Stránka 15 z 265
Napsal: 19.10.2007 21:06
od chmelko
100% suhlas...
aj ked ja najazdim viac ako tých 30tis (cca.50tis) tak si tam nechavam liat origo formulu E aj 2krat ročne, aspon mam vzdy preplachnuty motor a nový filter...
longlife svokrovi zničil vačku, pretože ju zbrusil bordel...fakt to nema zmyslel..
Napsal: 19.10.2007 21:07
od lubomir5
jazdím dosť 30000 do roka niekedy aj viac a mením to po 15000 km tiež nechcem ten bordel mať v motore

Napsal: 19.10.2007 21:45
od Jiri02
Osobne se domnivam, ze longlife olej je spise marketingovy tah. Jeden opravdovy odbornik na oleje ("konstukter" oleju) nas ucil, ze cim je olej (monograde) starsi (dele v provozu), tim lepe maze, ale musi se menit, protoze obsahuje hromadici se necistoty. Nebyt znecisteni, nebyl by duvod menit.
U multigrade oleju je situace slozitejsi, tam jde mimo to i o degradaci modifikatoru viskozity.
Napsal: 27.10.2007 08:06
od polkiboj
Chlapi nasiel som super vec.
http://www.shell.com/home/page/sk/shell ... 82007.html Vyber si tam ake auto, Znacka, Motor a ono ti vybere vsedky oleje ktore sa pouzivaju pre to dane auto
Napsal: 27.10.2007 10:06
od Partizan
Ovšem jen Shell

Napsal: 29.10.2007 15:35
od horvatm
mala otazka, treba menit tesnenie pod zatkou pri vymene oleja, uz 2x som bol Ford zlate piesky a nic som nekupil lebo sobota nepredavaju a cez tyzden som sa nevdel dockat predajcu, hrozne....
Napsal: 29.10.2007 15:40
od chmelko
osobne som ho ešte na fofo nemenil..ale ak ti už presakuje tak ano..
Napsal: 29.10.2007 16:58
od Jiri02
horvatm píše:... uz 2x som bol Ford zlate piesky a nic som nekupil lebo sobota nepredavaju a cez tyzden som sa nevdel dockat predajcu, hrozne....
A nedalo by se to tesneni nahradit nejakym neorigo? Hadam, ze pro Forda to bude problem opatrit, a kdyz tak asi lacine nebude. Asi to nebude frkventovany nahradni dil.
Napsal: 29.10.2007 20:22
od jamaka
horvatm - myslis dole na srobe, alebo hore na dolievani? Ak srob, tak ten vo forde tusim vzdy menia pri serviske, ak hore, tak tam som este nikdy problem nevidel.
Napsal: 02.11.2007 12:42
od horvatm
tak to tesnenie som nemenil, lebo co som kupil bolo take mosadzno gumove a povodne bolo gumove a ta guma bola neposkodena tak nabuduce:)
Napsal: 09.11.2007 21:46
od laser
Dnes jsem kupoval ve Fod Carent olej 5l 5W-30 Formula 880,- kč, filtr olejový 210,- kč a ptal jsem se na vypouštěcí šroub a ten stojí 195,-kč, i litrové balení oleje kolem 190,- kč.
Napsal: 03.01.2008 13:51
od zewl
ve Fofo TDDi mam Texaco Havoline energy 5W30, najetych na nem cca. 15.000 km, ceka me ted vymena za nejakou tu tisicovku km (co jsem cetl, tak interval je 20.000 km).
Daj se michat oleje? Mam jeste pul litra oleje ve flasce a mozna bych koupil jiny olej a smichal to. Ale jenom mozna, jeste nevim, pockam na reakce, spis se jenom ptam. Mam na mysli michat stejnou viskozitu (5W30) s ruznymi znackami, mozna totiz bych sel do Ford Formula 5W30, kdyz je to primo od vyrobce. A tim "michat" myslim smichat cca. 0.5 litru s Formulou 5 litru, takze pomer by nebyl pul na pul.
Napsal: 03.01.2008 15:01
od zirafak
Ziadny problem oleje s rovnakou viskozitou a parametrami
Napsal: 03.01.2008 15:05
od zewl
dobra zprava pro me, diky

Napsal: 05.01.2008 10:13
od jockey
Treba len objendat na
http://olejposta.sk
napr. Ford Formula E 5W-30 1L 280.- Sk, 5L 1280.- Sk
krajky píše:Dnes som akurát riešil nákup nopvého oleja a 5W30 Diesel som pod 500,- korún mza liter nenašiel. Na Slovensku sa olej robí asi z pitnej vody a preto je taký drahý!