Smysl naftového motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
amicron
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Martin, SR

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od amicron » 05.02.2008 15:33

No cital som ten clanok, na ktory bol odkaz na zaciatku. 8O
Pise,ze pri startovani nstelacat spojku, ale v manuale (na 11-tej strane) pisu,ze pred nastartovanim spojku stlacit. :evil:
Ako ste na tom vy? Startujete so spojkou,ci bez nej :?:
Ford Focus II 1.8 TDCi GHIA, Modra metla
Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od mehturt » 05.02.2008 15:41

To je trocha off-topic :) Ja zatial startujem bez spojky no ked pojdem na prehliadku po roku tak sa na to opytam..
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od zewl » 05.02.2008 16:47

Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od Boban » 14.03.2008 20:54

Trožku oživím téma o smyslu naftového motoru, http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ozek/14431

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od Kóťa » 15.03.2008 05:04

Aha,tak proto pořád musim něco vymejšlet a dělat na autě...Hrabe mi.Ale na to žena přišla už dávno,to nemuseli nic zkoumat :lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od zewl » 15.03.2008 06:35

článek od Bobana mimo jiné píše:Jiný výzkum přitom nedávno prokázal souvislost naftových sazí s výskytem kardiovaskulárních chorob. Neboli, ve jménu nízké spotřeby napřed všichni zblbneme a potom umřeme na infarkt.

No, aspoň konečně víme, proč řidiči služebních tédéíček tak často jezdí jako po frontální lobotomii...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od misoka » 20.03.2008 23:25

Tu sa chceme pokusit odpovedat na flame , ktory tu vznikol ohladne dieslovych VS benzinovych motorov :D hlasujte , tipujte
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 69&start=0
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re:

Příspěvek od martasak » 28.04.2008 12:56

Jozkablack píše:Chmelko: Určitě si na svoje další auto budeš moct dát TDCi, protože ty problémy common railu který tady jsou popsány jsou na I generaci a do novejch aut se montuje už III generace a kvalita stoupá. Prostě v době kdy se do Forda začal common rail montovat nebyl zbaven dětských nemocí. Je to jen můj názor, ale zní mi to logicky, vždy když je něco nové, tak nějaký čas trvá než se vychytaj blbosti.
A od kdy se která generace začala dávat ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od Jozkablack » 30.04.2008 20:39

Přesně to vážně nevim, ale první generace vyšla na světlo světa tušim 1996 a do dražších aut např Mercedes se montuje už třetí generace. Myslim že do Focusu III už třeba dvojku daj :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od vcedula » 11.05.2008 13:46

Ja viem, ja som taky podpichovac :oops: :oops: :oops:
ale dnes som pozeral v telke, ze ide zasa seria LeMans, zasa ukazovali tie diesle. Tak mi to nedalo a pozrel som si technicke predpisy. Takze v kategorii LMP1, co su najrychlejsie monoposty, su predpisy na motor taketo:

Max. objem 6000 cm3, pre turbo motory plati limit 4000 cm3 pre benzinove a 5500 cm3 pre dieselove motory.

Takze diesle maju zasa len technicke zvyhodnenie, aj tu. Nedalo mi to, musel som si to pozriet, lebo podla onboardov z dieselov som jasne pocul turbo a pri benzinoch nic, ziadny podfuk turba. Tak som este preveril, kto a co jazdi, a cuduj sa svete, ono pretekaju, podobne ako vo WTCC, atmosfericke benziny (bez turba) s turbo dieselami rovnakeho objemu (Peugeot 308 HDI = 5496 cm3 V12 turbodiesel, Audi R10 TDI = 5499 cm3 turbodisel, Lola Aston Martin = 5993 V12 atmosfericky benzin, Pescarolo - Judd = 5496 cm3 atm. benzin).
Zasa sa neda hovorit o tom, ze diesel je lepsi, pretoze nie su rovnake podmienky.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2231
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od Stehnak » 11.05.2008 15:35

Nahodou jsem videl start a prvnich par kol... Naftu vs. benzin komentovat nebudu. On boardy a hlavne prujezd tim "udolim" sou neskutecne brutalni. Je to jeden z mych nejoblibenejsich okruhu (GTR 2002).
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od vcedula » 11.05.2008 19:17

jj, Spa, to je bomba, moj najoblubenejsi okruh :P
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od bee » 16.05.2008 19:45

tuto zaujimave porovnanie k tejto téme:
http://www.autoweb.cz/autoweb-tv/skoda- ... 7&strana=1

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od zewl » 16.05.2008 19:51

nenavidim ty vestaveny prohlizece (tuplem Windows Media Player) na webu, kde video nejde stahnout. Proste si to neprehraju, kouse se obraz a neni to pripojenim k internetu :evil: Zacatek reportaze, co jsem videl, vypadal slibne, skoda.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
eraserhk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15.11.2009 16:55
Bydliště: Hradec Králové city

Re: Smysl naftového motoru

Příspěvek od eraserhk » 16.11.2009 12:11

Celé jsem to pročetl a teď by mě zajímalo, jaké jsou názory když je nafta levnější než benal o nějaké 2kč? Chystám se na nákup Focuse rv. 2005 a stále nevím jestli benzin 1.6 74kw nebo TDCI 1.6 80kw(nebo 66kw). Ročně to mám tak za 13tis. km.
Ford Ka, zatím...

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti