hikeen: že bych v roce 2010 vyměnil motor Ti-VCT za Ecoboost? 132kW by se mi líbílo...
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- KERF
- Junior

- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
MK2: Taky mně zatím všichni zvuk chválili. Teď navíc po osazení vzduchovým filtrem K&N zvuk od 3000 trošku zhrubl. Zní to solidně a strašně mě to láká osolit. Mám najeto 37500km takže možná motor už zní jinak než nové nezajeté auto.
hikeen: že bych v roce 2010 vyměnil motor Ti-VCT za Ecoboost? 132kW by se mi líbílo...
hikeen: že bych v roce 2010 vyměnil motor Ti-VCT za Ecoboost? 132kW by se mi líbílo...
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Myslím, že i můj motůrek bude mít časem lepší zvuk. Já sem ho až tak moc neposlouchal, spíš sem si vychutnával Sony rádio resp. zvuk z reproduktorů
Taky mě láká "osolit to" ale zatím nemůžu
Btw. Kolik kilometrů to mám ještě "šetřit" ? 1500 Km? 3000Km?
Taky mě láká "osolit to" ale zatím nemůžu
Btw. Kolik kilometrů to mám ještě "šetřit" ? 1500 Km? 3000Km?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
nesetri vobec 
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som prvych 1500 setril uplne a do 5 tis. som sa snazil casto menit rezimy. Odvtedy uz to neriesim. A v 7tis. som vymenil olej
pre istotu.
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Stejně se nedokážu ovládnout
Ale alespoň těch 1500 Km bych k němu mohl být trochu ohleduplný, ne? 
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jazdi s ním normalne 
- canndale
- Zkušený

- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
staci ked ho nebudes tlacik do blizkosti obmedzovaca a malo by to byt v pohode
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
inac, sranda ked som kupoval novu 1.6-ku, v predajni mi povedali (aj v manuali je napisane) ako sa ma zabiehat do 1500 km casto striedat stupne (mesto, okresky) a nevytacat po obmedzovac, jazdit hlavne v strednych otackach
niektori ludia zabiehaju aj tak ze kazdy mesiac stupaju s otackami vyssie a vyssie
ked som kupoval 2.5T-cko tak v predajni mi povedali ze zabiehat netreba vobec (ani v manuali nie je nic o zabehu)
a pritom konstrukcia 2.5T je ovela zlozitejsia ako atmosferickej 1.6-ky
osobne si teda myslim, ze tej 1.6ke mozes nakladat hned po kupe naplno pod kotol
niektori ludia zabiehaju aj tak ze kazdy mesiac stupaju s otackami vyssie a vyssie
ked som kupoval 2.5T-cko tak v predajni mi povedali ze zabiehat netreba vobec (ani v manuali nie je nic o zabehu)
a pritom konstrukcia 2.5T je ovela zlozitejsia ako atmosferickej 1.6-ky
osobne si teda myslim, ze tej 1.6ke mozes nakladat hned po kupe naplno pod kotol
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
alebo inymi slovami, pokial ho vymenis po 120 tis. km tak to neries, nechaj to na buducom majitelovi 
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Radši už nebudem řešit ten záběh
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- mik100
- Nováček

- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
hikeen píše:Myslíš Focus 2010-2011?mik100 píše:no vidis tak tento novy bude mat na brzde mozno aj 97kw
Ten by podle informací měl mít motory Ecoboost.
A 1,6 by měla umět 132kw.
hikeen píše:
ano myslim novy focus 2010/11 a cmax 2010/11,bude 1.6 tivct ako hladky benzin ako zakladna motorizacia a potom 1.6 ecoboost v dvoch variantach,
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja by som novy motor sertril. Aspon tych cca 1500-2000 km. T.j. nesiel by som moc nad 3-4 tis. otacok a ked, tak len na chvilu a casto by som striedal rezimy.
A potom by som sa chvilu vyvaroval napr. jazde 4 h. po dialnici jednym tempom, resp. napr. na 5-ke 130kmh pri 4tis. ot.
Osobne som este vymenil preventivne po cca 7 tis. km olej.
Nasiel som po nete a od vela ludi, vela nazorov ale v tomto sa plus minus vsetci zhodli (okrem toho oleja).
A potom by som sa chvilu vyvaroval napr. jazde 4 h. po dialnici jednym tempom, resp. napr. na 5-ke 130kmh pri 4tis. ot.
Osobne som este vymenil preventivne po cca 7 tis. km olej.
Nasiel som po nete a od vela ludi, vela nazorov ale v tomto sa plus minus vsetci zhodli (okrem toho oleja).
-
Saip
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.03.2009 00:03
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahoj, take se rozmyslim nad nakupem meho prvniho FF2 a vaham nad motory.
Jezdim cca 100km tydne mesto, 200 o vikendu mimo mesto a jsem zvykly na Fabii 1 v kombiku motor 1.2 HTP 47kW. S prumernym nalozenim s ni nemam problem jet na dalnici stale tech 140-150, kopce vydre s plynem na podlaze kolem tech 120-125(130)km/h. Spotreba kolem 8.5 pri tomto stylu na dalnici. Dynamika z meho hlediska (tedy bez zkusenosti
prumerna, predjet na okresce se s tim da, ale pak na dvojku jezdim skoro 80 nebo na trojku 130...
Tachometrovou maximalku mam na rovince cca 187, pak me stopnul omezovac
Pri lehke noze v kombinovanem provozu se da jezdit za nejakych 6.3-6.5
1) muzu lepsi dynamiku s prumernym nalozenim ocekavat od FF2 74kW hatchback s cca stejnou spotrebou ?
2) muzu si vybrat z motoru a cen nize, co pro moje jezdeni vyse (mesto/mimo) a ocekavanou dynamiku me uspokoji vice ?:
a) Ford Focus 1.8 TDCi - GHIA 239 900,- Kč
Rok výroby 2006 Objem (ccm) 1753
Palivo Diesel Výkon (kW) 85 kW
Karoserie Kombi (to by zase tak nevadilo) Najeto 68 300 km
b)
1.6 74kW 19000km take skoro Ghia vybava za 225 000,-Kc
Karoserie: Hatchback
Palivo: benzín
Najeto: 19 600 km
Vyrobeno: 2006
3)omlouvam se, nepatri to sem, ale opravdu dieselu vyse uvedenemu bude tak moc vadit popojizdeni ve meste (kolem 12km jedna jizda)...vice se nici motor nebo se jen neohreje a ma vyssi spotrebu, jinak mu to nevadi... ?
Diky moc vsem
Jezdim cca 100km tydne mesto, 200 o vikendu mimo mesto a jsem zvykly na Fabii 1 v kombiku motor 1.2 HTP 47kW. S prumernym nalozenim s ni nemam problem jet na dalnici stale tech 140-150, kopce vydre s plynem na podlaze kolem tech 120-125(130)km/h. Spotreba kolem 8.5 pri tomto stylu na dalnici. Dynamika z meho hlediska (tedy bez zkusenosti
Tachometrovou maximalku mam na rovince cca 187, pak me stopnul omezovac
Pri lehke noze v kombinovanem provozu se da jezdit za nejakych 6.3-6.5
1) muzu lepsi dynamiku s prumernym nalozenim ocekavat od FF2 74kW hatchback s cca stejnou spotrebou ?
2) muzu si vybrat z motoru a cen nize, co pro moje jezdeni vyse (mesto/mimo) a ocekavanou dynamiku me uspokoji vice ?:
a) Ford Focus 1.8 TDCi - GHIA 239 900,- Kč
Rok výroby 2006 Objem (ccm) 1753
Palivo Diesel Výkon (kW) 85 kW
Karoserie Kombi (to by zase tak nevadilo) Najeto 68 300 km
b)
1.6 74kW 19000km take skoro Ghia vybava za 225 000,-Kc
Karoserie: Hatchback
Palivo: benzín
Najeto: 19 600 km
Vyrobeno: 2006
3)omlouvam se, nepatri to sem, ale opravdu dieselu vyse uvedenemu bude tak moc vadit popojizdeni ve meste (kolem 12km jedna jizda)...vice se nici motor nebo se jen neohreje a ma vyssi spotrebu, jinak mu to nevadi... ?
Diky moc vsem
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
nenapisal si napr. kolko najazdis do roka km, ci sa ti ten diesel oplati financne..
1) spotrebu by som ocakaval trocha vyssiu, nad 7, ale to je vysoko individualne. dynamika bude samozrejme lepsia ako si mal pri 1.2 HTP
2) pocitovo bude pre teba myslim 1.8 TDCi raketa.. aspon pre mna bola ked som sa s tym prvy krat viezol
(predtym som mal auto s 1.3 60kW).. ale ak si zvyknuty tocit do vyssich otacok a nevadi ti to, bude aj ta 1.6 ok
3) myslim ze velmi zalezi ako s tym dieselom budes jazdit, budes musiet jazdit v nizsich otackach a plynule kym sa motor nezohreje.. to je cele
samozrejme siel by som sa v obocoh ponukanych autach najprv odviezt a rozhodol by som sa podla seba
tak stastny vyber 
1) spotrebu by som ocakaval trocha vyssiu, nad 7, ale to je vysoko individualne. dynamika bude samozrejme lepsia ako si mal pri 1.2 HTP
2) pocitovo bude pre teba myslim 1.8 TDCi raketa.. aspon pre mna bola ked som sa s tym prvy krat viezol
3) myslim ze velmi zalezi ako s tym dieselom budes jazdit, budes musiet jazdit v nizsich otackach a plynule kym sa motor nezohreje.. to je cele
samozrejme siel by som sa v obocoh ponukanych autach najprv odviezt a rozhodol by som sa podla seba
- canndale
- Zkušený

- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
treba sa odviezt, pocul som nazory ze 1.6tka je pre FFII trosku slabsia ale myslim ze ked presadnes s fabie HTP, tak to bude zasadny rozdiel k lepsiemu
.. idealne by bolo naozaj sa na nej previest, pretoze dojem z dynamiky jazdy je vzdy subjektivny 
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Tomáš Kubec a 3 hosti




