkat?
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 26.05.2017 15:55
od losky
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
Foceno snad mobilem a moc detailů tam není.
Celokůže sedačka poměrně dost vysezená. řidič asi nosil peněženku v zadní kapse a také boční vedení ošoupané.
Plyn jsem neměl ale slyšel jsem, že je sušší a pokud není ŘJ kvalitní, tak podpaluje ventily.
Kromě těch garáží a rezervy asi žádné zásadní omezení až na revize nádrže.
Rezervu dnes už spousta aut stejně nemá (ikdyž já bych ji chtěl).
výhoda je obrovský dojezd v kombinaci

Obecně bych se plynu nebál.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 26.05.2017 19:43
od solfan
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 26.05.2017 20:49
od Honz8
No stříbrný je hezčí, ale černý nemá plyn a vypadá zachovaleji

myslím, že bych měl navštívit obě

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 27.05.2017 01:13
od Michal77
Tak jsem nakonec koupil
http://autoin.cz/vuz/ford-mondeo-titani ... 63-k/4552/ za 210 .... má pár kosmetických vad, "bouchlej" práh za strany (bez poškození laku), ťuklé dveře po opravě ..... další zjistím časem. Dnes jsem ho dovezl dom, tak jsem zvědavej.
Ale z toho co jsem za poslední dva měsíce viděl s ůdajným nájezdem 140 - 160 000km je tohle voňavka

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 27.05.2017 15:47
od Honz8
Tak jsem se byl dneska podívat a líbí se mi. S plynem bych asi dokázal žít, nakonec bych za něj mohl být třeba ještě rád. Jinak ten černej v auto-re vypadá pěkně, ale ta černá oproti stříbrný je fakt lepič prachu...
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 27.05.2017 16:19
od enjoy
Hlavně v AutoRE to naleštili tak, že nenajdeš ani škrábaneček. Po pár umytích Ti zbydou jen oči pro pláč a nebudeš chápat, kdo Ti to kde odřel. Neodřel, jen vylézají zaleštěné šrámy. Já už bych si pro takhle naleštěnou voňavku nešel.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 27.05.2017 22:32
od Ma.rt
To je asi jejich bezna praxe... taky mi vylezly sramy u klik a malinko dulky po kroupach. Ale technicky auto bylo o.k. a za 8 let jsem do nej nacpal hodne malo. Druhe auto od nich byla vylozene vonavka, akorat v servisu zjistili meneny blatnik, ale opraveno to bylo dobre. Je asi potreba dat bacha, ale dobre auto se tam koupit da.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 17.07.2017 10:50
od ZaQik
Napsal: 17.07.2017 22:52
od vita_k
Hm, takové obecné plky. Nic co by si člověk měl zapamatovat.
Každopádně mk4 je hrozně fajn. Tichoucke i oproti jiným benzinum
TDCi 2.0 je prý taky hodně fajn
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 18.07.2017 10:45
od CHiP
http://www.autoweb.cz/ford-mondeo-vyroba-2007-2014/ píše:Proti naftové osmnáctistovce mají dvoulitry i agregáty 2.2 TDCi filtr pevných částic, což je pro řadu motoristů velký strašák.
Na druhou stranu ale nemají drahý a občas zlobivý EGR ventil jako 1.8 TDCi. Právě jeho přítomnost v osmnáctistovce veškerou výhodu absence filtru pevných částic zcela maže a právě z důvodu chybějícího částicového filtru zde je - jinak by vůz s naftovou osmnáctistovkou neplnil přísné emisní normy.
Jen se zeptám, je toto tvrzení o EGR ventilu v článku pravdivé?
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 18.07.2017 12:02
od solfan
pochopil som, ze je to myslene, ako dalsie kurvitko...sice nie dpf, ale egr...skratka jak skratka

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 18.07.2017 13:09
od Jemar
Takhle obecně bych to neřešil. Je to hodně o použití auta, o jízdním stylu a o kompromisech. Obecně je nafta vhodná na delší trasy. To se ví už dávno a motory a příslušenství je na to stavěné. Pokud budu řadit výš brzy, kvůli nízké spotřebě, bude se víc zanášet egr ventil. Rychlost zanášení bude úměrná rychlosti proudění spalin a jejich teplotě. Ten EGR ventil je úlitba ekobohům a jednoho krásného dne se zanese každý. Že by motor 1.8 TDCi na tom byl hůř než ty ostatní, nepředpokládám.
To samé, co plat í o EGRu, platí i o turbu. Systém naklápění lopatek je náchylný na poruchy díky nánosům sazí, které znemožňují jeho funkci. DPF má také svá specifika a neřekl bych, že se dá určit, co je víc náchylné na poruchy.
Nejdůležitější je správně vybrat druh pohonu svého příštího auta vzhledem k jeho využití. To je ta největší úspora.....
