Stránka 14 z 23
Re: 1,8 92kw
Napsal: 20.02.2013 12:43
od foki
flex ma jen jinou hlavu jinak klasicka 1,8 vcetne retezu
Re: 1,8 92kw
Napsal: 20.02.2013 21:45
od vykys
...takze dobre zpravy

dik
Re: 1,8 92kw
Napsal: 24.02.2013 22:40
od petlin
Mám voz s týmto motorom 5 rokov,najazdených 75000 km,z toho 55000 na LPG.Jedná sa o motor QQDB,a model po facelifte.Doterajšie poruchy:po 40000 vyčistená škrtiaca klapka pre problémy s volnobehom-porucha odstránená.Nahratie nového SW nepomohlo.Po 75000 išiel zrazu motor na 3 válce,ale len na benzin.Odišiel vstrek na 3.válci.Nový stojí 110 eur.Pri tej príležitosti som dal vymeniť aj sviečky a oba klin.remene lebo pískali za studena.Iné poruchy som s vozom nemal,ak nepočítam výmenu žiaroviek H7.Olej nedolievam od výmeny po výmenu /20000 km/.O spotrebe sa zmieňujem na inom mieste,je o liter vyššia ako na opli astra s takým istým motorom.Max.rýchlosť je 200 km podla tachometra,čiže asi 190-195 podla GPS.Záleží na smere vetra a záťaži.Najviac mi vadí,že voz nemá 6.rýchlosť,ale s tým som ho už kupoval.Mám pre LPG aj primazávanie ventilov,ale moc tomu neverím.Predtým na astre som to nemal,najazdil som 200 000 km na plyn a ten voz jazdí ďalej a tiež olej od výmeny po výmenu netreba dolievať.Môžem zodpovedne a po veľkých skúsenostiach povedať,že LPG je to najlepšie ,čo je vo voze namontované-hlavne pri platení na pumpe.400km ma stojí 28 eur.Rozdiel výkonu na benzin a plyn som nepozoroval.Rezervné dojazd.koleso mám na "stojáka"pripevnené o operadlo zadného sedadla-2/3.Mám dojem,ak odíde niekomu motor,alebo žerie olej,nie je to spôsobené plynom,ale prišlo by to aj na benzín.Držím sa hesla-ak motor na benzín,tak LPG.Vždy radšej ako ťažkopádny diesel.Cenovo nový diesel vyjde asi rovnako ako benzínový súpravou na LPG.Žiaľ nové motory s turbom a priamym vstrekom sa s LPG zatiaľ neznášajú.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 25.02.2013 10:49
od Anndy
Petlin. Mno asi tam bude retaz rozvodova, alebo su to ine remene? (vid par prispevkov nad tebou).
Kolko ta teda tie "remene" vysli? Lebo mne to tiez piska za studena. A pravdepdobne to bude tym.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 25.02.2013 14:08
od petlin
Sú tam dva klinové remene a jedna rozvodová reťaz,ktorú prakticky netreba meniť-nie ako je to u rozvodových remeňov,ktoré treba vymeniť po cca 100000 km.Pískajú tie dva klinové remene,lebo sa postupne " zabárajú" hlbšie do remenice.Sú bez napinákov a je k nim pomerne zlý prístup.Treba pritom povoliť alternátor a čerpadlo klímy.Samotné remene stoja cca 50 eur spolu.To pískanie sa dá odstrániť aj sprejom,ale len na krátku dobu.Mám fokus krátky r.2008 tiež po facelifte.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 24.08.2013 17:06
od bee
foki píše:flex ma jen jinou hlavu jinak klasicka 1,8 vcetne retezu
to je sporné, u koiša napr. neeviduju žiadnu inu hlavu valcov na FF Focus, ak mozes, postni FORD
cislo dielu...
Re: 1,8 92kw
Napsal: 24.08.2013 19:05
od foki
bee píše:
to je sporné, u koiša napr. neeviduju žiadnu inu hlavu valcov na FF Focus, ak mozes, postni FORD
cislo dielu...
nejdriv bych si to overil a pak uvadel nejake zavery
asi u koiše neumi hledat

u nich bych to necekal
HE PFI 1358055
HE PFI FFV 5158571
Re: 1,8 92kw
Napsal: 28.08.2013 17:06
od Prazan
Ahoj. Nemáte někdo zkušenost se zaslepováním EGR ventilu na motoru QQDB? Hledal jsem hledal, ale nenašel. Auto nějakou dobu nemám po ruce, tak jsem hledal polohu ventilu na netu a našel
toto. Jde mi o to, jestli to lze zvládnout bez rozebrání poloviny motoru, případně na jaké komplikace se připravit. Z odkazu výše to vypadá, že by snad stačilo sundat hadici od vzduchového filtru a škrtící klapky a pod ním by se ventil měl nacházet (?).
Zaslepení EGR jsem zatím dělal jen na Opel Vectra B, kde jsem si docela užil, než jsem jej z motoru dostal.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 03.09.2013 16:44
od bee
foki píše:
HE PFI 1358055
HE PFI FFV 5158571
@foki::
vedel by si zohnat tu FF hlavu a pripadne za kolko? Dik.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 21.09.2013 17:04
od bee
Zle spravy:
Na mojom 1.8 namerany nizsi tlak na 1. valci
Pricina zatial neznama.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 21.09.2013 21:19
od Nicco
LPGcko prepalilo tesnenie?
Re: 1,8 92kw
Napsal: 22.09.2013 15:59
od foki
Mozna jo ale nevim co bude stat
Re: 1,8 92kw
Napsal: 23.09.2013 21:24
od bee
No mne sa asi schyluje k oprave hlavy:
1. Nova FF hlava za rozumnu cenu alebo
2. repas stavajucej hlavy alebo
3. vymena celeho motora
Re: 1,8 92kw
Napsal: 26.09.2013 12:34
od bee
foki píše:flex ma jen jinou hlavu jinak klasicka 1,8 vcetne retezu
V autoservise SK importera Summit Motors hladali hlavu podla VIN cisla focusa s FlexiFuel motorom a cisla dielov im to ukazovalo ZHODNÉ s uplne normalnym motorom (nie Flexi Fuel). Rovnako v AutoKois.
To znamena, ze ak by teoreticky FF mal inu hlavu z vyroby a v servies vam ju budu z nejakeho dovodu musiet vymenit, minimalne na SK dostanete uplne obycajnu hlavu, lebo inu v katalogoch nevidia ANI PODLA VIN cisla vasho FlexiFuel focusa...
Ako je to mozne
PS:
potrebujem zhodit a o5 nahodit hlavu valcov/motora.
Kontrolu prip. repas hlavy si riesim sam v specializ. dielni.
Ide o Duratec HE I-4 1.8 92kW (benzin) s rozvodovou retazou,
montovanych do Mondei a od r.2004 aj do Focusov.
Ma niekto tip na servis okrem znackovych Ford?
Vdaka.
Re: 1,8 92kw
Napsal: 26.09.2013 19:25
od franto
carsel s.r.o. ma dobre skusenosti čo sa tyka fordov
http://www.carsel.sk/