
je to dynamika 1 a 2 rychlostneho stupna cez cele pasmo otacok, v pripade turbo, turbo+komresor ci bi-turbo motorov je to zaroven meranie cez celu sirku zaberu turbo motora prip. kompresora


kedze sa meria z 0, meranie krasne odzrkadli aj celkovu vahu auta (lebo najvacsiu silu musi auto vykonat pri rozhybani svojej vahy z pokoja)

auto, ktore ma najrychlejsiu stovku bude aj najpruznejsie vo vyssich rychlostiach (napr. od 100 km/h do 150 km/h)
toto nechape strasne vela majitelov dizlov, ktory maju stovku >10s ale myslia si, ze maju pruzne auto

samozrejme v tych najvyssich rychlostiach zacne posobit velky odpor vzduchu, tam uz o dynamike auta podla udaju 0-100 nemozme tvrdit ktore bude dynamickejsie

preto sa pri sportovych autach zvykne udavat aj udaj 0-200 km/h, ktory odzrkadluje aj vyssie uvedene

to ze si vyrobcovia ten udaj priklasluju je pravda, je to presne kvoli tomu co si napisal vyssie, aby sa zdalo, ze ich auto bude dynamickejsie
pre ST220 bol ten udaj 6.8s nadhodnoteny (ak bol oficialne uvedeny)


ale v tomto nejde len ford, napr. v audi su na to absolutny experti


