Stránka 14 z 33
Napsal: 01.01.2008 11:44
od blazerider
Zdravím ... co se týče mého FoFo tak mi začíná topit po 13km....ale je to docela nezvyk..dřív jsem měl korejskýho benzína (Getze) a ten topilcca za 7km
Napsal: 01.01.2008 13:28
od Kóťa
A když se tady stále řeší jak topí a za jak dlouho se ohřeje....jak chladne?Ne vážně,jakou máte zkoušenost s jinými auty.Když ho v téhle zimě odstavíte,přijde mi,že chladne hrozně rychle....
Napsal: 01.01.2008 14:04
od zewl
jo, taky mi prijde, ze chladne rychle, ale na druhou stranu starty jsou jeste po cca. 8 hod stale plynule a rychle, takze teplota tam zcela evidentne zustava dlouho. Az po noci (cca. 12 hod) se opakuji "horsi" starty, takze podle toho usuzuji, ze teplo se drzi dlouho, i kdyz rafika je dole. Podle me je to tezko zmeritelne, jestli pak rafika jde nahoru drive

Napsal: 01.01.2008 14:22
od Kóťa
Mám stejné dojmy...Starty jsou i po 5 hodinách dobré....
Napsal: 01.01.2008 20:47
od Jozkablack
Tak když přijedu po šichtě domů (Okolo 0:00) a zase ráno jedu (okolo 9:30)po cca 9h. tak neni se startem problem. V práci to stojí od 10:00 do 0:00 a je to znát na startech. Mluvim o Fiestě. Na Focusu to nepoznám, starty jsou pořád stejný. Pořád skvělý.

Napsal: 02.01.2008 17:56
od poolcze
Dneska ráno, když autíčko ukazovalo -1°C, tak ve vzdálenosti cca. 1,5 -2km začal foukat teplo. Ráno jezdím 1-2km na dvojku s lehkou nohou a nehoním ho do otáček. Jinak před rokem jsem měl OII 1,9TDI MR2006 (něž si ji někdo vypůjčil a zapomněl vrátit ) a ta topila tak za 1 minutku od nastartování. V základu mají ropáci přídavné topení., ale zase člověk musel škrábat okna a často jezdit do servisu

,tak doufám, že to tady nebudu muset.
Napsal: 04.01.2008 15:25
od David 1
Tak právě jdu měnit termostat a potřeboval bych poradit, jestli se to odvzdušní samo, nebo tomu budu muset pomoct, popř. jak? Ď.

Napsal: 04.01.2008 15:28
od chmelko
odvzdušní sa to samo a pomožeš mu ak budeš striedat skoro plný výkon/neutralne otáčky a potom tak po par minutach sa ist jemne previest..mne sa ho podarilo zavzdušnit ale fakt poriadne

Napsal: 04.01.2008 15:36
od David 1
Ďíky mistře.
Napsal: 04.01.2008 15:54
od Wolf2
a nezapomeň dát na plno topení

Napsal: 04.01.2008 16:03
od chmelko
tiež som to tak robil,ale zase teraz prave popierame to na čom sa zhodli pelen a spo.že topenie je permanetne napustene a ovladame len klapky v HVAC module, tak preto som to radšej nepísal

Napsal: 04.01.2008 16:07
od Wolf2
je potřeba ,aby tam byla co největší cirkulace teplé vody ,někde jsem to četl v chytré knize Jak na to

Napsal: 04.01.2008 18:06
od David 1
Tak to mám hotovo. Změna znatelná. Měřil jsem kilometry, po dvou teplý vzduch a po pěti ručička kolmo. Předtím to netopilo ani po deseti kilometrech, takže jsem spokojený. Sice nevím, jestli ty 4 dcl. fridexu co jsem tam dolil navíc, vyrovnaly to, co jsem nestihl pochytat. Ale jel jsem asi 20 km. a vše zatím v pořádku, tak jsem zvědavý.

Napsal: 04.01.2008 18:23
od dede
Nám FF topí po cca 3km a řekl bych, že má líp udělaný rozvody vzduchu než Fabia, kterou mám jako služebák.
Fábku mám v naftě a to je tragedie... ta mi začne topit snad po 15km. O tom, že v mrazu blbě chytá nemluvě.
Napsal: 04.01.2008 18:38
od David 1
To je jasné, že benzín topí dřív. Nafťák je hold horší kotelník.
