Stránka 16 z 33
Napsal: 06.01.2008 12:00
od Ahmed
Nemas nahodou nezavisle topeni a nevis o tom?

Napsal: 06.01.2008 12:09
od TripleJay
Ja som 1x poctivo sledoval vyvoj teploty:
-5°, rucicka sa pohla po 5.4km v meste, do stvrt stupnice sa dostala po 10.3km pri max. 90km/h rychlosti, po 13.2km bol motor zahriaty, s tym ze predtym som isiel kratko 100km/h.
EDIT: Auto nie je garazovane
Napsal: 06.01.2008 12:44
od UcuLeLembo
Já si na topení nemůžu stežovat.Než dojedu do práce (cca 6km) tak je ručička v optimální poloze.Teplo začínám lehce cítit cca po 3km

Když jezdíme do hor tak musim řídit v tričku jinak bych se upekl

Napsal: 06.01.2008 14:09
od pelen
A ubrat topeni neumis?

Napsal: 06.01.2008 16:19
od UcuLeLembo
Napsal: 06.01.2008 17:17
od Kóťa
Tatik jak má být

Napsal: 13.01.2008 18:27
od doremi
Před FF jsem měl escorta a ten topil dobře, topení na 3/4 a větrák na jedničku a někdy jsem ho i vypínal. FF mám první zimu a topení pořád na maximum a větrák minimálně na dvojce a žádná sahara neni. Ze začátku jsem si myslel jestli nemám verzi pro severní Afriku.
Napsal: 13.01.2008 18:32
od pelen
Doremi, escort mel pylovy filtr?
Napsal: 13.01.2008 18:39
od doremi
Escort neměl klimu a netušim jestli měl pylovy filtr, ale řekl bych, že ne.
Napsal: 13.01.2008 18:42
od chmelko
drvivou vačšinou je to tak, že ak ma auto klimu, ma aj pylovy filter, alebo ak nema klimu a ma vnutorny okruh,..,,
¨doremi, a čo tak skontrolovat termost

Napsal: 13.01.2008 19:13
od doremi
Myslim, že takhle to topí asi všem jen mám asi rád větší teplo, protože jak jsem to tady pročítal tak my ručička ukazatele teploty ukazuje na půlku asi tak po ujetí 3 km což je asi podle zdejších příspěvků lepší průměr.
Napsal: 13.01.2008 19:18
od chmelko
tak to nechapem..pretože ja topenie na plne gule dlho nevydržím..
Napsal: 13.01.2008 19:30
od doremi
Záleží směr kudy to fouká, když to pustím na sebe tak se mi taky paří hlava. Většinou to mám, ale na sklo a na nohy. U escorta jsem ale tohle neřešil tam mi to foukalo jen na sklo a když jsem chtěl saharu tak jsem přidal na topení což u FF už nejde protože to mám na maximum tam akorát můžu přidat rychlost větráku a na trojku už to docela hučí. Dle mne moje FF topí hůř a pomaleji než můj bejvaly escort.
Napsal: 13.01.2008 19:44
od pelen
Vzduch pro topeni jde pres pylovy filtr. Pokud ho mas ucpany, tak mas male mnozstvi ohrateho vzduchu.
Napsal: 13.01.2008 19:44
od santyr
Já mám o tom stejný názor. Escort topil lépe, trošku rychleji se ohříval motor. Taky to byl diesel. Podle mně tam nebyl takový odpor pro nasávaný vzduch. Ale může to být tím, že tam jsem vytápěl menší prostor. Nebyl to combi. Tady ale mám automat klimu, tak když topím s vypnutou auto klimou, tak reguluji vlastně jen rychlostí ventilátoru. Naplno ventilátorem ale vůbec nejedu, tak mi to topení stačí. Pokud tedy nechci odmlžit okno. Na escu jsem měl ventilátor tak max na dvojku. Ale z devadesáti procent na jedničku.