Stránka 14 z 45
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.12.2015 19:32
od ZaQik
ABS neni spravne nakonfugurovan pro dane vozidlo ... VINko Ti prepsat slo?
mozna je problem v tom, ze je modul predFL a auto poFL a modul nenajde tlacitko na vypinani ESP (fw v modulu jeste neumoznuje vypinani pres palubak)
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.12.2015 19:34
od jirkaj
VINko přepsat šlo
auto bylo po FL, modul nevím
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 22.12.2015 21:22
od foki
rs melo tlacitko a proc se vubec menilo ?
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 22.12.2015 23:35
od vitut
Tady jde o FF2 1,6 16V po FL a vymenu modulu ABS/ESP kvuli zavade (trvala chyba ESP). Do auta se namontoval modul z FF2 pred FL a zjevne to neni kompatibilni ...
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 26.12.2015 12:59
od foki
Tak pokud modul je predfl tak to nejde zmenit ani nijak prepsat . Musi to byt modul po fl
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 07.01.2016 22:04
od vita_k
Pomohl by mi prosim nekdo s interpretaci chyb? Jde o kamosovo 1.6 tdci 66kW tacho 190000, 2006. Menen polomotor, vstriky. Hure to startuje, po nastartovani chod trochu nepravidelny, kdyz jede, tak jede pekne. Kontrolka nesviti. Trochu smrdi.
P0087 - nizky tlak v railu
P1180 - ucpane trubky? - fuel delivery system pressure low. Prisava vzduch...
P1552 - Idle Speed Actuator Short a nebo Injector 2 - circuit range/performance
C1095 - ABS - zatim neresim
Nahrana data jsou z torque graf jsem vytvoril v pripone .ods - libre office. Tlak v railu trochu kolisa, stejne tak otacky. Stalo se, ze za jizdy zdechlo, nic pekneho.
podobny prispevek:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 70#p394670
diky moc.
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 14.01.2016 15:46
od jarod72pm
Může tohle :
PCM DTC P1000-70===
Code: P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module
za tohle ? :
Do některých modulů se mohu dostat ,v budících bez problémů mohu zapisovat ,ale GEM nenačte vůbec nic a PCM jen něco ... Může za to i nízká venkovní teplota?
Chyba P2176 - Idle Position Not Learned
Napsal: 28.02.2016 13:12
od rapo
Ahoj, dnes mi po startování vyskočila tato chyba: P2176 Throttle Actuator Control System - Idle Position Not Learned. Chápu to tak, že asi škrtící klapka nezná svou klidovou polohu.
Stalo se to při startování po ujetém asi 1km. Klíček jsem pustil asi moc brzy, motor nenastartoval. Po dalším startu naskočil s oranžovou kontrolkou motoru a šel vytočit asi jen do 2 tis. Chvíli jsem počkal, vytáhl chybu přes OBD a zkustil znovu nastartovat. Povedlo se mi dojet domů a smazat chybu.
Co s tím teď? Klapka se sama zkalibrovala? Nebo je potřeba to někam dovézt na opravu? Pokud ano, doporučíte servis na Praze 4?
Díky předem
Napsal: 29.02.2016 06:39
od vita_k
Jestli to už jede normálně a chyba už tam není, tak co řešit?
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 01.03.2016 12:22
od merlog
Ahoj,
tak mi diagnostika vyhodila chyby P0172 a P0175 (málo kyslíku na obouch předních lambdách). Kontrolka motoru nesvítí...zatím. Ale padají otáčky, pak se najednou motor vzpamatuje a vyskočí až na 1500rpm a zase to spadne. Občas I chcípne

Bohužel se to děje jen sporadicky, takže je to hledání jehly v kupce hnoje.
Nějaký nápad, kde začít?
Děkuji
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 09.03.2016 12:11
od jurecka
Ahoj,
mám Focus II, 1.6TDCI, r.v.2007, 240tis. km
chyby: P2141-62, P0488-61, P2459-61
Forscan 2.3.0:
===PCM DTC P2141-62===
Code: P2141 - Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit Low
...
Note: The intake throttle valve is not the EGR valve.
===END PCM DTC P2141-62===
===PCM DTC P0488-61===
Code: P0488 - Intake throttle control position performance or range fault
...
Note: The intake throttle valve is not the EGR valve.
===END PCM DTC P0488-61===
Opravdu je jedná o EGR ventil? Nebo je to klapka sání?
Jak poznám že EGR funguje správně? Které parametry sledovat?
Přikládám graf z provozu, zkuste to prosím otevřít ve Forscanu.
Diferenční tlak na DPF: při volnoběhu 0,6kPa, v provozu max 11kPa. Je to O.K.?
Nebo je ucpaný a je potřeba jej vyměnit?
Díky
Napsal: 10.03.2016 06:25
od vita_k
Dyt tam píšou note u 2141 u 0488, že se nejedná o egr ventil?!
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 10.03.2016 07:25
od jurecka
To tam sice píšou, ale tady na fóru čtu, že P0487, P0488, P2141 je EGR.
Jak to tedy ve skutečnosti je?
Ze kterých parametrů poznám, že EGR funguje správně?
FoFo MK2 - 2,0TDCi 100kw - diagnostika-chybove kody
Napsal: 25.03.2016 00:26
od buli999
Ahoj fordaci,
prosim o pomoc, nejako som mal pocit ze ide fofo divne tak som ho napichol na diag a vypisalo nasledujuce chyby:
P2409 - Obvod spinace/snimace uzaveru palivove nadrze - problem rozsahu/vykonu
pritomen
P242F - Časticovy filtr vznetoveho motoru,omezeni - nahromadeni popilku
prerusovany
P2263 - Turbokompresorovy plnici system - vykon
prerusovany
B2477 - chyba konfigurace modulu
trvale
Viete o odstraneni poruch?
Dík
Napsal: 25.03.2016 20:48
od vita_k
To chce asi nechat vyčistit dpf