Sobull má pravdu, tohle jsou jaksi origo nosiče na Forda od Thule, ale má pravdu i Radegast. Starší model byl ten, na který dával odkaz s tím nosičem na kola.
Jestli můžu mít poznámku, tak kupovat origo nosiče ty které má Sobull a dělat něco ve stylu, co má na mysli Sobull, postrádá veškerou logiku.

Tím nechci říct, že by to nešlo. Šlo.
Vypilníkuješ otvor, protáhneš 120 cm dlouhou tyč a můžeš mít délku jak u Thule, ale má to podle mě jeden háček. Vypilníkovat otvor by nestačilo.

Musel by se uříznout celý ten konec krytu patky. Udělat díru by nestačilo, protože tím by veškerá úprava ztrácela smysl, poněvadž bys musel vždycky odemknout kryt patky při použití T-drážky. U Thule je patka zespodu, takže i když je nosič na střeše zamčený dá se použít T-drážka bez jakékoli demontáže čehokoliv. Vlastně jen krytky konce tyče, která je na zámek.
A pokud by se někdo rozhodl pro tuto úpravu, musel by být blázen. Thule s aero tyčema stojí 4300 kč. Origo kolem 3tis. Kč a kdyby někdo chtěl koupit 2ks aero tyčí aby je měl delší, tak 120 cm které mám já od Thule, tak ty stojí minimálně 1500 Kč + 4 ks zámků na uzamknutí tj. dalších 600 Kč.
Proto tvrdím, že taková úprava nemá absolutně logiku. Proto tvrdím, že Thule se vyplatí ať si říká kdo chce, co chce. Nevydělávám sice moc peněz, ale v tomhle jsem měl jasno hned.
Né něco koupit a pak uvažovat, jak by šlo udělat něco, co nabízí defacto, už vyřešené konkurence.