Souhlas, problematika minimalni spotreby je tak rozsahla, ze se podle vsech tech poucek proste neda jezdit a ta prima umera co jsem psal plati jen nekde, nekdy a za urcitych podminek. Vlastne mame vsichni pravdu. Cena benzinu nas bohuzel nuti do techto az absurdnich debat, vyrobce nuti ke konstruovani nesmyslu a ve vysledku to ekologii ani ekonomii vubec nepomuze. Jediny cemu to pomuze je statni kasa
@ballu: Muzu potvrdit ze 2,5L je krasnej motor, ale slabej. Po pul roce jezdeni vykon omrzi, kdejaka naftova pixla je pruznejsi a abych kvuli nim podrazoval a zavodil, to me ani nenapadne

Co ale neomrzi je tech 6 hrnecku, to je nejvetsi benefit motoru. Sice to ma 6 rychlosti, ale jeste se mi snad nestalo, abych nejakej kvalt nepreskocil, bezne radim lichy nebo sudy. Da se s tim jezdit skoro jako s automatem, pobere to opravdu hodne, oprotu 4I markantni rozdil, kterej se neomrzi a z auta to dela o tridu vyssi limuzinu.
Sakra, zase offtopic

a jeste ve focus sekci
2.0 je na focus nadprumernej motor a nebal bych se ho, spotreba vsech fordich I4 je prakticky stejna. Kdo ma prumer vic nez 10, tak ma neco spatne anebo jezdi jen mesto a neboji se toho
