 
 @ballu: Muzu potvrdit ze 2,5L je krasnej motor, ale slabej. Po pul roce jezdeni vykon omrzi, kdejaka naftova pixla je pruznejsi a abych kvuli nim podrazoval a zavodil, to me ani nenapadne
 Co ale neomrzi je tech 6 hrnecku, to je nejvetsi benefit motoru. Sice to ma 6 rychlosti, ale jeste se mi snad nestalo, abych nejakej kvalt nepreskocil, bezne radim lichy nebo sudy. Da se s tim jezdit skoro jako s automatem, pobere to opravdu hodne, oprotu 4I markantni rozdil, kterej se neomrzi a z auta to dela o tridu vyssi limuzinu.
  Co ale neomrzi je tech 6 hrnecku, to je nejvetsi benefit motoru. Sice to ma 6 rychlosti, ale jeste se mi snad nestalo, abych nejakej kvalt nepreskocil, bezne radim lichy nebo sudy. Da se s tim jezdit skoro jako s automatem, pobere to opravdu hodne, oprotu 4I markantni rozdil, kterej se neomrzi a z auta to dela o tridu vyssi limuzinu.Sakra, zase offtopic
 a jeste ve focus sekci
 a jeste ve focus sekci  
 2.0 je na focus nadprumernej motor a nebal bych se ho, spotreba vsech fordich I4 je prakticky stejna. Kdo ma prumer vic nez 10, tak ma neco spatne anebo jezdi jen mesto a neboji se toho





 , tak je to pro mě požitek a může mi být nějaká spotřeba ukradená a samozřejmě se vyšplhá někam k 13-ti L.
 , tak je to pro mě požitek a může mi být nějaká spotřeba ukradená a samozřejmě se vyšplhá někam k 13-ti L.  , To je prostě daň za vyšší obsah atmosferického benzínu, ale žijem jen jednou, tak si to tady sakra na tý rodný hroudě užijme a netrapme se projetým litrem navíc.
 , To je prostě daň za vyšší obsah atmosferického benzínu, ale žijem jen jednou, tak si to tady sakra na tý rodný hroudě užijme a netrapme se projetým litrem navíc.

 
   
 


 Za mě spokojenost... A ten pocit, když tam člověk v 80ti dá trojku, plnej a rázem předjede s grácií celou kolonu, je k nezaplacení
 Za mě spokojenost... A ten pocit, když tam člověk v 80ti dá trojku, plnej a rázem předjede s grácií celou kolonu, je k nezaplacení  
 
 / v Řecku oprava na naše 1800 kč/
 / v Řecku oprava na naše 1800 kč/


