Stránka 15 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.03.2009 19:40
od KERF
MK2: Taky mně zatím všichni zvuk chválili. Teď navíc po osazení vzduchovým filtrem K&N zvuk od 3000 trošku zhrubl. Zní to solidně a strašně mě to láká osolit. Mám najeto 37500km takže možná motor už zní jinak než nové nezajeté auto.

hikeen: že bych v roce 2010 vyměnil motor Ti-VCT za Ecoboost? 132kW by se mi líbílo... :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.03.2009 20:04
od MK2
Myslím, že i můj motůrek bude mít časem lepší zvuk. Já sem ho až tak moc neposlouchal, spíš sem si vychutnával Sony rádio resp. zvuk z reproduktorů 8)
Taky mě láká "osolit to" ale zatím nemůžu :roll: :roll: :roll:

Btw. Kolik kilometrů to mám ještě "šetřit" ? 1500 Km? 3000Km?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.03.2009 20:09
od killerhammer
nesetri vobec :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.03.2009 22:03
od Anndy
ja som prvych 1500 setril uplne a do 5 tis. som sa snazil casto menit rezimy. Odvtedy uz to neriesim. A v 7tis. som vymenil olej :) pre istotu.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.03.2009 22:00
od MK2
Stejně se nedokážu ovládnout :roll: :lol: Ale alespoň těch 1500 Km bych k němu mohl být trochu ohleduplný, ne? 8)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.03.2009 22:03
od chmelko
jazdi s ním normalne :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 21.03.2009 22:45
od canndale
staci ked ho nebudes tlacik do blizkosti obmedzovaca a malo by to byt v pohode

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 22.03.2009 09:53
od killerhammer
inac, sranda ked som kupoval novu 1.6-ku, v predajni mi povedali (aj v manuali je napisane) ako sa ma zabiehat do 1500 km casto striedat stupne (mesto, okresky) a nevytacat po obmedzovac, jazdit hlavne v strednych otackach :idea:
niektori ludia zabiehaju aj tak ze kazdy mesiac stupaju s otackami vyssie a vyssie :idea:

ked som kupoval 2.5T-cko tak v predajni mi povedali ze zabiehat netreba vobec (ani v manuali nie je nic o zabehu)
a pritom konstrukcia 2.5T je ovela zlozitejsia ako atmosferickej 1.6-ky :mrgreen:

osobne si teda myslim, ze tej 1.6ke mozes nakladat hned po kupe naplno pod kotol :twisted:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 22.03.2009 14:12
od Anndy
alebo inymi slovami, pokial ho vymenis po 120 tis. km tak to neries, nechaj to na buducom majitelovi :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 22.03.2009 17:26
od MK2
:lol: to jsou teda rady nad zlato :lol:
Radši už nebudem řešit ten záběh :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 22.03.2009 18:35
od mik100
hikeen píše:
mik100 píše:no vidis tak tento novy bude mat na brzde mozno aj 97kw :wink:
Myslíš Focus 2010-2011?
Ten by podle informací měl mít motory Ecoboost.
A 1,6 by měla umět 132kw.
hikeen píše:
ano myslim novy focus 2010/11 a cmax 2010/11,bude 1.6 tivct ako hladky benzin ako zakladna motorizacia a potom 1.6 ecoboost v dvoch variantach,

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.03.2009 10:29
od Anndy
Ja by som novy motor sertril. Aspon tych cca 1500-2000 km. T.j. nesiel by som moc nad 3-4 tis. otacok a ked, tak len na chvilu a casto by som striedal rezimy.
A potom by som sa chvilu vyvaroval napr. jazde 4 h. po dialnici jednym tempom, resp. napr. na 5-ke 130kmh pri 4tis. ot.

Osobne som este vymenil preventivne po cca 7 tis. km olej.

Nasiel som po nete a od vela ludi, vela nazorov ale v tomto sa plus minus vsetci zhodli (okrem toho oleja).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.03.2009 09:41
od Saip
Ahoj, take se rozmyslim nad nakupem meho prvniho FF2 a vaham nad motory.
Jezdim cca 100km tydne mesto, 200 o vikendu mimo mesto a jsem zvykly na Fabii 1 v kombiku motor 1.2 HTP 47kW. S prumernym nalozenim s ni nemam problem jet na dalnici stale tech 140-150, kopce vydre s plynem na podlaze kolem tech 120-125(130)km/h. Spotreba kolem 8.5 pri tomto stylu na dalnici. Dynamika z meho hlediska (tedy bez zkusenosti :) prumerna, predjet na okresce se s tim da, ale pak na dvojku jezdim skoro 80 nebo na trojku 130...
Tachometrovou maximalku mam na rovince cca 187, pak me stopnul omezovac ;)
Pri lehke noze v kombinovanem provozu se da jezdit za nejakych 6.3-6.5

1) muzu lepsi dynamiku s prumernym nalozenim ocekavat od FF2 74kW hatchback s cca stejnou spotrebou ?

2) muzu si vybrat z motoru a cen nize, co pro moje jezdeni vyse (mesto/mimo) a ocekavanou dynamiku me uspokoji vice ?:
a) Ford Focus 1.8 TDCi - GHIA 239 900,- Kč
Rok výroby 2006 Objem (ccm) 1753
Palivo Diesel Výkon (kW) 85 kW
Karoserie Kombi (to by zase tak nevadilo) Najeto 68 300 km
b)
1.6 74kW 19000km take skoro Ghia vybava za 225 000,-Kc
Karoserie: Hatchback
Palivo: benzín
Najeto: 19 600 km
Vyrobeno: 2006

3)omlouvam se, nepatri to sem, ale opravdu dieselu vyse uvedenemu bude tak moc vadit popojizdeni ve meste (kolem 12km jedna jizda)...vice se nici motor nebo se jen neohreje a ma vyssi spotrebu, jinak mu to nevadi... ?
Diky moc vsem :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.03.2009 10:05
od mehturt
nenapisal si napr. kolko najazdis do roka km, ci sa ti ten diesel oplati financne..
1) spotrebu by som ocakaval trocha vyssiu, nad 7, ale to je vysoko individualne. dynamika bude samozrejme lepsia ako si mal pri 1.2 HTP
2) pocitovo bude pre teba myslim 1.8 TDCi raketa.. aspon pre mna bola ked som sa s tym prvy krat viezol :mrgreen: (predtym som mal auto s 1.3 60kW).. ale ak si zvyknuty tocit do vyssich otacok a nevadi ti to, bude aj ta 1.6 ok
3) myslim ze velmi zalezi ako s tym dieselom budes jazdit, budes musiet jazdit v nizsich otackach a plynule kym sa motor nezohreje.. to je cele

samozrejme siel by som sa v obocoh ponukanych autach najprv odviezt a rozhodol by som sa podla seba :D tak stastny vyber :!:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.03.2009 10:13
od canndale
treba sa odviezt, pocul som nazory ze 1.6tka je pre FFII trosku slabsia ale myslim ze ked presadnes s fabie HTP, tak to bude zasadny rozdiel k lepsiemu :) .. idealne by bolo naozaj sa na nej previest, pretoze dojem z dynamiky jazdy je vzdy subjektivny 8)