Stránka 15 z 70

Napsal: 16.10.2007 09:47
od Hugo72
To : Neodees, Omik a ostatní....
nepreháňajte to až tak s tou teóriou horenia, spaľovania a pod. :wink: mne stačí k presvedčeniu či sportový filter áno/nie referencia z praxe a skúseností tých, ktorí to majú vyskúšané /bez rozoberania akej koľvek teórie/ v reále. A už som čítal viac príspevkov, že preukázateľne auto lepšie ťahá. Zmenu je badať nie pri založení K&N, Green, JR...... filtra, ale pri opätovnom prechode na papierák a vtedy to poznáš najlepšie a okamžite, že to nie je to pravé orechové. A ďalší fakt /a to si neviem vysvetliť pri čítaní Vašich príspevkov plných teórie :? / znížila sa spotreba. :) :) :) O akustickom prejave motora so športovým filtrom nepíšem. Každému sa nepáči keď zvuk motora príjemne pritvrdí ....veď prečo sa tie filtre vlastne volajú športové???
Všetko je to, ale o osobnom presvedčení /do chvíle kým to každý sám nevyskúša osobne/ a preto som dnes jeden K&N filter pre svojho Miláška objednal.
Dám Vám určite vedieť aké zmeny som pocítil ja osobne.
A k cene jeden dodatok. Ja som zohnal filter K&N za 1200,- Sk, keď k tomu pripočítam čistiacu sadu tak sa to určite oplatí, ako keď každý rok vymeníš papierák, pretože čistiaca sada nie je na jedno použitie.
Tak to je zatiaľ všetko.[/b]

Napsal: 16.10.2007 10:22
od Fuks
UcuLeLembo píše:Zima se blíží a proto bych se chtěl zeptat jestli sundaváte kit na zimu :?: a nebo ne :?: Jestli ano tak jakej to má vliv na spotřebu a jestli to motoru třeba neublíží když nasává ledovej vzduch.Výměna je otázka pouze na pár minutek,ale rád si poslechnu vaše názory.Díkes :wink:
Jak píše KUTAC, taky ho nechávám na obou autech přes zimu :wink:

Napsal: 16.10.2007 20:54
od neodees
Pro technika Omika:

Nejsem nijak nadaný v oboru fyzika a chemie, tímto pádem se s tebou nechci hádat jak se šíří kde v jakým prostoru ohen, ale můj názor je ten že sportovní filtr nepřidá na výkonu celkovém. Možná 2, 3 koně ale víc ne. Ono jak jsi psal, sportovní filtr dává motoru více vzduchu, to je pravda, ale řídící jednotka je přece naprogramovaná tak aby dávala určité množství paliva. Ke zvýšení výkonu o 14 koní, (nabízí to například firma Bitpower z Vrbna pod Pradědem) by se musela přeprogramovat řídící jednotka. Potom by se mluvilo o zvýšení výkonu jako takovém. Tímto končím s debatou o sportovních filtrech, uf.
A pro Huga72- mám vzadu zadní tlumič s koncovkou od Wolfa, a je to s tím Greenem pěkně slyšet. Myslím že se sériovým výfukem by to mělo být v pohodě. Neboj se toho, nic tím nezkazíš :wink:

Napsal: 16.10.2007 21:07
od Boban
Taky trochu přidám k filtru, mám sportovní filtr+seriový výfuk a randálu to nadělá až až, jinak se dává k horkému drátku odpor právě aby dával víc vzduchu. :idea: http://www.focusklubpolska.com/index.ph ... &Itemid=53 věř mi poznáš to dost třeba když potáhneš káru, motor tahne malinko víc od spoda a potom to poznáš až ti bude partnerka nadávat jak ti to řve :wink: :wink: vlastní zkušenost. 8) :wink:

Napsal: 16.10.2007 21:10
od Wolf2
mám v autě kónusovej bavlněnej filtr a jakej mám postřeh já s použitím v autě. min. týden jsem vymontoval ven bavlněnej filtr (potřeboval jsem ho vyčistit) a vrátil zpět ten origo a ... . Najednou auto netáhne ,musí se pořád vytáčet a td. Kde mi stačilo při akceleraci motor vytočit při použití bav. filtru na cca 4000ot .nyní musím při použití origo filtru točit cca 5000ot. aby to táhlo stejně jako s bav.filtrem . Změna je moc znát.Osobně doporučuji tuhle "přestavbu" z origo filtru na bavlněnej ,je to opravdu znát :wink: Jinak určitě nevracet na zimu origo filtr je to zbytečné. Studenej vzduch je lepší pro spalovaní ,než teplej . :wink: Proto ,když se namontuje bavlněnej kónusovej filtr ,je potřeba odstínit filtr od motoru ,aby nenasával teplej vzduch . :wink:

Napsal: 16.10.2007 21:19
od UcuLeLembo
A nemám aspoň odpojit to sání aby tam nešel tak studenej :?: A co spotřeba,nezvedne se :?:Já si pořád myslim když to bude nasávat ledovej vzduch tak aby to nejelo třeba víc na sitič :?

Napsal: 16.10.2007 21:23
od Wolf2
UcuLeLembo píše:A nemám aspoň odpojit to sání aby tam nešel tak studenej :?: A co spotřeba,nezvedne se :?:
Nic neodpojovat !!!! Motor pro kvalitní spalování potřebuje studenej vzduch. :wink: :wink:

Napsal: 16.10.2007 21:30
od Hugo72
Zdravím.
To Neodees : som rozhodnutý na 130% a aj filter som už objednal tak nie je čo riešiť.
Tak a Wolf je ďalší z radu tých ktorí to majú odskúšané na vlastnej koži a potvrdzuje to čo som tu už niekoľko krát čítal. Neviem sa dočkať kedy príde. A ten rev..... :lol: to som teraz myslel na moju polovičku keď to príde dobierkou a uvidí cenu :? :? :? to keby bol tak nejaký zaručene dobrý krém ktorý ja neviem čo....to by bolo v pohode, ale na auto a také drahé..... :D
Tak a ja idem skontrolovať či mi prišla pošta s potvrdením objednávky. :wink:
To Wolf : A čo hovorí na filter spotreba? O tom si nepísal.

Napsal: 16.10.2007 21:36
od Wolf2
Spotřeba se nezměnila při montáži z origo na bavlněnej :wink: ale změna nastala při výměně z bavlněného na origo ,aby to jelo jako s bavlněným,tak se motor musí více točit a tím vzrůstá i spotřeba ,mě to dělá cca 0,3l LPG/100km . (veškerá moje moudra mám z vlastní zkušenosti ) :wink:

Napsal: 16.10.2007 21:43
od Boban
mám taky osobní zkušenost a doporučuju :wink: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 16.10.2007 21:49
od Hugo72
Boban, Wolf2
ĎAKUJEM. Toto mi úplne stačí a verím, že aj ostatným. 8)

Napsal: 16.10.2007 21:53
od martyG
to hugo72: aj mne to stačí, už som začínal mať výčitky svedomia.... :lol:
P.S. inak som martyG a nie maryg, či ako si to tam spotvoril :lol: :lol: :lol:

Napsal: 16.10.2007 23:39
od Fokal
Možná tady už tenhle dotaz padnul, ale bude mít teda jenom bavlněná vložka do origo airboxu stejný efekt jako kónus nebo ne? Logicky mi vyplívá, že bude, ale něco mi řiká, že ne :lol: Rád bych šel jenom do tý vložky...

Napsal: 16.10.2007 23:52
od canndale
vykonovo by to malo byt rovnake..
mno do origo arboxu ma niekolko vyhod, napriklad to ze to netreba prerabat :idea: :lol: , to ze na zimu to netreba menit za uzvrety (udajne by sa otvorene filtre mali na zimu skladat, ale netusim preco :) ). Filter do povodneho sania ze vraj nieje az taka zmena zvuku ako konus.
to bol nazor laika, ktory prechrustal par vlakien koli filtru, tiez ma vsak zaujma aky je medzitym rozdiel
Ja som rozhodnuty pre filter priamo na povodne sanie, nechce sa mi prerabat polku motora :?

Napsal: 17.10.2007 00:21
od Partizan
no taky jste mě pěkně nahlodali,jen jestli to s tím dieselem nebude jiné.Máte to někdo na dieselu?