Stránka 16 z 19

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 01.02.2009 18:45
od _djproces
martyG píše:beru žhaviče sú zabalené aj v originál krabičkách ford, tomu ver :wink: ...
Presne tak... Tieto som si objednal a boli zabalene v original krabickach ford a po otvoreni je na nich napisane BERU. Menil som ich pred 500km (asi 2 tyzdne dozadu). Auto startuje na vybornu... Ziaden problem... Predtym to bola des a hroza startovat a to bolo von -11. Sice to som mal vtedy auto este len mesiac 8) Ale menil som vsetko aj naftovy filter... Stalo sa ze auto po nastartovani zdochlo ako uvadzaju mnohi... Po vymene ako vravim. NO PROBLEM 8)

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 01.02.2009 19:19
od GROSSMIK
Ještě jedna věc která by mohla mít vliv na studené zimní starty:čidlo teploty jestliže nefunguje tak jak má tak si pc myslí že je motor teplí a dá ohodně néně nafty.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 04.02.2009 23:17
od kudlis
kudlis píše: ► fofo vyzvednu tak jak je, dám vědět, kolik mi ti "odborníci" naúčtujou za to "parkování".
Tak přátelé, fofo je doma, faktura hovoří:
- žhavička 3x po 498 Kč = 1494 Kč
- výměna svíček 448 Kč
- kontrola žh.svíček - proměření + proměření el.instalace 224 Kč
- kontrola kompresních tlaků - O.K. 348 Kč
- d+m vstřikovačů komplet 812 Kč
- test vstřikovačů Delphi AVM PC2 4x 528 Kč = 2112 Kč
plus DPH 1033 Kč_____________________________
Suma sumárum 6471 Kč

Jen nevím, jestli jsem se zalevno dozvěděl, že je to jako v pořádku
nebo zadraho dostal nenalezenou příčinu, proč to opravili jen napůl :cry:
GROSSMIK píše:Ještě jedna věc která by mohla mít vliv na studené zimní starty:čidlo teploty jestliže nefunguje tak jak má tak si pc myslí že je motor teplí a dá ohodně néně nafty.
dík za nápad, myslím že to stojí za pokus to zkontrolovat
a zítra hurá do Alp :mrgreen:

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 14.02.2009 18:45
od THornych
Ahoj, prosím, jak poznám, že žhavicí svíčka funguje (jak se to měří)??? Moc díky FF 1.8 TDCi, 2004, 76.000km

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 15.02.2009 12:10
od kurtak
Kazdopadne pro zmereni zhavicich svicek musis svicky od sebe rozpojit nesmeji byt propojene. Trosku pakarna, malo mista a maticky rady odpadavaji kdovi kam do utrob motoru - doporucuji proto pouzit nejaky magnet. Pak si vezmi zkousecku a jeden kontakt priloz na + pol na baterii a druhy na zh. svicku pokud je svicka v poradku zkousecka se musi zozsvitit!!! A takto zmer vsechny svicky jednu po druhe.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 15.02.2009 20:13
od Ahmed
Nejjednodušší je změřit odběr klešťovým ampérmetrem :mrgreen: Horší je ho sehnat, protože doma ho má málokdo :|

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 23.02.2009 13:01
od Ivo
nerad čtu ,tak to napišu takhle možna už jste nato kaply no . Hned když jsem koupil focuse mel asi 114tis km tak jsem jel na dovolenou na slovensko byla tam zima jak svina a fofikovi se nechtolo startovat bud točil a nic nebo chytl zaklepal se a zdechl , když asi po 5minutách chytl tak to čudilo uplne černe jsem se malem udusil . No když jsem se vratil z5 z dovolene dal jsem ho do servisu vyměnil žhaviče a je po problemu chyta na drc i v tepolotach pod nulou nekdy kdyz je tak -15°C tak musim dvakrat žhavit ,ale jinak bez problemu.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 21.03.2009 23:25
od Paolo
Někdo už to tady psal,taky jsem startoval jak traktor při -10 na 3krát a na jeden válec.Už jsem stoho byl na mrtvolku,svíčky OK.baterka OK.po zahřátí starty a jízda bez problémů.Tak jsem se rozhodl podívat se na starter,po rozdělání hrůza 8O ,zatuhlá vazelína,zaoxidovaný kontakty.Po vyčístění a namazání starty max. na 3tí otočení motoru :lol: :lol:( má najeto 160000km) tímto dík za radu která fakt moc pomohla :P teď 100% spokojenost.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 22.03.2009 01:01
od Vewehr
Zdar, mě to při -10 nečudí, ale startuje tak nějak divně (3 válce?). Stačí trocha plynu a srovná se to. Taky jsem myslel na startér. Jak jsi ho rozebral? Je to problém? Ten můj bude taky asi trochu "unavený".

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 22.03.2009 15:25
od HonzaV
Rozebrat jde dobře a jde i dobře složit, dělal jsem to v létě a po 5 letech provozu vypadal dost děsivě. Po vyčištění to chytalo mnohem lépe. Ale na starter tu je už vlákno.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 22.03.2009 22:13
od Paolo
Rozebrat starter není až takovej problém, akorát se musí opatrně aby nevypadaly ven ty kolečka. No a zezadu opatrně na uhlíky, při montáži zpět jsem nejdřív nasadil uhlíky na rotor a pak to zasunul do statoru (musíš pomalu protože to tam vtahuje síla magnetu). Myslím si že kdo je alespoň trchu zručnej, tak to v pohodě zvládne.

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 08.02.2010 20:43
od kudlis
Přátelé, po roce hlásím částečné vyřešení mého problému. Pokud jde teplota pod nulu, beru u Benziny Vervu Diesel, startování je o hodně lepší. Pokud jsem dřív točil startérem nadvakrát, teda 2x 10 vteřin, tak teď i v -10 stačí podržet startér max 3 vteřiny a naskočí. Takže asi tak...

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 08.02.2010 20:48
od tomason
Verva ruuuuleeez :lol: Ta nafta totiž dřív hoří, lépe startuje v mrazu není lepší nafta :wink:

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 08.02.2010 21:00
od kudlis
tomason píše:Verva ruuuuleeez :lol: Ta nafta totiž dřív hoří, lépe startuje v mrazu není lepší nafta :wink: Škoda Favorit LPG
říkáš Škoda Favorit LPG, jo? :lol: :lol: :lol: opravdu jsi mě rozesmál, díky :wink:

Re: zimní starty 1.8TDci

Napsal: 08.02.2010 21:11
od tomason
8) On mě nezná asi :lol: :lol: :lol: